Pécsen lesz a második PR Akadémia

2015. május 7., csütörtök 06:05

Pécs, 2015. május 7. - A PTE FEEK-en rendezi meg a II. nyári PR Akadémiát az idén 25 éves Magyar PR Szövetség és a PTE FEEK - jelentették be a szervezők szerdai sajtótájékoztatójukon. Egyidejűleg bemutatták a sajtónak a tavalyi PR Akadémia előadásaiból szerkesztett tanulmánykötetet is.

A Magyar PR Szövetség az idén ünnepli megalapításának 25. évfordulóját. A II. PR Akadémia részben ennek jegyében telik majd el. Az Akadémiát július 6. és 8. között rendezik meg a FEEK-en.

 

A háromnapos rendezvény vezető témái a következők lesznek:

  • 25 év távlatai – a public relations következő 25 éve;
  • a „szexi” CSR – kihívások és válaszok
  • a társadalmi feszültségek és a public relations.

Az Akadémián ezúttal is a magyar PR szakma jeles tudósai és vezetői tartanak előadásokat és foglalkozásokat, de az előadók között szerepelnek majd az ifjú generáció képviselői is. A tavalyihoz hasonlóan az idén is megrendezik a Rapid Randit, a legifjabb szakmai generáció bemutatkozási lehetőségét.

hirdetés

 

A részvétel díja – a tavalyihoz hasonlóan – 15 000 forint lesz, de a május 31-ig jelentkezőknek és befizetőknek 50 %-os „Early Bird” kedvezmény jár.

 

A PR Akadémiát erkölcsileg és anyagilag is támogatja Pécs város Önkormányzata.

 

Az idei Akadémia bejelentésével egyidejűleg bemutatták a médiának a tavalyi PR Akadémia előadásaiból készült tanulmánykötetet. A Sós Péter János és Szécsi Gábor szerkesztette tanulmánykötet a szerzőknek a public relations különböző területeihez kapcsolódó előadásaira épülve, különféle megközelítési módoknak teret adva sokszínű, változatos szakmai körképet nyújt az olvasók számára.

 

A kötet elméleti és gyakorlati irányból is körüljárja az új kommunikációs technológiák megjelenése és elterjedése következtében átalakuló PR-gyakorlat és eszközrendszer témakörét, foglalkozik a PR, a média és a társadalom viszonyának az információ korában felmerülő kérdéseivel, és számos aspektusból tárgyalja a fenntartható fejlődés, a zöld energia kommunikációs vonatkozásait.

 

A könyv szerzői – Barát Tamás, Bognár Gergely, Buday-Sántha Andrea, Durugy András, Ferling József, Károlyi Zsuzsanna, Lakatos-Báldy Zsuzsanna, Németh Péter, Rácz Gábor, Sarlós Gábor, Sós Péter János, Szécsi Gábor, Sztaniszláv András, Szűts Zoltán, Törőcsik Mária, Zádori Iván – mindannyian neves, elismert magyar PR-szakemberek.

 

A kötetet a Magyar Public Relations Szövetség és a PTE FEEK adta ki és a Nemzeti Kulturális Alap támogatásával készült el. Kereskedelmi forgalomba nem kerül, de egyetemi, főiskolai és nagyobb könyvtárakban már elérhető.

 

Forrás: Ferling / S-Berry

Kapcsolódó cikkek

Pécs, 2015. szeptember 20. - A magyar kultúrának szerves része a panaszkodás, ami okoz ugyan némi megnyugvást a háborgó léleknek, de a problémákra általában nem megoldás. A pécsi GVTI (Gazdasági Versenyügyi Tanácsadó Iroda) fogyasztóvédők viszont épp a megoldások keresésében tudnak segíteni a hozzájuk fordulóknak - és most már a nemcsak az irodáikban, hanem Magyarország legnépszerűbb online fogyasztóvédelmi közösségében, a Tékozló Homár blogon.

Szeged, 2014. december 29. - Az óévbúcsúztatókor használt pirotechnikai eszközök durva hang- és fényhatásai a házi kedvencek számára sokkos pánikot okozhatnak. Egy magából kifordult házi kedvenc félelmében akár támadhat, haraphat is, de a leggyakoribb, hogy elszökik, elkóborol. Sok kóborló kutya, macska soha többé nem kerül haza. Egy kis odafigyeléssel megelőzhetők a petárdázás miatt kialakuló kellemetlen helyzetek - hívja fel a figyelmet az Orpheus Állatvédő Egyesület.

Budapest, 2016. február 5. - A Tudatos Vásárlók Egyesülete 36 koffeinmentes erdeigyümölcs-teát, köztük 6 gyerekteát vizsgált meg, hogy milyen arányban tartalmazzák a névadó gyümölcsöt, aromát és adalékanyagokat. A tesztbe a sajátmárkás, jól ismert termékektől a drágább, biotermékekig sokféle tea került.