Vidéken is kitűnően teljesít a jutalékmentes modell

2015. május 26., kedd 06:00

Szeged, 2015. május 26. - Egy szegedi üzleti közösség tagjai tizenkét hónap alatt pénzügyi területen 30%-os, informatikai területen 50%-os éves árbevétel-növekedést értek el, míg a termelői-szolgáltatatói szegmens képviselői ügyfélszámuk 15%-os bővülését nyugtázhatták. A hazánkban 2008-ban megjelent, és azóta dinamikusan terjedő jutalékmentes üzleti gyakorlatot követő vállalkozások csak idén már több mint 8 milliárd forintnyi árbevételt generáltak egymásnak.

A Business Network International (BNI) magyarországi csoportjaiban 800-nál több vállalkozás vesz részt, és alkalmazza üzleti gyakorlatában az „Aki ad, az nyer!®” üzleti modellt. A tagvállalkozások sikerét jól illusztrálják a szegedi Premier Elit csoport eredményei. A 2013 novemberében alakult vállalkozói közösség most negyven taggal működik, és a tagok csak 2015-ben már közel 1,3 milliárd forintnyi árbevételt generáltak egymásnak. Jutalékmentesen, bizalmi alapon.

 

- A tagok felismerték, hogy meglévő kapcsolati tőkéjük mozgósítása és tudatos fejlesztése jó eséllyel új megbízásokat és ügyfeleket hoz - mondja Kátai Krisztina, egy nyomdaipari szolgáltatásokkal foglalkozó cég kereskedelmi vezetője. - Ez az üzleti modell a világban már 30 éve működik eredményesen, és az elmúlt hét év tapasztalatai azt mutatják, hogy követői versenyelőnyhöz jutnak Magyarországon is.

hirdetés

 

Az induló vállalkozások a BNI-ban kapott ajánlások eredményeként növekedhetnek, a már több éve a piacon lévő cégeknek pedig új működésbeli szemléletet hozhat a BNI-tagság.

 

- Ha azon dolgozom, hogy a társaimat a kapcsolati tőkém mozgatásával, ajánlásokkal helyzetbe hozzam, akkor ők is helyzetbe fognak hozni engem. Az „Aki ad, az nyer!®” típusú gondolkodás üzleti kultúránk szerves részévé vált - mondja Pintér Gabriella, egy devizaügyletekkel foglalkozó cég kereskedelmi képviselője, aki hétről hétre szintén ebben a szegedi csoportban üzletel.

___

 

A BNI-t (Business Network International) Dr. Ivan Misner amerikai üzletember alapította 1985-ben. A szervezet mára a világ legnagyobb, üzleti ajánlásokra és üzleti kapcsolatépítésre épülő szervezete lett.

 

A Magyarországon 2008 óta működő szervezetnek mára több mint 800 tagja van, akik az utolsó évben összesen több mint 14 milliárd forint értékben közvetítettek egymásnak üzleteket, jutalékmentes ajánlások útján.

 

A BNI egy jól felépített és támogató rendszert biztosít az üzleti ajánlatok számára. Mindezt úgy teszi, hogy olyan környezetet biztosít tagjainak, ahol személyes kapcsolatokat építhetnek ki számos, minőségi üzleti szakemberrel. Így a tagok lehetőséget kapnak üzleti bevételeik lényeges növelésére.

 

Céljuk, hogy a mai magyar vállalkozói körökben az ajánlói rendszer használatát és a szájhagyomány útján terjedő ügyfélszerzési módszereket terjesszék. Az üzletemberekkel megértessék az új értékesítési módszer és szervezeti működés előnyeit, illetve megmutassák, hogyan tudják professzionális szintre emelni ezen tudásukat.

 

Forrás: Ferling

Kapcsolódó cikkek

Petíciót olvastak fel a felsőoktatási keretszámok csökkentése ügyében a Nyugat-magyarországi Egyetem Savaria Egyetemi Központjának (SEK) hallgatói csütörtökön a szombathelyi városi közgyűlés ülésén.

sertes1-1427951184.jpgHajmás, 2015. április 2. - Sertések mérték össze a szépségüket és bátorságukat a Zselicvölgyben a szakértő zsűri előtt a bolondok napján, de nem áprilisi tréfaként. A nyertes koca Tünci lett, aki nem csak a királynőválasztásokon megszokott szalagot kapta meg, de új életet is kezdhetett a verseny fődíjaként.

koncert400-1466074871.jpg

Budapest, 2016. június 17. - Vannak munkahelyek, amelyeket publikusan meghirdetnek, másokat belsősökkel töltetnek be, de akadnak olyan esetek is, amikor ajánlások útján vagy ismeretségi körből keresnek jelölteket.