Jónak lenni jó! - közel 225 millió gyermekmentésre

2015. december 16., szerda 06:00

Budapest, 2015. december 16. - Óriási összefogással, rengeteg felajánlással, kisebb és nagyobb támogatók segítségével idén rekordösszeggel, közel 225 millió forinttal segítette a közmédia Jónak lenni jó! című adománygyűjtő műsora a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat tevékenységét.

A Duna televízió egész napos műsorfolyamának célja az volt, hogy a fix áras, valamint a licitálható tárgyak eladásából befolyó összeggel, továbbá a magánszemélyek és a cégek által tett felajánlásokkal segítsék a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálatot sokrétű tevékenységeinek biztos megvalósításában. A Szolgálat a hátrányos helyzetű gyermekek és családok segítésén túl, figyelmet fordít a tehetséggondozására is, valamint beteg és sérült gyermekek gyógyítását és terápiáját teszi lehetővé számos olyan család számára, akiknek nélkülük nem lenne lehetősége a jobb élet reményére, a gyógyulásra.

 

Vasárnap több olyan család életébe is betekinthettek a nézők, akik a Szolgálat támogatásának köszönhetően új esélyt kaptak az élettől. Megismerhették a gyermekeit nehéz körülmények közt nevelő Szilvia családját, beleshettek Bálint, Szabolcs, Liza, Olivér illetve Bence terápiás foglalkozásaiba, valamint találkozhattak lelkiismeretes, szerető családot biztosító nevelőszülőkkel is. Mazsi példája megmutatta, hogy milyen hasznos az idejében érkezett orvosi, illetve terápiás segítség, hiszen ma már ugyan olyan tinédzser, mint a vele egykorú társai, míg Emese történtén keresztül azt is láthatták, hogy a korábbi támogatást akár a Szolgálatnál eltöltött önkéntes munkával is meg lehet hálálni.

hirdetés

 

A Duna televízió egész napos műsorfolyamában nem csak a magánemberek tették meg felajánlásaikat, de számos nagyvállalat is hozzájárult segítségével a jó ügy támogatásához. A legnagyobb összegű, 75 millió forintos felajánlást az OTP Bank Nyrt. tette, de emellett a Mercedes-Benz Hungária Kft. csaknem 45 millió forinttal, míg az Elmű-Émász Társaságcsoport közel 33 millió forinttal, a Metro Kereskedelmi Kft. pedig 7 millió forinttal támogatta a hátrányos helyzetben élő, valamint a beteg gyerekek segítését és gyógyítását célzó programok megvalósítását.

 

A kezdeményezést azonban nem csak magánemberek pénzbeli adományai és cégek nagyobb összegű felajánlásai támogatták. Fix áras illetve licitálható személyes tárgyak felajánlásával, valamint a stúdióban és az élő bejelentkezéseknél is megszólalva, ismert művészek, híres sportolók, neves előadóművészek is kivették a részüket az adománygyűjtésből. A támogatók között volt többek között Ákos, Andrea Bocelli, Brian May, Csányi Sándor, Cseke Péter, Csézy, Demjén Ferenc, Ennio Morriccone, Fekete Péter, Kemény Dénes, Kiki, Lewis Hamilton, Miklós Edit, Miklósa Erika, Melocco Miklós, valamint Mocsai Lajos is.

 

A fix áras termékek közül vannak még megvásárolhatók, ezek listája a www.mediaklikk.hu/jonaklennijo honlapon december 31-ig elérhető még.

 

A licitálható tárgyak közül Lewis Hamilton, a MERCEDES AMG PETRONAS Formula One Team háromszoros Forma 1-es világbajnok pilótájának overalljára kelt el a legmagasabb áron, közel 2 millió forinttért, a Herendi Porcelánmanufaktúra által felajánlott Viktória mintás díszserleg 1 millió 50 ezer forintért talált új gazdára, míg a sportrajongók számára igazi gyöngyszemnek számító Aranycsapat tagjai által aláírt bőr focilabda 750.000 forintot, Doncsev Angéla festménye pedig 165.000 forintot ért.

 

A közmédia immár negyedik alkalommal indított gyűjtést egy nemes cél támogatására, 2012-ben a Böjte Csaba szerzetes alapította Dévai Szent Ferenc Alapítványt mintegy 100 millió forinttal, 2013-ben pedig a Katolikus Karitászt csaknem 120 millió forinttal sikerült támogatni a befolyt adományokból. Tavaly a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetet segítette a közmédia, ekkor a felajánlások összege elérte a 167 millió forintot.

 

Forrás: Trinity

Kapcsolódó cikkek

Budapest, 2016. január 27. - A magyarok többsége szerint már 30 éves kor előtt el kellene kezdeni takarékoskodni a nyugdíjra. 41 százalék úgy érzi, nagyon nehezen élne meg pusztán az állami nyugdíjból, 31 százalék szerint pedig a nyugdíja semmire sem lesz elég. Mindössze 23 százalék bízik ugyanolyan vagy jobb életszínvonalban, mint amiben most része van - állapította meg a K&H Biztosító friss felmérése. A kutatásból kiderült, hogy a magyarok szerint havi 10 és 20 ezer forint közötti összeget kell félretenni nyugdíj-kiegészítésként, a válaszadók többsége pedig azt tervezi, hogy a nyugdíj mellett is dolgozik majd.

Budapest, 2015. május 29. - Az üzleti életben elengedhetetlen a tudatos kapcsolatépítés, a hosszú távú, kölcsönösen hasznos partnerségek kialakítása. De hogyan lehet kiszűrni azokat, akik ennek az ellenkezőjére és a kihasználásra törekednek? Dr. Ivan Misner, a Business Network International (BNI) alapítója és számos bestseller szerzője megoszt néhány árulkodó jelet, amelyről felismerheted a networking „békát”!

ciposdoboz400-1480761530.jpg

Budapest-Pécs, 2016. december 3. - Varázsoljuk együtt szebbé több ezer rászoruló gyermek karácsonyát! A Baptista Szeretetszolgálat által elindított népszerű Cipősdoboz Akcióhoz idén a Europcar pécsi irodája is csatlakozott gyűjtőpontként, ahol december 18-ig várják a cipősdobozba csomagolt ajándékokat.