Rhein-Zeitung: régiónk meglepetésekkel teli paradicsom

2014. november 3., hétfő 06:05

gyurufu-vendeghaz400-1414849867.jpgNémetország-Dél-Dunántúl, 2014. november 3. - Természetközelség, önmegvalósítás, környezetbarát üzleti koncepció megalkotása, kiszállás a hétköznapok taposómalmából, egy élhető élet megalapozása - ezek a kérdések egyre több embert foglalkoztatnak Németországban is - közölte Magyar Turizmus Zrt.

Nem csoda, hogy hetente egyszer egy közkedvelt televíziós műsor is igyekszik körüljárni ezeket a témákat. A 200 ezres példányszámú Rhein-Zeitungban megjelent cikk az olvasóban a német VOX tv-csatorna Goodbye Deutschland című adását idézheti fel. Az október 14-én megjelent közel egyoldalas írás az említett műsoréhoz hasonló nézőpontból, két „kivándorló" történetének bemutatásával csinál kedvet a Dél-Dunántúlhoz.

hirdetés

 

Az utazási rovatokban publikált cikkekre eddig az ilyen jellegű megközelítés kevésbé volt jellemző, ezért a régió újszerű bemutatása mindenképpen figyelemfelkeltő. Az idilli környezetet részletesen leíró tartalom utazásra csábítja az olvasót, a tökéletes kikapcsolódás lehetősége mellett a vidék ugyanis érdekes találkozások, izgalmas emberi sorsok megismerésének színhelye lehet.

 

Ez utóbbi téma pedig napjainkban szinte elvárás a német utazók részéről, akik a nevezetességek mellett, helyett szívesen ismerkednek a helybéliekkel is, hogy autentikus képet kapjanak az adott úti célról. Erre remek lehetőséget teremt mind az ökofalu Gyűrűfűn (képünkön az itteni vendégház), mind a Kaba-farm Almáskeresztúron.

 

Forrás: OBJEKTÍV Hírügynökség, fotó: zoldot.blog.hu

Kapcsolódó cikkek

hotelszoba400-1454472499.jpg

Budapest, 2016. február 3. - Reprezentatív kutatásban kérdezte a magyar lakosságot téli üdülési szokásairól és terveiről a Budapest Bank. Minden harmadik magyar utazik a december és március közötti időszakban, amire átlagosan 38.000 forintot költenek, és jellemzően belföldön, főleg városnézéssel és wellnessezéssel töltik az erre szánt időt - derül ki a felmérésből.

mecseki-mezes400-1402628318.jpgPécs, 2014. június 13. - Mecseki Mézes Körút néven kísérleti és mintaprogram kezdődött a közelmúltban Baranyában a mecseki méhészeti termékek népszerűsítésére, helyi értékesítésük elősegítésére.

azevfurdoje400-1434599440.jpgBudapest, 2015. június 18. - Közel kétszáz magyar fürdő mérkőzik meg idén nyáron Az Év Fürdője közönségszavazás keretein belül. A verseny egyik elsődleges célja, hogy a fiatalok körében is népszerűsítse a hazai fürdőkultúrát és a fürdőket.