Negyedszázad: írógépes feljegyzés került elő

2016. szeptember 21., szerda 07:05

irogep400-1474402813.jpg

Pécs, 2016. szeptember 21. - Az idő múlására figyelmeztető első ijesztő jel az volt, amikor a gyakornoki programunkra olyan jelöltek érkeztek, akik még meg sem születtek akkor, amikor ebbe belekezdtünk - mondja Ferling József, a 25. születésnapját idén ünneplő FERLING alapítója.

Magyarország legsikeresebb vidéki bázisú pr-ügynöksége első pr-kampányát a komlói Süni Diszkontnak készítette, egyik legutóbbit viszont már a dániai Universal Robotsnak. A digitális kor hajnalán néhány feljegyzést bizony még nem számítógépre, hanem írógépre írtak. Ezek közül került elő egy, amikor az évfordulóra készülő gyakornok keresgélt relikviákat az archívumban.

 

Az írógép, a telex, meg a telefax ma már a történelem része, azóta több korszakot, és azokkal együtt több korszakos kommunikációs technológiaváltást túl kellett élnünk. De csak a csatornák és az eszközök változtak. A pr-munka lényege, a célcsoportok támogatásának elnyerésére irányuló aktivitások rendszerbe foglalása ugyanazt követeli meg tőlünk. Érdeklődés, empátia, figyelem, tájékozottság, kezdeményezés, kreativitás, időzítés, pontos végrehajtás…

hirdetés

 

A FERLING ma két irodával, 3 üzletágban, közel 30 munkatárssal dolgozik. A PR, a DIGITAL és a PRODUKCIÓ üzletágak portfoliójában a hazai közép- és nagyvállalatok mellett néhány nemzetközi és multinacionális cég is megtalálható, de az ügynökség komoly referenciákat szerzett szakmai szövetségek és regionális szervezetek kommunikációjának támogatásában is az évek során.

 

Az első generációváltást is sikeresen lebonyolító családi vállalat kommunikációs kampány kategóriában eddig kétszer, 2012-ben és 2014-ben nyerte el a Magyar PR Szövetség Sándor Imre-díját. A fia mellett ma már stratégiai igazgatóként dolgozó alapítót az elmúlt évben a szakmai szövetség örökös tagjának választották.

 

A gazdasági válság elhúzódó hatásai a FERLING-et sem kímélték: a vállalkozás az elmúlt években nem tudta növelni sem negyedmilliárdos forgalmát, sem üzleti eredményét, de stabil piaci helyzetének és széles portfóliójának köszönhetően átvészelt minden hullámverést. A generációváltás ugyanakkor nemcsak arculatfrissítéssel járt, hanem az üzleti stratégia megváltoztatását is magával hozta, melynek első eredményeit 2017-re várják a FERLING-nél.

 

Forrás: Ferling

Kapcsolódó cikkek

Budapest, 2014. augusztus 16. - A nyár vége felé egyre több diák keres kiadó lakást, hogy szeptemberben már az egyetem közelében lakjon. A kiadó ingatlanok csúcsszezonja általában augusztusra és szeptemberre esik, ilyenkor keresnek a legtöbben bérelhető házat, lakást. A szabályokat viszont kevesen ismerik, pedig sok kellemetlenséget megúszhatnak a felek, ha a bérbeadás körül minden papír rendben van - tudatta az OBJEKTÍV Hírügynökséggel Dr. Kis Péter András, a Nemzeti Adó- és Vámhivatal sajtóreferense.

Győr, 2013. június 12., szerda - Szerdán végeztek Magyarországon először ballonkatéteres módszerrel olyan vérnyomáscsökkentő beavatkozást, amely a vese verőereit körülölelő szimpatikus idegrendszeri fonat rádiófrekvenciás roncsolásával megszünteti a vese mint az egyik legfőbb vérnyomás-szabályozó központ és az agy közötti kóros információáramlást - adta hírül a győri Petz Aladár Megyei Oktató Kórház közleménye.

Budapest, 2016. január 5. - A Turisztikai Világszervezet (UNWTO) 2015. decemberi jelentése (World Tourism Barometer) szerint a világon 4,4%-kal, Európában 5,1%-kal, a közép-kelet-európai régióban 6,6%-kal, Magyarországon pedig 19,1%-kal nőtt a nemzetközi turistaérkezések száma 2015 első háromnegyed évében. Ezzel - a turisták számának növekedését tekintve - Magyarország került a dobogó legfelső fokára a legjelentősebb európai úti célok közül - közölte a Magyar Turizmus Zrt.