Hozd ki a legtöbbet a kapcsolataidból!

2015. július 14., kedd 07:05

Budapest, 2015. július 14. - A kapcsolatok kialakítása és azok ápolása sok időt, energiát és elköteleződést kíván. Dr. Ivan Misner, a Business Network International (BNI) alapítója és számos bestseller szerzője öt tippet árul el ahhoz, hogy a lehető legtöbbet hozhassuk ki az ismeretségeinkből az üzletünk számára.

Egy mondat mind felett

Amikor ajánlást kérsz egy munkatársadtól vagy ügyfeledtől, használd ezt a kifejezést: „Kit ismersz, aki…?” Ez egy nyitott kérdés, amely ebben a formában a leginkább célravezető.

 

Bízzunk mások ajánlásában!

Legyen valaki, aki elmondja egyszerre több embernek, hogy milyen jó a terméked vagy a szolgáltatásod! Ez sokkal többet ér bárminél, mint amit magadról mondanál.

hirdetés

 

Kedvezz a kapcsolataidnak!

Ajánlj egyedi árat vagy szolgáltatást a kapcsolati körödben lévőknek! Ha eléred, hogy veled dolgozzanak, akkor több eséllyel ajánlanak majd téged másoknak.

 

Mutasd, mid van!

Ha van szóróanyagod, osztogasd, ahol lehet! Vigyél termékeket, mintákat és brosúrákat az üzleti találkozókra! Lássák, érezzék, érintsék meg, hallják vagy szagolják meg a terméked/szolgáltatásod, így előbb fogsz a partnerek eszébe jutni!

 

Tartsd a kapcsolatot!

Ne csak az üzleti találkozókon, hanem azokon kívül is figyelj a kapcsolataidra! Írj levelet, küldj nekik számukra érdekes cikkeket, hívd fel őket, vagy tájékoztasd őket a helyi üzleti eseményekről, történésekről!

 

A kapcsolati tőke megléte elengedhetetlen az üzleti életben, hiszen a cégek 97%-a ajánlások útján szerzi munkáinak többségét, ám mindössze 3%-uk használja ezt tudatosan.

 

- A világ legnagyobb, tudatos üzleti kapcsolatépítéssel foglalkozó szervezete, a BNI heti rendszerességű találkozóin bizalmi környezetben hozza össze a minőségi üzletembereket - mondja Avidor András, a BNI Magyarország igazgatója. - A konkurenciamentes üzleti csoportokban az „Aki ad, az nyer®” filozófia mentén építhetik és mélyíthetik el kapcsolataikat a vállalkozók, mindez pedig eddig is jelentős eredményeket hozott számukra: közel 900 hazai üzletember már majdnem 10 milliárd forintnyi árbevételt generált egymásnak jutalékmentesen, pusztán a kapcsolati tőkéjének köszönhetően.


Forrás: BNI Magyarország, bővebben: www.bni-hungary.com

Kapcsolódó cikkek

Budapest, 2015. december 8. - Január 1-jével az E.ON Energiaszolgáltató Kft. egyetemes piacon kiszolgált földgázfogyasztó ügyfélkörét a FŐGÁZ Zrt. veszi át. A zavartalan átadás-átvételi folyamat és az ügyfeleknek is fontos pontos elszámolás érdekében a szolgáltató kéri gáz egyetemes ügyfeleit, hogy decemberben diktálják be gázmérőállásukat.

magyar-orokseg-dijazottak-20140621-400-1403558275.jpgBudapest, 2014. június 25. - Újabb hét kitüntetettnek - köztük a kesztyűgyártásáról híres pécsi Hamerli családnak - ítélték oda a Magyar Örökség Díjat. A Magyar Örökség és Európa Egyesület elismeréseit szombaton adták át a Pesti Vigadóban.

erdotuz-veszelyessegi-index400-1459087568.jpg

Pécs, 2016. március 28. - A Baranya Megyei Tűzmegelőzési Bizottság és a Mecsekerdő Zrt. „Előzzük meg az erdőtüzet” címmel alkotói pályázatot hirdetett.