Magyar Közút: ésszerűbb jelenlét a közösségi médiában

2014. május 15., csütörtök 22:00

Budapest, 2014. május 15. - A Magyar Közút Nonprofit Zrt. ésszerűbbé tette jelenlétét a közösségi médiában, így minden hasznos, a közutakkal kapcsolatos információt a MagyarKozut facebook-oldalukra csatornáztak be.

Ez azt jelenti, hogy a korábbi önálló Útinform facebook-oldaluk helyett a Magyar Közút Nonprofit Zrt. oldalán tesznek közzé minden hétköznap reggel friss összefoglalót a nagyobb korlátozásokkal járó, tervezett munkálataikról. Ezen kívül hasznos tanácsokat, valamint a közlekedésbiztonság fontosságára felhívó bejegyzéseket, a közúti fejlesztéseikről, útfelújítási munkálataikról, hídrekonstrukciós beruházásaikról szóló posztokat és további érdekes híreket is megosztanak a hivatalos oldalukon.

hirdetés

 

Érdemes lájkolni a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-t, hogy első kézből értesülhessenek híreikről!

 

A balesetekről és egyéb korlátozásokról a www.utinform.hu oldaluk „Aktuális események” menüpontjában számolnak be, közleményeiket pedig megtalálják a www.kozut.hu „Sajtószoba” oldalán.

 

Forrás: Magyar Közút

Kapcsolódó cikkek

diaklany400-1437291842.jpgBudapest, 2015. július 19. - 2011 óta a világon hazánk népszerűsége növekedett a legnagyobb mértékben a külföldi cserediákok körében a világ egyik legnagyobb és legrégebbi nemzetközi diákcsere-szervezete, az American Field Service (AFS) adatai szerint.

oltas-tu-1358418371.jpg

Országos népegészségügyi kampány indult az influenzás megbetegedések terjedésének megelőzése érdekében, amelyben az Állami Népegészségügyi és Tisztiorvosi Szolgálat (ÁNTSZ) mellett több közlekedési vállalat is részt vesz. A védőoltás, az alapos kézmosás és a megfelelő fertőtlenítés fontosságát hirdető kampány indulását kedden, a Volánbusz népligeti állomásán jelentették be.

laptop400-1474746864.jpg

Budapest, 2016. szeptember 26. - Az internet egyre nagyobb hatással van az építőiparra is. Az építőanyag-kereskedők 61, a kőműves és burkoló szakemberek 45 százaléka a saját bőrén érzi, hogy online tájékozódnak a lakossági építtetők, főleg a „CSOK-os” megrendelők. Képeket mutatnak, szakmai kérdéseket tesznek fel, néha tudálékosak és sokan használják ki, hogy online lehet olcsóbbat találni.