Természetközeli élményparkot és hotelt adtak át

2016. június 11., szombat 09:00

Pogány, 2016. június 11. - Természetközeli szemléletformáló - 23 hektár területű - élményparkot és négy csillagos szállodát adtak át pénteken a Pécshez közeli Pogányban. A zöldmezős beruházást több mint 800 millió forintos forrásból valósították meg.

A baranyai településen, húsz embert foglalkoztató Zsájaliget Hotel és Élménypark - mint azt Zsuffa Ákos tulajdonos az MTI-nek elmondta - hétszáz négyezetméter alapterületű, nyolc szobás, teljes egészében akadálymentesített hotel, mintegy negyven fő befogadására alkalmas konferencia-teremmel és  wellness-részleggel  várja a vendégeket.

hirdetés

 

A szállodához tartozó összesen 23 hektár területű élményparkban mintegy hét hektáron több mint 30 - elsősorban gyermekeknek szóló - attrakciót alakítottak ki. Ezek között van ügyességi quadpálya, a környék nevezetességeit és élővilágát ismertető interaktív tanösvény, trambulinpark, gumi játszótér, háziállatok sokaságát bemutató agrárfarm, illetve nomád állatkert, valamint nádlabirintus.

 

Zsuffa Ákos kiemelte: az élményparkhoz egy 300 négyzetméteres, okosház funkcióval is rendelkező fogadóépület is tartozik, ahol - az egész parkhoz hasonlóan - szelektíven gyűjtik a hulladékot, a napkollektorok a környezet-tudatosság fontosságára hívják fel a figyelmet.

 

A  800 millió forintos beruházás mintegy 500 milliós európai uniós támogatással valósult meg.

 

Az átadón Zsuffa Ákos azt mondta, a jövőben szálláshely-bővítést, étteremnyitást, szabadtéri színpad kialakítását, valamint a sportolási lehetőségek bővítését tervezik.

 

Forrás: MTI

Kapcsolódó cikkek

halozat400-1445682261.jpgBudapest, 2015. október 25. - Átrendeződni látszik a közösségi média világa, ugyan továbbra is a Facebook vezet, azonban a vizualitásra építő oldalak egyre nagyobb teret nyernek - derült ki a KutatóCentrum legfrissebb Web2.0 Reportjából. A legaktívabb a Facebook közönsége, a legpasszívabbak a Twitter-felhasználók.

evutazoja2014-indavideo400-1400934758.jpgBudapest, 2014. május 25. - Új típusú kommunikációs kampányt indít júniustól a Magyar Turizmus Zrt. A szervezet a digitális nemzedék igényeinek megfelelően, videóblogban ösztönzi belföldi utazásra az Y generáció tagjait is - közölte az MT Zrt.

fokhagyma-1381119271.jpgA fogyasztó hatású tabletták és italporok eredményesebbé tehetik a diétánkat, és megkönnyíthetik a pluszkilók leadását. De ha nem engedhetjük meg magunknak, hogy súlyos ezreseket adjunk ki néhány szem kapszuláért, akkor is van megoldás.