Negyedszázad: írógépes feljegyzés került elő

2016. szeptember 21., szerda 07:05

irogep400-1474402813.jpg

Pécs, 2016. szeptember 21. - Az idő múlására figyelmeztető első ijesztő jel az volt, amikor a gyakornoki programunkra olyan jelöltek érkeztek, akik még meg sem születtek akkor, amikor ebbe belekezdtünk - mondja Ferling József, a 25. születésnapját idén ünneplő FERLING alapítója.

Magyarország legsikeresebb vidéki bázisú pr-ügynöksége első pr-kampányát a komlói Süni Diszkontnak készítette, egyik legutóbbit viszont már a dániai Universal Robotsnak. A digitális kor hajnalán néhány feljegyzést bizony még nem számítógépre, hanem írógépre írtak. Ezek közül került elő egy, amikor az évfordulóra készülő gyakornok keresgélt relikviákat az archívumban.

 

Az írógép, a telex, meg a telefax ma már a történelem része, azóta több korszakot, és azokkal együtt több korszakos kommunikációs technológiaváltást túl kellett élnünk. De csak a csatornák és az eszközök változtak. A pr-munka lényege, a célcsoportok támogatásának elnyerésére irányuló aktivitások rendszerbe foglalása ugyanazt követeli meg tőlünk. Érdeklődés, empátia, figyelem, tájékozottság, kezdeményezés, kreativitás, időzítés, pontos végrehajtás…

hirdetés

 

A FERLING ma két irodával, 3 üzletágban, közel 30 munkatárssal dolgozik. A PR, a DIGITAL és a PRODUKCIÓ üzletágak portfoliójában a hazai közép- és nagyvállalatok mellett néhány nemzetközi és multinacionális cég is megtalálható, de az ügynökség komoly referenciákat szerzett szakmai szövetségek és regionális szervezetek kommunikációjának támogatásában is az évek során.

 

Az első generációváltást is sikeresen lebonyolító családi vállalat kommunikációs kampány kategóriában eddig kétszer, 2012-ben és 2014-ben nyerte el a Magyar PR Szövetség Sándor Imre-díját. A fia mellett ma már stratégiai igazgatóként dolgozó alapítót az elmúlt évben a szakmai szövetség örökös tagjának választották.

 

A gazdasági válság elhúzódó hatásai a FERLING-et sem kímélték: a vállalkozás az elmúlt években nem tudta növelni sem negyedmilliárdos forgalmát, sem üzleti eredményét, de stabil piaci helyzetének és széles portfóliójának köszönhetően átvészelt minden hullámverést. A generációváltás ugyanakkor nemcsak arculatfrissítéssel járt, hanem az üzleti stratégia megváltoztatását is magával hozta, melynek első eredményeit 2017-re várják a FERLING-nél.

 

Forrás: Ferling

Kapcsolódó cikkek

Budapest, 2015. július 21. - Az országos tiszti főorvos az OMSZ előrejelzése alapján, figyelembe véve az Országos Közegészségügyi Központ ajánlását a július 17-én, pénteken nulla órától július 20-án, hétfőn 16 óráig kiadott harmadfokú hőségriadót július 24-én, pénteken éjfélig meghosszabbította az ország egész területére. Ebben az időszakban a napi átlaghőmérséklet meghaladhatja a 27 fokot, ami fokozott óvatosságot követel mindenkitől saját és környezete egészsége érdekében.

Budapest, 2014. július 16. - A Profession.hu jelentéséből kiderül, hogy nemcsak a hirdető cégek és a feladott álláshirdetések, hanem a regisztrált álláskeresők száma is nőtt a tavaly júniusi adatokhoz képest. Az oldal online rendszerébe 36%-kal több új pozíció került, az álláskeresők pedig 32%-kal több hirdető állásajánlatai között böngészhetnek Baranya megyében.

Budaörs-Pécs, 2014. december 6. - Karácsonyig tart a METRO adománygyűjtő akciója a kereskedelmi vállalat összes hazai áruházában. A pénztáraknál kapható 100 forint értékű kuponokkal és tárgyadományokkal helyi szervezeteket támogathatnak a vásárlók.