15 év, 15 változás a hazai webes megoldásokban

2016. szeptember 14., szerda 07:05

website400-1473798562.jpg

Budapest, 2016. szeptember 14. - Az elmúlt években egyre nagyobb prioritása lett az online marketingnek, ezzel együtt erősödött a verseny, ami permanens módosításokra, innovációra sarkallta a webfejlesztőket, weboldal-tulajdonosokat.

A webdesign folyamatos változása és sokrétűsége elengedhetetlenné tette, hogy Az Év Honlapja zsűrizési módszerei és értékelési eszközei is rugalmasan változzanak.

 

A különböző animációk, az új vizuális trendek ismerete, valamint a célközönség legfrissebb elvárásainak és tájékozódási szándékainak megfelelően kialakított felhasználói felület ma már nélkülözhetetlen egy sikeres weboldal kialakításához. A 15 éve még hangsúlyos szöveges tartalmak helyét ma egyértelműen átvették a videók, animációk és infografikák.

hirdetés

 

- A sikeres webtervezőnek lépést kell tartania az aktuális trendekkel, illetve alkalmazkodnia kell a technológia kínálta lehetőségek - mint például a folyamatosan növekvő sávszélesség - dinamikus bővüléséhez is - foglalta össze a fejlődési irányvonalakat Ferling Dávid, az Év honlapja zsűritagja.

 

15 éve kezdtek megjelenni a dinamikus és hasznos tartalmakat nyújtó oldalak, mint a különböző hírportálok előzményei, egyszerűbb kalkulátorok, illetve a még kezdetleges termék-összehasonlító applikációk. Mára a weboldal-megjelenés képes a tökéletesen átlátható és jól működő felületet létrehozására, ezzel kiszorítva az egyszerű, klasszikus platformokat.

 

- Az idei évben egyszerűbb és átláthatóbb zsűrizési szempontrendszer alapján értékeljük a nevezett honlapokat, amelyben kiemelt szerepet kap a felhasználói élmény (UX) értékelése, illetve nagyobb hangsúlyt kap a mobilbarát megoldásoknak megfelelő reszponzivitás, a kreatív ötlet, a tartalom és az ezt támogató design - mondta Varga István, a pályázat alapítója.

 

A nevezési kategóriákban kisebb változások jelentek meg, valamint rendhagyó módon idén 15 éves jubileumi díjat vehet át az a pályázó, aki(k) a legtöbb díjat nyerték az elmúlt másfél évtized alatt.

 

Forrás: Ferling, bővebben: www.azevhonlapja.hu és info@evhonlapja.hu

 

website600-1473799086.jpg

Kapcsolódó cikkek

Budapest, 2015. május 18. - Évek óta nagyjából csak a fele ajánlja fel adójának egy százalékát abból a mintegy négy és félmillió állampolgárból, aki személyi jövedelemadót fizet. Idén május 20-áig lehet rendelkezni azoknak is, akik már korábban benyújtották a bevallást, de egyetlen szervezetet sem jelöltek meg kedvezményezettként.

Budapest, 2016. szeptember 25. - A családi vállalatok gazdasági és társadalmi értéke, jövőképe és az általuk meghatározott magatartási normák példaértékűek lehetnek nem csak a kisebb családi cégek, de a vállalati szektor egészére nézve is. A K&H díjat hirdet a magyarországi családi tulajdonban lévő vállalatok számára, hogy támogassa és elismerje hozzájárulásukat a gazdasághoz és elkötelezettségüket a társadalom iránt.

Budapest, 2015. november 24. - Az év végi időszakban különösen fontos a munkavállalók elismerése, megbecsülése - állítják magyarországi kis- és középvállalkozások és nagyvállalatok vezetői, akik legszívesebben univerzális ajándékutalvány formájában jutalmazzák a munkatársakat. De milyen más alkalmakkor, milyen formában és mennyire tudatosan ismerik el a vállalatok a dolgozók munkáját napjainkban? A Sodexo 2015 novemberében végzett friss kutatása ezekre a kérdésekre ad válaszokat.