Az év utazója: álommunka egymillióért

2014. május 25., vasárnap 08:00

evutazoja2014-indavideo400-1400934758.jpgBudapest, 2014. május 25. - Új típusú kommunikációs kampányt indít júniustól a Magyar Turizmus Zrt. A szervezet a digitális nemzedék igényeinek megfelelően, videóblogban ösztönzi belföldi utazásra az Y generáció tagjait is - közölte az MT Zrt.

Hamarosan pályázat útján választják ki Az év utazója címet viselő akció főszereplőjét, aki 10 hét alatt beutazza Magyarországot és élményeit folyamatosan közzéteszi videók és blogbejegyzések formájában. A pályázatra június 17-ig lehet jelentkezni, az eredményhirdetés 23-án lesz, a kalandos utazás pedig június 30-án indul.

 

A szerencsés nyertes minden héten másik belföldi turisztikai régióba látogat majd el, tízhetes utazása során háromfős profi stáb kíséri. Az általuk összeállított 8-10 perces anyagok hetente jelennek majd meg az Indavideón, de az utazó mindemellett blogbejegyzésekben is posztolja élményeit.

hirdetés

 

A 18. életévét betöltött sportos, tettre kész munkatárs természetesen fizetést is kap majd a munkájáért. „Magyarország legjobb állásában" olyan projektekkel kell majd megbirkóznia, mint videózás a föld felett, kalandpark-teszt, wakeboardozás, tandemugrás, tihanyi tekerés, Balaton Sound, kétéltű kalandtúra, barlangban kúszás, bormustra avagy kenuzás.

 

A nemzeti turisztikai marketingszervezet mérföldkőnek tekinti az Y generáció médiafogyasztási szokásaihoz igazodó új kommunikációs csatorna használatát. A '80-as, 90-es évek szülöttei jellemzően előnyben részesítik az online felületeket a tájékozódáskor és utazásaik szervezése során, a nekik szóló, intenzív audiovizuális ingert jelentő tartalmak hatékonyabbak a belföldi utazásra ösztönző üzenetek célba juttatásához.

 

Az akció médiapartnere a CEMP és a CEMP csoport utazási oldala, a Travelo.hu. A pályázat kiírása itt található: evutazoja.indavideo.hu

 

Forrás: OBJEKTÍV Hírügynökség

Kapcsolódó cikkek

harkanyfurdo-madartavlat400-1476822061.jpg

Harkány, 2016. október 19. - Nemrég váltotta meg belépőjegyét az idei négyszázötvenezredik vendég a Harkányi Gyógy- és Strandfürdőben. Az impozáns szám tavalyhoz képest számottevő növekedést jelez, így az év végére akár a félmilliót is átlépheti a fürdőzők száma. A dinamikus növekedés titka a folyamatos fejlesztés és a fürdő stabil, jó hírneve.

Budapest, 2016. augusztus 29. - A Kaspersky megbízásából a Würzburgi- és a Nottingham-Trent-i Egyetem kísérlete azt találta, hogy a résztvevők, akik egyedül várakoztak egy teremben, átlagosan csak 44 másodpercig bírták ki okostelefonjaik nélkül. A férfiak csak 21, míg a nők 57 másodpercet vártak.

tatar-csilla400-1418658267.jpgBudapest, 2014. december 16. - Különleges pályázatot indított art50 néven a METRO. A cél azt volt, hogy olyan művek készüljenek, mellyel a bevásárlás és a szállítás mindennapi tevékenységét a tudatos vásárlók praktikusan, ugyanakkor trendin tehetik meg. Az eredményhirdetésen a zsűri tagja, Tatár Csilla a karácsonyról, a rosszkedv leküzdéséről is beszélt.