„Aki ad, az nyer!®” - már nem csupán filozófia

2014. július 15., kedd 08:00

Budapest, 2014. július 15. - A dél-kelet Pest megyei régióban és Budán is hatékonyan működik az amerikai „Aki ad, az nyer!®” sikerfilozófián alapuló üzleti modell. A 80-as évek Amerikájából indult vállalkozásépítési modell Magyarországra a 2000-es évek második felében érkezett meg. Eddig a fővárosban 12, vidéken 13 BNI (Business Network International) csoport működött.

A kapcsolati tőkére és a tagok közötti jutalékmentes üzleti ajánlásokra épülő módszer sikerét jól jelzi, hogy az eddigi közösségeken kívül most több újabb létrehozására is igény mutatkozott. A BNI Prémium Üzleti Partnerek Csoport nyitónapjára július 17-én a Radisson Blu Béke Hotelben, az Észak-Kelet Pest megyei üzleti közösség alakuló eseményére pedig július 29-én a gödöllői Erzsébet Hotelben kerül sor.

hirdetés

 

Az események kapcsán Müller Bernadett területi fejlesztési igazgató úgy nyilatkozott, hogy az eddigi 12 találkozó alkalmával nemcsak a hivatalos csoportnyitáshoz szükséges 15 fős létszámot érték el, hanem a BNI-ra jellemző jutalékmentes üzleti ajánlások útján több mint 400 üzleti kapcsolattal segítették egymást úgy, hogy a közösség tagjainak egymásnak generált árbevétele meghaladta a 210 millió forintot.

 

A BNI-csoportok tagjai és vendégeik heti rendszerességgel, 90 perces találkozók keretében mutatják be egymásnak vállalkozásukat és a tagi ajánlások útján keresnek kapcsolatot a számukra kulcsfontosságú vállalkozások vezetőihez. A Pest megyei csoport bázisát az ipari gyártó szektort képviselő, évente 100-300 milliós árbevétellel működő, magyar tulajdonú gazdasági társaságokat vezető sikeres üzletemberek alkotják. Az együttműködés hangsúlyát a kapcsolati tőkére és a tagok közti bizalomra helyező üzleti modellben Magyarországon is egyre többen látják meg a lehetőséget.

 

Forrás: BNI

Kapcsolódó cikkek

kislany-eszik400-1440934608.jpgBudapest, 2015. augusztus 31. - A bölcsődések és az óvodások 90 százalékának ingyenes étkezést biztosítanak az intézményekben keddtől, ez az arány eddig 27 százalék volt.

Budapest, 2016. július 29. - Kevés vállalkozó panaszkodik arra, hogy túl sok megrendelése van. Pedig, főleg az ajánlásos marketingnek köszönhetően, van bőven példa erre is. A tudatos üzleti kapcsolatépítés egyik pozitív kockázata, hogy lehet-e tartani az iramot, ki lehet-e szolgálni minden új megrendelést, amikor valakire úgymond rászakad a bolt.

rekordok-konyv400-1401014015.jpgBudapest, 2014. május 26. - A Magyar Rekord Egyesület megjelentette a Magyar Rekordok 2012. és 2013. évi gyűjteményes kötetét, amely a hazai rendkívüli emberi teljesítmények utolsó két esztendejének képes, 160 oldalas összefoglalója.