Üzlet 2.0 = kapcsolatitőke-megosztás

2015. július 9., csütörtök 07:05

Budapest, 2015. július 9. - Egyedül nem megy, csapatban viszont igen. A kapcsolatitőke-megosztás profi gyakorlata egyre nagyobb erővel hódít Magyarországon. Az eredményeket látva ma már akár Üzlet 2.0-nak is nevezhető mindaz, ami a világ és hazánk legnagyobb networking szervezetének csoportjaiban folyik. A BNI (Business Network International) egyik pécsi, illetve szekszárdi csoportja után most az észak-budaörsi üzleti közösség is elérte a külön elismerést jelentő státuszt.

Amikor a cégek 97%-a ajánlások útján szerzi ügyfeleinek, megbízásainak többségét, a kapcsolati tőke jelentősége meg nem kérdőjelezhető. Kissé abszurd ugyanakkor, hogy a sikert ígérő üzleti ajánlások megszerzésére a magyarországi vállalkozások mindössze 3%-ának van tudatos stratégiája. A rendszeres időközönként, szervezett keretek között megvalósuló üzleti találkozók erre a problémára kínálnak - az elmúlt évek statisztikái által fényesen igazolható - választ.

hirdetés

 

Az idén 30 éve alapított BNI networking modellje 2008-ban érkezett Magyarországra. A kapcsolati tőkemegosztást jutalékmentes üzleti ajánlásokkal ösztönző szervezetnek jelenleg ma már közel 900 hazai vállalkozás a tagja. Hétről hétre több mint 30 csoportban találkoznak egymással üzletemberek, vállalkozók, a gyakorlatba ültetve az „Aki ad, az nyer!®” gondolat szellemiségét.

 

„Hall of Fame” elismerést azok az üzleti csoportok kapnak, akik az indulás hónapjában elérik a 35 fős aktív taglétszámot. Földrajzi régiónkban erre korábban nem volt példa, de a 2013-as pécsi csoportindulás után májusban a szekszárdiak, majd júniusban az észak-budaörsiek is feliratkoztak erre a listára.

 

- Az emberek megértették, hogy az újfajta üzleti gondolkodás sikeres elterjesztése érdekében először növekedni kell, és csak utána jöhet az üzletelés - árulja el Andricza Zsuzsanna, a BNI Északnyugat-Pest megyei régióigazgatója. A North Budaörsi Success Groupban két héttel az indulás után 21-ről 35-re ugrott a tagok létszáma. - A legkülönbözőbb területekről - munkaerő-kölcsönzés, nyomtatástechnika, vagyonvédelem és biztonságtechnika, telekommunikáció - hívtunk meg profi gondolkodású üzletembereket, akik felismerték az együttműködésben rejlő lehetőséget, és a saját aktivitásukat is hozzáadták a csoport dinamikus növekedéséhez.

 

Forrás: BNI Magyarország, bővebben: www.bni-hungary.com

Kapcsolódó cikkek

zivihivo-1375079535.jpgA Zivi egy közösségre épülő telekocsi szolgáltatás, ami segít az egyirányba igyekvő autósoknak és utasoknak, hogy megtalálják, illetve megismerjék egymást. Az autósok így bármikor találhatnak útitársat, akikkel megoszthatják költségeiket. Az utasok pedig olcsón, kényelmesen, és gyorsan érhetik el úti céljukat.

elefantok-bp-zoo400-1440074064.jpgBudapest-Pécs, 2015. augusztus 21. - Látványetetésekkel, fókashow-val, bátorságpróbákkal, "nem szeretem állatokkal" való ismerkedéssel és számos speciális, éjszakai programmal várják a látogatókat augusztus 28-án, az Állatkertek éjszakáján.

Budapest, 2016. július 25. - Az ingatlanárak és a lakbérek is jelentősen emelkedtek az egyetemi városokban - derül ki az OTP Ingatlanpont, illetve az ingatlancom.com elemzéséből.