Jegesmedvékért kampányol a Coca cola
A Coca cola a WWF-el fogott össze, hogy az Arctic Home nevű kampányban támogassák a jegesmedvék élőhelyének megóvását.
A Coca cola mindig is fontosnak tartotta a társadalmi felelősségvállalást, ezt most is megmutatja, hiszen újra a jegesmedvék egyre nagyobb veszélyben lévő élőhelyeinek megóvásáért kampányol.
„A Coca-Cola cég a környezetvédelemben is vezető szerepre törekszik – minden egyes nap, minden döntésünkkel és folyamatunkkal, a világ összes táján.”
A Coca cola már korábban is kampányolt jegesmedvékért, először 1922-ben jelentek meg nyomtatott hirdetéseikben, később 1993-ban a Northern Lights kampányban.
Most az Arctic Home kampányban három éven keresztül támogatja a WWF sarkköri tevékenységét évi 1 millió eurónak megfelelő összeggel.
„Az Északi-sarkkör vándorai a jegesmedvék, amely állatok élőhelye a klímaváltozás hatásai miatt veszélybe került. A WWF és a Coca-Cola most közös kampányban fog össze a sarkvidék királyainak megmentéséért. A két szervezet az Arctic Home nevű kampány során arra buzdít mindenkit, csatlakozzanak hozzájuk, és adományukkal támogassák a jegesmedvék élőhelyének megóvását. „
A kampány TV spotokban is látható lesz, beszélő jegesmedvékkel, Ridley Scott rendezésében.
A programhoz bárki csatlakozhat a www.arctichome.hu oldalon.
Illés Anett
New York, 2016. március 2. - Mintegy 570 milliárd dollárral lettek szegényebbek a dollármilliárdosok egy év leforgása alatt. Bár Bill Gates vagyona is csökkent, de ahhoz elegendő maradt, hogy immár a harmadik egymást követő évben megőrizze az első helyet a Forbes magazin idei listáján, amely évente készül a világ leggazdagabb embereiről.
Budapest, 2015. december 28. - A UBS Group AG és a PwC "A milliárdosok változó arcai" címmel közös tanulmányt készített, amely a nők szerepét vizsgálja a vagyon megteremtésében és több generáción át történő megőrzésében. A tanulmány a két cég 2015 májusában kiadott jelentésén alapul, amely megállapította, hogy a milliárdos nők száma gyorsabban növekszik, mint a milliárdos férfiaké.