Megszállott hősöket keres a Coca-Cola új kampánya

2014. február 12., szerda 20:02

images-1392232880.jpg

A cégóriás újabb szokatlan kampányával ezúttal az emberi önzetlenségre és kedvességre hívja fel a figyelmet.

Üzenete egyszerű, de nagyszerű: Lássuk meg a jót a hétköznapi életben, s, ha tehetjük, tegyünk boldoggá másokat.

A tavalyi Arctic Home kampány után a Coca egy éven át tartó kampányával azokat az embereket keresi, akik tetteikkel vagy apró gesztusaikkal segítenek másokon.  A márka tehát azt tűzte ki célul, hogy kampányában felkutatja azokat az önzetlen, kissé talán különös embereket, akik optimistán szemlélik a világot, és rájuk irányítja a figyelmet.

 

„Jó lenne elérni azt, hogy képesek legyünk észrevenni az egyszerű vagy szellemes kedvességet és azokat az apró gesztusokat, amelyek vidámabbá teszik a mindennapjainkat” – mondta Ferencz Enikő, a Coca-Cola Magyarország Szenior Aktivációs Menedzsere. 

hirdetés

"A kampány január közepén indult bevezető szakaszának középpontjában az áll, hogy vegyük észre, mennyi apró, jó dolog történik velünk, amelyek mellett többnyire elmegyünk. Az ehhez készült reklámfilm ipari kamerák felvételein mutatja be, hogy milyen sok, hétköznapi hős sétál közöttünk, és mennyi kis figyelmességnek örülhetnénk” – folytatta.

 

0-1392233109.jpg

A februárban induló második szakasz reklámfilmje olyan megszállott hősöket vonultat fel, akik nem hivatásból, hanem kedvtelésből okoznak örömet másoknak. A férfit, aki szokatlan helyekre szerel fel hintákat, a nagyvárosi dzsungelbe igazi fákat és virágokat csempésző titkos kertészeket, vagy egy bicikliző lányt, aki boldogan pacsizik bele a járókelők tenyerébe. Valamint azt a felhívást, mely szerint a coke.hu-n bárki nevezheti magát vagy bárki mást a hasonló kedves „őrültségeket” gyakorló megszállott hős címre.

 

A március végéig tartó időszakban egy népszerű rádióműsor is beszáll a keresésbe. A Class FM műsorában, az Ezt Neked-ben a Nap királyai olyan megszállott hősök lesznek, akik szokatlan vagy kedves apróságokkal dobják fel a környezetükben élők hangulatát. A keresés egészen március végéig tart majd, amelynek eredményeként a Coca-Cola legalább kilenc hazai hősre szeretné ráirányítani a figyelmet év végéig. Áprilistól havonta egy-egy embernek adnak majd teret, hogy megmutathassa magát és akár mozgalommá növelhesse azt, ami a szívügye.

 

A felhívást tartalmazó 60 és 30 mp-es reklámfilmek a kereskedelmi tévéken és a mozikban futó reklámblokkokban lesznek láthatók. Az ATL kampány a rádiós együttműködésen kívül rádióspotokkal, valamint print és online megjelenésekkel egészül ki. Természetesen a jelöléseknél a főszerepet a coke.hu-n létrehozott mikrosite és a közösségi média kapja.

 

A 30 másodperces reklámfilmet ide kattintva tekintheted meg.

 

További információ: http://coke.hu

 

Kapcsolódó cikkek

2013. május 6., hétfő - Egyszerűsítené az állategészségügyre és növényvédelemre vonatkozó szabályokat, valamint hatékonyabbá tenné az agrártermékek ellenőrzését az Európai Bizottság - jelentette be hétfőn a testület fogyasztóvédelmi és egészségügyi kérdésekért felelős tagja, a máltai Tonio Borg.

keregeto-afrikai-gyerekek400-1456289174.jpg

Budapest, 2016. február 24. - Az ENSZ FAO szerint súlyosbodó élelmiszerhiány és ellátási nehézségek várnak Afrika több országára idén - hívja fel a figyelmet nemrég megjelent közleményében a FAO Európai és Közép-Ázsiai Regionális Iroda.

ghanai-asszony400-1452976579.jpg

Washington, 2016. január 17. - A magukat legboldogabbnak tartó nemzetek polgárai sajátságos genetikai tényezővel bírnak: DNS-ük nagyobb valószínűséggel tartalmaz egy jellegzetes allélt, amely az örömérzékelésben és a fájdalom csökkentésében játszik szerepet - állapították meg bolgár és hongkongi kutatók, akik arra próbáltak rájönni, mi okozhatja a különbséget a nemzetek boldogságérzetében.