Pécsen lesz a második PR Akadémia

2015. május 7., csütörtök 06:05

Pécs, 2015. május 7. - A PTE FEEK-en rendezi meg a II. nyári PR Akadémiát az idén 25 éves Magyar PR Szövetség és a PTE FEEK - jelentették be a szervezők szerdai sajtótájékoztatójukon. Egyidejűleg bemutatták a sajtónak a tavalyi PR Akadémia előadásaiból szerkesztett tanulmánykötetet is.

A Magyar PR Szövetség az idén ünnepli megalapításának 25. évfordulóját. A II. PR Akadémia részben ennek jegyében telik majd el. Az Akadémiát július 6. és 8. között rendezik meg a FEEK-en.

 

A háromnapos rendezvény vezető témái a következők lesznek:

  • 25 év távlatai – a public relations következő 25 éve;
  • a „szexi” CSR – kihívások és válaszok
  • a társadalmi feszültségek és a public relations.

Az Akadémián ezúttal is a magyar PR szakma jeles tudósai és vezetői tartanak előadásokat és foglalkozásokat, de az előadók között szerepelnek majd az ifjú generáció képviselői is. A tavalyihoz hasonlóan az idén is megrendezik a Rapid Randit, a legifjabb szakmai generáció bemutatkozási lehetőségét.

hirdetés

 

A részvétel díja – a tavalyihoz hasonlóan – 15 000 forint lesz, de a május 31-ig jelentkezőknek és befizetőknek 50 %-os „Early Bird” kedvezmény jár.

 

A PR Akadémiát erkölcsileg és anyagilag is támogatja Pécs város Önkormányzata.

 

Az idei Akadémia bejelentésével egyidejűleg bemutatták a médiának a tavalyi PR Akadémia előadásaiból készült tanulmánykötetet. A Sós Péter János és Szécsi Gábor szerkesztette tanulmánykötet a szerzőknek a public relations különböző területeihez kapcsolódó előadásaira épülve, különféle megközelítési módoknak teret adva sokszínű, változatos szakmai körképet nyújt az olvasók számára.

 

A kötet elméleti és gyakorlati irányból is körüljárja az új kommunikációs technológiák megjelenése és elterjedése következtében átalakuló PR-gyakorlat és eszközrendszer témakörét, foglalkozik a PR, a média és a társadalom viszonyának az információ korában felmerülő kérdéseivel, és számos aspektusból tárgyalja a fenntartható fejlődés, a zöld energia kommunikációs vonatkozásait.

 

A könyv szerzői – Barát Tamás, Bognár Gergely, Buday-Sántha Andrea, Durugy András, Ferling József, Károlyi Zsuzsanna, Lakatos-Báldy Zsuzsanna, Németh Péter, Rácz Gábor, Sarlós Gábor, Sós Péter János, Szécsi Gábor, Sztaniszláv András, Szűts Zoltán, Törőcsik Mária, Zádori Iván – mindannyian neves, elismert magyar PR-szakemberek.

 

A kötetet a Magyar Public Relations Szövetség és a PTE FEEK adta ki és a Nemzeti Kulturális Alap támogatásával készült el. Kereskedelmi forgalomba nem kerül, de egyetemi, főiskolai és nagyobb könyvtárakban már elérhető.

 

Forrás: Ferling / S-Berry

Kapcsolódó cikkek

zivihivo-1375079535.jpgA Zivi egy közösségre épülő telekocsi szolgáltatás, ami segít az egyirányba igyekvő autósoknak és utasoknak, hogy megtalálják, illetve megismerjék egymást. Az autósok így bármikor találhatnak útitársat, akikkel megoszthatják költségeiket. Az utasok pedig olcsón, kényelmesen, és gyorsan érhetik el úti céljukat.

eu-elegedettseg400-1381579873.jpgA magyar dolgozók kevésbé elégedettek a munkájukkal, ennek ellenére jobban kijönnek a főnökükkel, kifejezetten baráti a viszonyuk a kollégákkal és jobbnak tartják a munkakörnyezetüket is az uniós átlaghoz képest - derül ki a Profession.hu Munkahelyi Környezet című elégedettséget felmérő kutatásából. A közel 2500 válaszadó közül 38 százalék ráadásul elégedett a fizetésével is.

katona400-1442157044.jpgBudapest, 2015. szeptember 14. - A Magyar Honvédség szeptemberben három nagyszabású gyakorlatot hajt végre Magyarország területén, a hazai és nemzetközi gyakorlatok előkészületi, illetve végrehajtási fázisaiban jelentős csapatmozgásokra lehet számítani az ország közútjain - közölte a Honvédelmi Minisztérium (HM).