Az üzleti kapcsolatépítés mérhetősége volt a téma

2015. október 31., szombat 08:00

onk2015hivo400-photo-by-rajna-images-1446230449.jpgBudapest, 2015. október 31. - 16 milliárd forint jutalékmentes üzlet, közel 700 résztvevő, 23 magyarországi város, 5 országból 12 előadó, 8 óra kapcsolatépítés, 1 kulcsmondat - röviden így lehet számokkal is összefoglalni az október 28-án megrendezett 7. Országos Networking Konferenciát®.

Kiemelkedő érdeklődés övezte az év legfontosabb magyarországi networking eseményét, az Országos Networking Konferenciát®, amelyre közel 700 cégtulajdonos, cégvezető és vállalkozó látogatott el. A Business Network International (BNI) idén az „Amit nem tudsz mérni, azt nem tudod irányítani” kulcsgondolat köré szervezte a programot, azzal a céllal, hogy a résztvevők konkrét vállalkozásfejlesztési tippekkel és gyakorlati tudással gazdagodhassanak. A párhuzamosan megszervezett magyar és angol nyelvű szekció kétszer annyi előadó meghívását tette lehetővé, akik izgalmas prezentációkkal, máshol nem hallható esettanulmányokkal tették emlékezetessé a találkozót.

hirdetés

 

Hazánk legismertebb networking szakértője, Avidor András, a BNI Magyarország igazgatója a konferencián jelentette be, hogy a tudatos üzleti kapcsolatépítést a jutalékmentes, „Aki ad, az nyer”® típusú gondolkodás mentén folytató vállalkozások száma még ebben az évben átlépi az ezret, s hogy a tagvállalkozások 2015-ben több mint 16 milliárd forint árbevételhez segítették egymást. A konferencia amerikai, osztrák, lengyel és izraeli előadói az üzleti modell nemzetközi gyakorlatából hoztak példákat a magyar vállalkozóknak, akik közül egyre többen építik vállalkozásukat nemzetközi szinten is a BNI hálózatában.

 

Forrás: Ferling József / BNI Magyarország, fotó: Rajna Images

 

onk2015-600-photo-by-rajna-images-1446230623.jpg

Kapcsolódó cikkek

kubifradi2-1355745747.jpg

Újból az érdeklődés középpontjába került a Kubatov-lista néven elhíresült botrány, azaz a 2009-es pécsi időközi polgármester választások után kipattant adatvédelmi Fidesz botrány. Egy nyilvánosságra került, belső használatra készült videón Kubatov nem hogy tagadja, dicsekszik vele, hogy a választókat listázzák és adatokat gyűjtenek róluk. Mindezt a "győzelem stratégiájának" nevezi a videón, amely kapcsán többen feljelentést tettek.

Budapest, 2015. július 13. - A GfK Komplex Fogyasztói Bizalom Indexe 2015 júniusában minimálisan nőtt, ugyanakkor a fogyasztói várakozások javultak az ország gazdasági helyzetének rövidtávú javulásában reménykedők növekvő arányának okán. A tavasz a vásárlási hajlandóság mindössze 1 százalékpontos emelkedését hozta. Márciushoz képest mérséklődött a munkanélküliek számának csökkenésére számítók aránya és tízből hatan további drágulást valószínűsítenek. Jelentősen nőtt a lakásvásárlást jó befektetésnek tartók aránya és a válaszadók 63 százaléka saját bevallása szerint soha nem venne fel hitelt.

Budapest, 2015. június 18. - A BAT Pécsi Dohánygyár Kft. és a Tabán Trafik Zrt. dohánytermékek központi kiszállítására tett közös ajánlatának elfogadásával a magyar kormány teljességgel átláthatatlan és diszkriminatív módon két kiváltságos piaci szereplő kiválasztása mellett döntött a pályáztatásból kimaradt nagyvállalatok álláspontja szerint.