Mobiltarifába épített Bátor Tábor-támogatás

2016. augusztus 17., szerda 07:05

bator-tabor400-1471409903.jpg

Budapest, 2016. augusztus 17. - A Telenor tavaly októberben alakított ki egyedi mobilflottát a súlyosan beteg gyerekeket segítő Bátor Tábor Alapítvány és támogatói számára.

A Bátor Tábor daganatos, cukorbeteg, krónikus ízületi gyulladással (JIA), crohn betegséggel valamint haemophiliával kezelt gyermekek és családjaik részére kínál ingyenes élményterápiás programokat kora tavasztól késő őszig. Az idén 15 éve működő alapítvány munkáját megalapítása óta mintegy 6000 önkéntes segíti, és hamarosan 8000-edik táborozóját fogadja programjain, amelyek lényege, hogy sikerélményt nyújtson a beteg gyerekeknek, ami elősegíti gyógyulásukat.

hirdetés

 

- Az alapítvány mobilszolgáltatója a Telenor, amely tavaly különleges együttműködésre lépett a Bátor Táborral: egy olyan flottát hozott létre, amelynek aktív tagjai után havonta 900 Ft támogatást biztosítanak számunkra. A flotta nyitott, bárki tagja lehet akkor is, ha nincs közvetlen kapcsolatban az alapítvánnyal - mondja Pintér András, a Bátor Tábor kiemelt vállalati adományszervezője.

 

A Bátor Tábor-os flotta minden előfizetője után havi 900 forinttal támogatja a Telenor az alapítvány működését, ami éves szinten nagyon nagy segítséget jelent a beteg gyerekek számára ingyenes táborok megszervezésében. A Bátor Tábor Alapítvány és a Telenor egyedi mobilflottája az olyan tudatos ügyfelek igényeihez igazodik, akik már az alapvető paraméterek mellett egyéb szempontokat is figyelembe vesznek egy szolgáltatás kiválasztásánál.

 

Tavasszal a Bátor Tábor 15. születésnapjára szervezett barátságos futóversenyen a Telenor egyik munkatársa is elindult és sikeresen teljesítette a Budapest - Hatvan, 60 km-es ultra-maratoni távot. A jótékonysági céllal induló futók közel 2 millió Ft adományt gyűjtöttek az Alapítványnak.

 

Forrás: Telenor, fotó: batortabor.hu

Kapcsolódó cikkek

Budapest, 2016. szeptember 25. - A családi vállalatok gazdasági és társadalmi értéke, jövőképe és az általuk meghatározott magatartási normák példaértékűek lehetnek nem csak a kisebb családi cégek, de a vállalati szektor egészére nézve is. A K&H díjat hirdet a magyarországi családi tulajdonban lévő vállalatok számára, hogy támogassa és elismerje hozzájárulásukat a gazdasághoz és elkötelezettségüket a társadalom iránt.

napelem400-1446144606.jpgPécs, 2015. október 30. - Elterjedt tévhit, hogy a napelemeknek csak nyáron van értelmük, amikor sokat süt a nap, télen pedig fölöslegesek, hiszen szinte állandóan szürke felhők fedik az eget. A valóságban azonban egy jól megtervezett napelemes rendszer egész évben gondoskodik az energiaszükségletünkről.

Egy friss magyar felmérés szerint a 18-30 év közötti fiatalok a gyorsabb karrier elérése érdekében hajlamosak a gyakori munkahelyváltásra. A kutatásból az is kiderült, hogy a 1982-95 között született, úgynevezett Y generáció tagjai számára a munkavégzés közbeni szabadság és a munkahelyi légkör oldottsága kiemelkedően fontos. A Coaching Team által végzett, 499 fős mintavételű felmérés elgondolkodtató eleme, hogy a válaszadók több mint egyharmada külföldön képzeli el az álompozíció elérését.