Üzletelj okosan: kampány a kockázatok minimalizálásáért

2015. június 10., szerda 06:00

Budapest, 2015. június 10. - Sokan vállalkoznak hazánkban: 18 magyarra jut egy cég, ami igen magas szám. Mégis kevesen számolnak a kockázatokkal.

Egyre több felszámolás, nagymértékben csökkenő cégszámok - ettől hangos az üzleti élet. És ami mögötte van: emberi sorsok, kilátástalanságba süllyedő családok. Egy-egy cég megszűnése nem csak a tulajdonosoknak, cégvezetőknek lehet fájdalmas, hanem a munkavállalóknak, üzleti partnereknek is, akik sok esetben nem is tehetnek arról, hogy ilyen helyzetbe kerültek. Pedig olykor csak egy apró "figyelmesség", tudatosság is elég lenne ahhoz, hogy ne döntsünk be akaratunkon kívül egy céget.

hirdetés

 

Mint arra a Bisnode nemzetközi cégminősítő elemzése is rámutat, a legtöbb iparágban csökkent a működő cégek száma. A legnagyobb mértékben ez a papíriparban, az építőiparban és a fafeldolgozás terén érzékelhető, ahol a cégszám-csökkenés mértéke 4%-nál is magasabb.

 

Üzletelj okosan!

 

Minimális befektetéssel a kockázatok jelentős része elkerülhető, és mint azt a szakemberek mondják: a ráfordított energia és költség többszörösét adhatja vissza. Erre - a tudatos és kockázatkerülő üzleti életre - hívja fel a vállalkozók figyelmét a nemrég indult edukációs kampány, az Üzletelj okosan!

 

A www.uzleteljokosan.hu oldalon naponta frissülő üzleti tippekkel, tanácsokkal, valamint online edukációs játékkal segítik az üzleti élet szereplőit.

 

- A játék közben tanácsokkal, tippekkel, okos gondolatokkal látjuk el az üzleti élet szereplőit - mondja Keleti József, a Bisnode csoport Country Managere, majd hozzáteszi: - A sok tippből, ha csak egyet is hasznosít valaki, már megérte fáradozni - azok védelme érdekében is, akiket magával rántott volna a bedőlő cég.

 

Az Üzletelj okosan projekt a kockázatok - és üzleti mellékhatások - minimalizálása érdekében nem csak a kockázatfigyelésre, de a hazai és külföldi terjeszkedésre, értékesítéssel kapcsolatos praktikákra is felhívja a figyelmet.

 

Forrás: MTI OTS

Kapcsolódó cikkek

Pécs, 2015. október 22. - Valótlan tartalmú számlalevelekkel, trükkös marketingfogásokkal próbálják az pécsi vállalkozásokat tisztességtelenül megtéveszteni. A vállalkozók által küldött levelek első oldala megjelenésében sokszor nagyon hasonlít egy jól ismert szolgáltató által kibocsátott számlára, melyet valósnak gondolnak az üzletfelek és olyan szolgáltatásért fizetnek, amelyet nem rendeltek meg.

download-1365192925.jpg

Segíts egy mosollyal címmel jótékonysági akciót indít a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat javára a Mercedes-Benz Hungária Kft. - közölte a Mercedes-Benz Hungária Kft. marketing- és PR-vezetője pénteken Kecskeméten az MTI-vel.

onk2015hivo400-photo-by-rajna-images-1446230449.jpgBudapest, 2015. október 31. - 16 milliárd forint jutalékmentes üzlet, közel 700 résztvevő, 23 magyarországi város, 5 országból 12 előadó, 8 óra kapcsolatépítés, 1 kulcsmondat - röviden így lehet számokkal is összefoglalni az október 28-án megrendezett 7. Országos Networking Konferenciát®.