Idén is keresik Magyarország legjobb fürdőhelyeit

2016. június 4., szombat 06:00

medence400-1465011332.jpg

Budapest, 2016. június 4. - Idén is keresik Magyarország legjobb fürdőhelyeit egy online közönségszavazás segítségével - közölte a Magyar Fürdőszövetség az MTI-vel.

A termalfurdo.hu internetes újság a Magyar Fürdőszövetség szakmai támogatásával második alkalommal keresi a legjobb fürdőket.

 

A közlemény szerint Magyarország termálvízkészlete az 5. legnagyobb a világon, sehol máshol nincs ilyen magas hőmérsékletű és egyben ennyi különböző betegség kezelésére, megelőzésére alkalmas termál- és gyógyvíz.

hirdetés

 

A versenyben közel 200 fürdő mérettetik meg, szavazni augusztus 31-ig lehet Az év fürdője 2016, Az év feltörekvő fürdője 2016 és A helyiek kedvenc fürdője 2016 kategóriában a www.azevfurdoje.hu oldalon.

 

A tavalyi nyertesek, a Hungarospa Hajdúszoboszló, a Cserkeszőlő Fürdő és Gyógyászati Központ, illetve a tiszakécskei Kerekdombi Termálfürdő idén nem indulnak a versenyben.

 

Forrás: MTI

Kapcsolódó cikkek

depi-1357148849.jpg

Télen a kevés napfény és a barátságtalan, hűvös időjárás nem csak múló rosszkedvet, súlyosabb esetben depressziót is könnyen okozhat. Annál is inkább, hogy ilyenkor nehezebben pótoljuk a fontos vitaminokat, és a téli szünet után a munkába való visszatérés is lehangolóan hathat. Ha valakinek ráadásul csalódást okozott a családi körben eltöltött karácsony, vagy a szilveszter, még nehezebben vág neki a januárnak, hiszen minden, ami élvezetes a télben, az már elmúlt ilyenkor, a tavasz pedig igen távol van még.

Budapest, 2016. augusztus 29. - A Kaspersky megbízásából a Würzburgi- és a Nottingham-Trent-i Egyetem kísérlete azt találta, hogy a résztvevők, akik egyedül várakoztak egy teremben, átlagosan csak 44 másodpercig bírták ki okostelefonjaik nélkül. A férfiak csak 21, míg a nők 57 másodpercet vártak.

teli-alma-napok400-1417583379.jpgBudapest, 2014. december 3. - December elsejével indult és év végéig tart a Téli Alma Napok programsorozat. A szervezők többek között különleges kóstolókkal, közösségi médiakampánnyal és kisfilmpályázattal népszerűsítik az alma fogyasztását.