„Aki ad, az nyer!®” - már nem csupán filozófia

2014. július 15., kedd 08:00

Budapest, 2014. július 15. - A dél-kelet Pest megyei régióban és Budán is hatékonyan működik az amerikai „Aki ad, az nyer!®” sikerfilozófián alapuló üzleti modell. A 80-as évek Amerikájából indult vállalkozásépítési modell Magyarországra a 2000-es évek második felében érkezett meg. Eddig a fővárosban 12, vidéken 13 BNI (Business Network International) csoport működött.

A kapcsolati tőkére és a tagok közötti jutalékmentes üzleti ajánlásokra épülő módszer sikerét jól jelzi, hogy az eddigi közösségeken kívül most több újabb létrehozására is igény mutatkozott. A BNI Prémium Üzleti Partnerek Csoport nyitónapjára július 17-én a Radisson Blu Béke Hotelben, az Észak-Kelet Pest megyei üzleti közösség alakuló eseményére pedig július 29-én a gödöllői Erzsébet Hotelben kerül sor.

hirdetés

 

Az események kapcsán Müller Bernadett területi fejlesztési igazgató úgy nyilatkozott, hogy az eddigi 12 találkozó alkalmával nemcsak a hivatalos csoportnyitáshoz szükséges 15 fős létszámot érték el, hanem a BNI-ra jellemző jutalékmentes üzleti ajánlások útján több mint 400 üzleti kapcsolattal segítették egymást úgy, hogy a közösség tagjainak egymásnak generált árbevétele meghaladta a 210 millió forintot.

 

A BNI-csoportok tagjai és vendégeik heti rendszerességgel, 90 perces találkozók keretében mutatják be egymásnak vállalkozásukat és a tagi ajánlások útján keresnek kapcsolatot a számukra kulcsfontosságú vállalkozások vezetőihez. A Pest megyei csoport bázisát az ipari gyártó szektort képviselő, évente 100-300 milliós árbevétellel működő, magyar tulajdonú gazdasági társaságokat vezető sikeres üzletemberek alkotják. Az együttműködés hangsúlyát a kapcsolati tőkére és a tagok közti bizalomra helyező üzleti modellben Magyarországon is egyre többen látják meg a lehetőséget.

 

Forrás: BNI

Kapcsolódó cikkek

onk2015hivo400-photo-by-rajna-images-1446230449.jpgBudapest, 2015. október 31. - 16 milliárd forint jutalékmentes üzlet, közel 700 résztvevő, 23 magyarországi város, 5 országból 12 előadó, 8 óra kapcsolatépítés, 1 kulcsmondat - röviden így lehet számokkal is összefoglalni az október 28-án megrendezett 7. Országos Networking Konferenciát®.

nnh-sikerkozosseg400-1457764431.jpg

Budapest, 2016. március 12. - A networking, illetve a networking fejlesztésében hazánkban is meghatározó szerepet játszó BNI által képviselt üzleti modell eredményeit tekintették át a magyar üzletemberek a Nemzetközi Networking Héten®, március 8-án és 9-én.

broker400-1408644373.jpgBudapest, 2014. augusztus 22. - A hazai tőzsdei kereskedés alapfeltétele a tőzsdei szakvizsga megszerzése. A szakvizsgára való 100 órás felkészítő tanfolyamot és magát a szakvizsgát is szervező Közép-európai Brókerképző Alapítvány tapasztalatai ugyanakkor már azt is jelzik, egyre több végzős növendék helyezkedik el külföldi pénzintézeteknél.