Karácsony előtt ismét Zöldlista

2016. december 18., vasárnap 07:05

Budapest, 2016. december 18. - Az Országos Környezetvédelmi és Természetvédelmi Főigazgatóság Nemzeti Hulladékgazdálkodási Igazgatósága újból elindítja Zöldlista programját, mellyel a környezettudatos vásárlásra hívja fel a figyelmet. A kampányban aktív szerepet vállal Till Attila, televíziós műsorvezető, aki maga is környezettudatosan éli mindennapjait.

Immáron negyedik alkalommal kerül megrendezésre a Zöldlista Vásárló Program, melynek üzenete elindulása óta változatlan: dönts környezettudatosan és vigyél haza kevesebb hulladékot a nagybevásárlások alkalmával.

 

Advent utolsó hétvégéjén az ország 20 TESCO áruházában kínálnak lehetőséget a vásárlóknak a környezettudatos bevásárlással kapcsolatos tudnivalók megismerésére és elsajátítására. Az OKTF NHI hat ajánlott vásárlási szemponttal segíti az érdeklődőket abban, hogy gazdaságosabban és nem utolsósorban környezettudatosan vásároljanak.

hirdetés

 

Hazánkban évente fejenként 400 kg hulladék keletkezik, melynek jelentős részét bevásárlásaink alkalmával visszük haza. Vásárlásaink 40%-a nem előre tervezett, sok esetben felesleges. Az ebből származó haszontalan cikkekkel pedig csak a hulladék mennyiségét növeljük. A karácsonyi időszakban ez kiemelten igaz, hiszen a boltok forgalma minden évben ebben az időszakban a legmagasabb.

 

Az OKTF NHI erre a problémára szeretné felhívni a figyelmet a Zöldlista Vásárló Program segítségével. Az érdeklődők országosan 20 TESCO áruházban tehetik próbára magukat: megtudhatják, valójában mennyire vásárolnak környezettudatosan.

 

A kampányban részt vevő áruházak listája és minden további információ a kampány honlapján érhető el: www.szelektalok.hu/zoldlista

 

Forrás: Trinity

Kapcsolódó cikkek

textilrekonstrukcio400-1480892358.jpg

Budapest, 2016. december 5. - Nemzetközileg elismert restaurátorok bevonásával a múlt héten megkezdődtek a Budavári Palota Szent István-termének textilrekonstrukciós munkálatai.

Budapest, 2015. augusztus 24. - A fogyasztói visszajelzések azt mutatják, hogy minden igyekezet ellenére is nehéz ma tudatos, megalapozott információkon nyugvó vásárlói döntéseket hozni. A jogi útvesztőkben, a panaszrendezési lehetőségekben, a termékek dömpingjében eligazodni szinte lehetetlen feladat a fogyasztók számára.

Budapest, 2015. június 17. - A randizásban és a networkingben több közös van, mint gondolnánk. Első benyomást kelteni csak egyszer lehet. Sandra Hart, az elismert networking szakértő, a Business Network International (BNI) európai ügyekért felelős igazgatója öt tippet ad, hogy mit tegyünk és mit ne a tudatos üzleti kapcsolatépítés során.