Az üzleti kapcsolatépítés mérhetősége volt a téma

2015. október 31., szombat 08:00

onk2015hivo400-photo-by-rajna-images-1446230449.jpgBudapest, 2015. október 31. - 16 milliárd forint jutalékmentes üzlet, közel 700 résztvevő, 23 magyarországi város, 5 országból 12 előadó, 8 óra kapcsolatépítés, 1 kulcsmondat - röviden így lehet számokkal is összefoglalni az október 28-án megrendezett 7. Országos Networking Konferenciát®.

Kiemelkedő érdeklődés övezte az év legfontosabb magyarországi networking eseményét, az Országos Networking Konferenciát®, amelyre közel 700 cégtulajdonos, cégvezető és vállalkozó látogatott el. A Business Network International (BNI) idén az „Amit nem tudsz mérni, azt nem tudod irányítani” kulcsgondolat köré szervezte a programot, azzal a céllal, hogy a résztvevők konkrét vállalkozásfejlesztési tippekkel és gyakorlati tudással gazdagodhassanak. A párhuzamosan megszervezett magyar és angol nyelvű szekció kétszer annyi előadó meghívását tette lehetővé, akik izgalmas prezentációkkal, máshol nem hallható esettanulmányokkal tették emlékezetessé a találkozót.

hirdetés

 

Hazánk legismertebb networking szakértője, Avidor András, a BNI Magyarország igazgatója a konferencián jelentette be, hogy a tudatos üzleti kapcsolatépítést a jutalékmentes, „Aki ad, az nyer”® típusú gondolkodás mentén folytató vállalkozások száma még ebben az évben átlépi az ezret, s hogy a tagvállalkozások 2015-ben több mint 16 milliárd forint árbevételhez segítették egymást. A konferencia amerikai, osztrák, lengyel és izraeli előadói az üzleti modell nemzetközi gyakorlatából hoztak példákat a magyar vállalkozóknak, akik közül egyre többen építik vállalkozásukat nemzetközi szinten is a BNI hálózatában.

 

Forrás: Ferling József / BNI Magyarország, fotó: Rajna Images

 

onk2015-600-photo-by-rajna-images-1446230623.jpg

Kapcsolódó cikkek

Budapest, 2014. október 12. - Bár a magyar munkavállalók többségének vannak csoportos feladatai, a megkérdezettek fele nem tartja magát csapatjátékosnak. A sokszínű csoport számunkra inkább a munkatapasztalatbeli különbséget jelenti a kulturális vagy korbeli változatosság helyett - derült ki a Randstad Workmonitor legfrissebb eredményeiből.

Budapest, 2015. június 10. - Sokan vállalkoznak hazánkban: 18 magyarra jut egy cég, ami igen magas szám. Mégis kevesen számolnak a kockázatokkal.

Budapest, 2015. július 9. - Egyedül nem megy, csapatban viszont igen. A kapcsolatitőke-megosztás profi gyakorlata egyre nagyobb erővel hódít Magyarországon. Az eredményeket látva ma már akár Üzlet 2.0-nak is nevezhető mindaz, ami a világ és hazánk legnagyobb networking szervezetének csoportjaiban folyik. A BNI (Business Network International) egyik pécsi, illetve szekszárdi csoportja után most az észak-budaörsi üzleti közösség is elérte a külön elismerést jelentő státuszt.