Jónak lenni jó! - közmédia-műsorfolyam egész nap

2016. december 18., vasárnap 07:00

Budapest, 2016. december 18. - Egész napos műsorfolyammal várja ma az érdeklődőket a közmédia ötödik Jónak lenni jó! elnevezésű jótékonysági akciója, amelynek kedvezményezettje a Magyar Református Szeretetszolgálat.

Reggeltől estig a közmédia szinte valamennyi csatornáján - a Dunán, a Duna Worldön, az M1-en, az M5-ön és a Kossuth rádióban - foglalkoznak a jótékonysági akcióval, s ezen a napon a műsorvezetők és műsorkészítők fogadják a hívásokat, pénzügyi felajánlásokat.

 

Az adásban a stúdióbeszélgetések mellett külső helyszínekről, a Bethesda Gyermekkórházból és a "magyarországi reformáció fellegvárából", Debrecenből, valamint Miskolcról és Kárpátaljáról jelentkeznek a közmédia munkatársai.

hirdetés

 

A mediaklikk.hu/jonaklennijo oldalon folyamatosan lehet licitálni, vásárolni és tájékozódni, emellett folyamatosan él a 1358-as adományvonal.

 

Négy tárgy - Forma 1-es dedikált zászló, Terence Hill mellénye, a Herendi Porcelánmanufaktúra Zrt. Viktória mintával festett korsóvázája és Jean-Paul Belmondo francia filmszínész kabátja - induló licit ára 500 ezer forint, valamint több mint 70 felajánlott tárgy vásárolható meg fix áron december 31-ig.

 

A Jónak lenni jó! akciója 2012-ben a Böjte Csaba szerzetes alapította Dévai Szent Ferenc Alapítványt mintegy 100 millió forinttal, 2013-ben a Katolikus Karitászt csaknem 120 millió forinttal, 2014-ben a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetet 167 millió forinttal, tavaly pedig a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálatot mintegy 225 millió forinttal tudta segíteni.

 

Forrás: MTI

Kapcsolódó cikkek

add-friend-3-400-1429242177.jpgBudapest, 2015. április 17. - A Disney Csatorna és a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat közös ”Add Friend” kampánya az online gyűlölködés elterjedésére, és annak negatív következményeire hívja fel a figyelmet, illetve tudatos internethasználatra és az egymással szembeni toleranciára buzdítja a gyerekeket, fiatalokat.

Szeged, 2015. május 26. - Egy szegedi üzleti közösség tagjai tizenkét hónap alatt pénzügyi területen 30%-os, informatikai területen 50%-os éves árbevétel-növekedést értek el, míg a termelői-szolgáltatatói szegmens képviselői ügyfélszámuk 15%-os bővülését nyugtázhatták. A hazánkban 2008-ban megjelent, és azóta dinamikusan terjedő jutalékmentes üzleti gyakorlatot követő vállalkozások csak idén már több mint 8 milliárd forintnyi árbevételt generáltak egymásnak.

Budapest, 2015. július 16. - A beton.hu a Magyar Cement-, Beton- és Mészipari Szövetség (CeMBeton) valamint a Magyar Betonelemgyártó Szövetség (MABESZ) és tagvállalataiknak támogatásával első alkalommal hirdette meg a „Minden építés alapja 2015” elnevezésű pályázatát a betonból tervezett köz- és lakóépületek, üzemek, telephelyek építész tervezői számára. A pályamunkákat július végéig várják.