Üzlet 2.0 = kapcsolatitőke-megosztás

2015. július 9., csütörtök 07:05

Budapest, 2015. július 9. - Egyedül nem megy, csapatban viszont igen. A kapcsolatitőke-megosztás profi gyakorlata egyre nagyobb erővel hódít Magyarországon. Az eredményeket látva ma már akár Üzlet 2.0-nak is nevezhető mindaz, ami a világ és hazánk legnagyobb networking szervezetének csoportjaiban folyik. A BNI (Business Network International) egyik pécsi, illetve szekszárdi csoportja után most az észak-budaörsi üzleti közösség is elérte a külön elismerést jelentő státuszt.

Amikor a cégek 97%-a ajánlások útján szerzi ügyfeleinek, megbízásainak többségét, a kapcsolati tőke jelentősége meg nem kérdőjelezhető. Kissé abszurd ugyanakkor, hogy a sikert ígérő üzleti ajánlások megszerzésére a magyarországi vállalkozások mindössze 3%-ának van tudatos stratégiája. A rendszeres időközönként, szervezett keretek között megvalósuló üzleti találkozók erre a problémára kínálnak - az elmúlt évek statisztikái által fényesen igazolható - választ.

hirdetés

 

Az idén 30 éve alapított BNI networking modellje 2008-ban érkezett Magyarországra. A kapcsolati tőkemegosztást jutalékmentes üzleti ajánlásokkal ösztönző szervezetnek jelenleg ma már közel 900 hazai vállalkozás a tagja. Hétről hétre több mint 30 csoportban találkoznak egymással üzletemberek, vállalkozók, a gyakorlatba ültetve az „Aki ad, az nyer!®” gondolat szellemiségét.

 

„Hall of Fame” elismerést azok az üzleti csoportok kapnak, akik az indulás hónapjában elérik a 35 fős aktív taglétszámot. Földrajzi régiónkban erre korábban nem volt példa, de a 2013-as pécsi csoportindulás után májusban a szekszárdiak, majd júniusban az észak-budaörsiek is feliratkoztak erre a listára.

 

- Az emberek megértették, hogy az újfajta üzleti gondolkodás sikeres elterjesztése érdekében először növekedni kell, és csak utána jöhet az üzletelés - árulja el Andricza Zsuzsanna, a BNI Északnyugat-Pest megyei régióigazgatója. A North Budaörsi Success Groupban két héttel az indulás után 21-ről 35-re ugrott a tagok létszáma. - A legkülönbözőbb területekről - munkaerő-kölcsönzés, nyomtatástechnika, vagyonvédelem és biztonságtechnika, telekommunikáció - hívtunk meg profi gondolkodású üzletembereket, akik felismerték az együttműködésben rejlő lehetőséget, és a saját aktivitásukat is hozzáadták a csoport dinamikus növekedéséhez.

 

Forrás: BNI Magyarország, bővebben: www.bni-hungary.com

Kapcsolódó cikkek

Budapest, 2015. január 15. - Az Adománygyűjtő Szervezetek Önszabályozó Testületének (ASZÖT) javaslata alapján idén minden SZJA 1%-ot felajánló magánszemély rendelkezhet úgy, hogy nevét és postai illetve elektronikus levelezési címét a kedvezményezettel közöljék. A törvényváltozás óriási lehetőséget teremt a civil szervezeteknek, mivel így megnyílik számukra a lehetőség, hogy az adományozók közvetlen és pontos tájékoztatásával növeljék az átláthatóságot és bizalmat.

Nem megy el a Hallgatói Önkormányzatok Országos Konferenciája (HÖOK) az emberi erőforrások minisztere által kezdeményezett kedden délutáni egyeztetésre, azt egy későbbi időpontra halasztaná - közölte Nagy Dávid, a szervezet elnöke.

soproni-tavasz400-1431980209.jpgBudapest, 2015. május 19. - Még mindig a magyar tenger a legnépszerűbb belföldi úti cél, és a hazai városok közül idén Sopron (képünkön) a kedvenc - ez derült ki a szallasvadasz.hu nemrég elkészült turisztikai felméréséből, amelyben több mint 18 ezer hazai utazót kérdeztek idei nyaralási terveiről.