Hozd ki a legtöbbet a kapcsolataidból!

2015. július 14., kedd 07:05

Budapest, 2015. július 14. - A kapcsolatok kialakítása és azok ápolása sok időt, energiát és elköteleződést kíván. Dr. Ivan Misner, a Business Network International (BNI) alapítója és számos bestseller szerzője öt tippet árul el ahhoz, hogy a lehető legtöbbet hozhassuk ki az ismeretségeinkből az üzletünk számára.

Egy mondat mind felett

Amikor ajánlást kérsz egy munkatársadtól vagy ügyfeledtől, használd ezt a kifejezést: „Kit ismersz, aki…?” Ez egy nyitott kérdés, amely ebben a formában a leginkább célravezető.

 

Bízzunk mások ajánlásában!

Legyen valaki, aki elmondja egyszerre több embernek, hogy milyen jó a terméked vagy a szolgáltatásod! Ez sokkal többet ér bárminél, mint amit magadról mondanál.

hirdetés

 

Kedvezz a kapcsolataidnak!

Ajánlj egyedi árat vagy szolgáltatást a kapcsolati körödben lévőknek! Ha eléred, hogy veled dolgozzanak, akkor több eséllyel ajánlanak majd téged másoknak.

 

Mutasd, mid van!

Ha van szóróanyagod, osztogasd, ahol lehet! Vigyél termékeket, mintákat és brosúrákat az üzleti találkozókra! Lássák, érezzék, érintsék meg, hallják vagy szagolják meg a terméked/szolgáltatásod, így előbb fogsz a partnerek eszébe jutni!

 

Tartsd a kapcsolatot!

Ne csak az üzleti találkozókon, hanem azokon kívül is figyelj a kapcsolataidra! Írj levelet, küldj nekik számukra érdekes cikkeket, hívd fel őket, vagy tájékoztasd őket a helyi üzleti eseményekről, történésekről!

 

A kapcsolati tőke megléte elengedhetetlen az üzleti életben, hiszen a cégek 97%-a ajánlások útján szerzi munkáinak többségét, ám mindössze 3%-uk használja ezt tudatosan.

 

- A világ legnagyobb, tudatos üzleti kapcsolatépítéssel foglalkozó szervezete, a BNI heti rendszerességű találkozóin bizalmi környezetben hozza össze a minőségi üzletembereket - mondja Avidor András, a BNI Magyarország igazgatója. - A konkurenciamentes üzleti csoportokban az „Aki ad, az nyer®” filozófia mentén építhetik és mélyíthetik el kapcsolataikat a vállalkozók, mindez pedig eddig is jelentős eredményeket hozott számukra: közel 900 hazai üzletember már majdnem 10 milliárd forintnyi árbevételt generált egymásnak jutalékmentesen, pusztán a kapcsolati tőkéjének köszönhetően.


Forrás: BNI Magyarország, bővebben: www.bni-hungary.com

Kapcsolódó cikkek

hofuvas1-400-1390499446.jpgBudapest, 2014. január 23. - A Magyar Közút arra kéri a közlekedőket, hogy pénteken a hófúvásban, intenzív havazásban és ónos esőben érintett megyékben lehetőség szerint ne induljanak útnak.

Budapest, 2016. április 20. - Minden eddiginél több önkéntes minden korábbit meghaladó számú szemetes helyszínt szeretne tisztává varázsolni az idei TeSzedd! – Önkéntesen a tiszta Magyarországért akció keretében. A kampány weboldalán a jelentkezési határidőig, április 18-án éjfélig 128.605 önkéntes regisztrált előre az akcióra 2.240 találkozási pontra. Az országos szemétgyűjtésben résztvevők számára biztosított eszközök kiszállítása április 25-én kezdődik, a csomagokat a koordinátorok kapják kézhez.

Budapest, 2015. július 13. - A GfK Komplex Fogyasztói Bizalom Indexe 2015 júniusában minimálisan nőtt, ugyanakkor a fogyasztói várakozások javultak az ország gazdasági helyzetének rövidtávú javulásában reménykedők növekvő arányának okán. A tavasz a vásárlási hajlandóság mindössze 1 százalékpontos emelkedését hozta. Márciushoz képest mérséklődött a munkanélküliek számának csökkenésére számítók aránya és tízből hatan további drágulást valószínűsítenek. Jelentősen nőtt a lakásvásárlást jó befektetésnek tartók aránya és a válaszadók 63 százaléka saját bevallása szerint soha nem venne fel hitelt.