Az üzleti kapcsolatépítés mérhetősége volt a téma

2015. október 31., szombat 08:00

onk2015hivo400-photo-by-rajna-images-1446230449.jpgBudapest, 2015. október 31. - 16 milliárd forint jutalékmentes üzlet, közel 700 résztvevő, 23 magyarországi város, 5 országból 12 előadó, 8 óra kapcsolatépítés, 1 kulcsmondat - röviden így lehet számokkal is összefoglalni az október 28-án megrendezett 7. Országos Networking Konferenciát®.

Kiemelkedő érdeklődés övezte az év legfontosabb magyarországi networking eseményét, az Országos Networking Konferenciát®, amelyre közel 700 cégtulajdonos, cégvezető és vállalkozó látogatott el. A Business Network International (BNI) idén az „Amit nem tudsz mérni, azt nem tudod irányítani” kulcsgondolat köré szervezte a programot, azzal a céllal, hogy a résztvevők konkrét vállalkozásfejlesztési tippekkel és gyakorlati tudással gazdagodhassanak. A párhuzamosan megszervezett magyar és angol nyelvű szekció kétszer annyi előadó meghívását tette lehetővé, akik izgalmas prezentációkkal, máshol nem hallható esettanulmányokkal tették emlékezetessé a találkozót.

hirdetés

 

Hazánk legismertebb networking szakértője, Avidor András, a BNI Magyarország igazgatója a konferencián jelentette be, hogy a tudatos üzleti kapcsolatépítést a jutalékmentes, „Aki ad, az nyer”® típusú gondolkodás mentén folytató vállalkozások száma még ebben az évben átlépi az ezret, s hogy a tagvállalkozások 2015-ben több mint 16 milliárd forint árbevételhez segítették egymást. A konferencia amerikai, osztrák, lengyel és izraeli előadói az üzleti modell nemzetközi gyakorlatából hoztak példákat a magyar vállalkozóknak, akik közül egyre többen építik vállalkozásukat nemzetközi szinten is a BNI hálózatában.

 

Forrás: Ferling József / BNI Magyarország, fotó: Rajna Images

 

onk2015-600-photo-by-rajna-images-1446230623.jpg

Kapcsolódó cikkek

Budapest, 2014. október 8. - A Széchenyi 2020  program támogatását élvező „A Munkáért” projekt részeként a következő hetekben és hónapokban rendezik meg az ország több pontján a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének vállalkozói tapasztalatcserét szolgáló rendezvénysorozatát.

gen-munka400-1418188208.jpgBudapest, 2014. december 10. - Egy friss, nagymintás hazai kutatás kimutatta, hogy az eltérő generációkba tartozó munkatársak nehezebben találják meg egymással a hangot, mint saját kortársaikkal. A generációs különbségek kihatnak a munkahelyi együttműködés hatékonyságára is - ezek a legfontosabb megállapításai a Coaching Team által elvégzett felmérésnek.

Badacsony, 2016. július 5. - Különleges kampányt indított a Magyar Vöröskereszt kiemelt Balaton parti vendéglátóhelyekkel és borászatokkal összefogva, hogy adományokat gyűjtsön a Balatoni Elsősegélynyújtó Szolgálat további működtetéséhez. A kampány július 1. és augusztus 31. között zajlik.