Vidéken is kitűnően teljesít a jutalékmentes modell

2015. május 26., kedd 06:00

Szeged, 2015. május 26. - Egy szegedi üzleti közösség tagjai tizenkét hónap alatt pénzügyi területen 30%-os, informatikai területen 50%-os éves árbevétel-növekedést értek el, míg a termelői-szolgáltatatói szegmens képviselői ügyfélszámuk 15%-os bővülését nyugtázhatták. A hazánkban 2008-ban megjelent, és azóta dinamikusan terjedő jutalékmentes üzleti gyakorlatot követő vállalkozások csak idén már több mint 8 milliárd forintnyi árbevételt generáltak egymásnak.

A Business Network International (BNI) magyarországi csoportjaiban 800-nál több vállalkozás vesz részt, és alkalmazza üzleti gyakorlatában az „Aki ad, az nyer!®” üzleti modellt. A tagvállalkozások sikerét jól illusztrálják a szegedi Premier Elit csoport eredményei. A 2013 novemberében alakult vállalkozói közösség most negyven taggal működik, és a tagok csak 2015-ben már közel 1,3 milliárd forintnyi árbevételt generáltak egymásnak. Jutalékmentesen, bizalmi alapon.

 

- A tagok felismerték, hogy meglévő kapcsolati tőkéjük mozgósítása és tudatos fejlesztése jó eséllyel új megbízásokat és ügyfeleket hoz - mondja Kátai Krisztina, egy nyomdaipari szolgáltatásokkal foglalkozó cég kereskedelmi vezetője. - Ez az üzleti modell a világban már 30 éve működik eredményesen, és az elmúlt hét év tapasztalatai azt mutatják, hogy követői versenyelőnyhöz jutnak Magyarországon is.

hirdetés

 

Az induló vállalkozások a BNI-ban kapott ajánlások eredményeként növekedhetnek, a már több éve a piacon lévő cégeknek pedig új működésbeli szemléletet hozhat a BNI-tagság.

 

- Ha azon dolgozom, hogy a társaimat a kapcsolati tőkém mozgatásával, ajánlásokkal helyzetbe hozzam, akkor ők is helyzetbe fognak hozni engem. Az „Aki ad, az nyer!®” típusú gondolkodás üzleti kultúránk szerves részévé vált - mondja Pintér Gabriella, egy devizaügyletekkel foglalkozó cég kereskedelmi képviselője, aki hétről hétre szintén ebben a szegedi csoportban üzletel.

___

 

A BNI-t (Business Network International) Dr. Ivan Misner amerikai üzletember alapította 1985-ben. A szervezet mára a világ legnagyobb, üzleti ajánlásokra és üzleti kapcsolatépítésre épülő szervezete lett.

 

A Magyarországon 2008 óta működő szervezetnek mára több mint 800 tagja van, akik az utolsó évben összesen több mint 14 milliárd forint értékben közvetítettek egymásnak üzleteket, jutalékmentes ajánlások útján.

 

A BNI egy jól felépített és támogató rendszert biztosít az üzleti ajánlatok számára. Mindezt úgy teszi, hogy olyan környezetet biztosít tagjainak, ahol személyes kapcsolatokat építhetnek ki számos, minőségi üzleti szakemberrel. Így a tagok lehetőséget kapnak üzleti bevételeik lényeges növelésére.

 

Céljuk, hogy a mai magyar vállalkozói körökben az ajánlói rendszer használatát és a szájhagyomány útján terjedő ügyfélszerzési módszereket terjesszék. Az üzletemberekkel megértessék az új értékesítési módszer és szervezeti működés előnyeit, illetve megmutassák, hogyan tudják professzionális szintre emelni ezen tudásukat.

 

Forrás: Ferling

Kapcsolódó cikkek

Pécs, 2015. július 7. - Megnyitotta kapuit a második PR Akadémia Pécsen. A szakma harminc neves képviselőjét felvonultató, háromnapos előadássorozat a Magyar PR Szövetség (MPRSZ) és a pécsi egyetem Felnőttképzési és Emberi Erőforrás Fejlesztési Karának (FEEK) közös rendezvénye. Az idei kiemelt témák a vállalatok társadalmi felelősségvállalása (CSR) és a társadalmi konfliktusok kezelése.

Budapest, 2016. január 9. - Egy figyelemfelhívó akció arra próbál rávilágítani, milyen könnyű megfagyni a hátrányos helyzetű kistelepüléseken az időseknek, ha valaki nem segít felvágni a tűzifát.

keseru-ilona1-1382291751.jpgSzeged, 2013. október 20. - Keserü Ilona kapta az életműdíjat a Magyar Festészet Napja alkalmából a szegedi Reök-palotában vasárnap nyílt Doyenek és fiatalok című kiállításon. A fiatal alkotók számára létrehozott, a 21 éves korában elhunyt erdélyi festőművészről, Maticska Jenőről elnevezett elismerést Király Gábor vehette át.