Negyedszázad: írógépes feljegyzés került elő

2016. szeptember 21., szerda 07:05

irogep400-1474402813.jpg

Pécs, 2016. szeptember 21. - Az idő múlására figyelmeztető első ijesztő jel az volt, amikor a gyakornoki programunkra olyan jelöltek érkeztek, akik még meg sem születtek akkor, amikor ebbe belekezdtünk - mondja Ferling József, a 25. születésnapját idén ünneplő FERLING alapítója.

Magyarország legsikeresebb vidéki bázisú pr-ügynöksége első pr-kampányát a komlói Süni Diszkontnak készítette, egyik legutóbbit viszont már a dániai Universal Robotsnak. A digitális kor hajnalán néhány feljegyzést bizony még nem számítógépre, hanem írógépre írtak. Ezek közül került elő egy, amikor az évfordulóra készülő gyakornok keresgélt relikviákat az archívumban.

 

Az írógép, a telex, meg a telefax ma már a történelem része, azóta több korszakot, és azokkal együtt több korszakos kommunikációs technológiaváltást túl kellett élnünk. De csak a csatornák és az eszközök változtak. A pr-munka lényege, a célcsoportok támogatásának elnyerésére irányuló aktivitások rendszerbe foglalása ugyanazt követeli meg tőlünk. Érdeklődés, empátia, figyelem, tájékozottság, kezdeményezés, kreativitás, időzítés, pontos végrehajtás…

hirdetés

 

A FERLING ma két irodával, 3 üzletágban, közel 30 munkatárssal dolgozik. A PR, a DIGITAL és a PRODUKCIÓ üzletágak portfoliójában a hazai közép- és nagyvállalatok mellett néhány nemzetközi és multinacionális cég is megtalálható, de az ügynökség komoly referenciákat szerzett szakmai szövetségek és regionális szervezetek kommunikációjának támogatásában is az évek során.

 

Az első generációváltást is sikeresen lebonyolító családi vállalat kommunikációs kampány kategóriában eddig kétszer, 2012-ben és 2014-ben nyerte el a Magyar PR Szövetség Sándor Imre-díját. A fia mellett ma már stratégiai igazgatóként dolgozó alapítót az elmúlt évben a szakmai szövetség örökös tagjának választották.

 

A gazdasági válság elhúzódó hatásai a FERLING-et sem kímélték: a vállalkozás az elmúlt években nem tudta növelni sem negyedmilliárdos forgalmát, sem üzleti eredményét, de stabil piaci helyzetének és széles portfóliójának köszönhetően átvészelt minden hullámverést. A generációváltás ugyanakkor nemcsak arculatfrissítéssel járt, hanem az üzleti stratégia megváltoztatását is magával hozta, melynek első eredményeit 2017-re várják a FERLING-nél.

 

Forrás: Ferling

Kapcsolódó cikkek

azevhonlapja2015start400-1441058074.jpgBudapest, 2015. szeptember 1. - Idén is kiosztják az online szakma egyik legrangosabb díját. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által 14 éve életre hívott ’Az Év Honlapja’ pályázat a mai nappal indul. A szervezők 25 kategóriában várják a nevezéseket.

bam-2013osz-400-1380730997.jpgOrszágszerte péksüteménnyel, gyümölccsel és egyéb finomságokkal várják a kerékpárosokat október 3-án és 4-én, csütörtökön és pénteken reggel a Bringázz a munkába! (Bam!) kampány részeként. Pécsen harmadikán számíthatunk a kedves vendéglátásra.

Budapest, 2016. december 26. - A hazai ingatlanpiac több mint két éve van lendületben, 2014-ben az árak, 2015-ben a forgalom, idén pedig az újlakások kerültek előtérbe. Az év végéhez közeledve érdemes áttekinteni, milyen tendenciák nyilvánultak meg 2016 lakáspiacán, illetve mi várható 2017-ben.