Networkinggel csökkenthető a stressz-szint

2015. december 6., vasárnap 08:05

Budapest, 2015. december 6. - Egy kis- vagy középvállalkozás tulajdonosa valószínűleg egy soha véget nem érő teendői listával küzd nap mint nap, ennek pedig az az eredménye, hogy nem tud azzal foglalkozni, amit igazán szeret csinálni, amiért valaha megalapította a vállalkozását. Roland Hanekroot üzleti coach szerint a networking az, ami erre az időmenedzselési problémára megoldást jelenthet.

Alkalmazottak, beszállítók, ügyfelek, ellenőrök, munkabiztonsági követelmények, az önkormányzat, a biztosító, a hatósági engedélyek megújítása, az adó, a bank, a mérhetetlen papírmunka, marketing, IT, sales - a lista végtelennek tűnik. Egy cégvezetőnek mindenre figyelnie kell, miközben a családra, a pihenésre alig jut idő, a munkahelyi telefontól megszabadulnia pedig a legnehezebb kihívások egyike.

 

A legtöbb vezető túlterheltnek érzi magát, és nem tudja eldönteni, mi legyen a következő feladat a rengeteg teendője közül, hiszen összességében ő a felelős a saját cégéért és a döntésekért. Pedig egy vállalkozás esetében soha semmi nem lesz értékesebb a saját időnknél és egészségünknél; ezek olyan, korlátozottan rendelkezésre álló erőforrások, amelyek nélkül a vállalat nem tudna működni, hiszen minden mást megvásárolhatunk vagy kölcsönkérhetünk.

hirdetés

 

Sokan vannak azonban, akik megértik a sok teendővel járó problémákat. Az egyik leghatékonyabb módszer és egyben a saját vállalat sikerének lehet a kulcsa az, ha részévé válunk egy vállalkozói „csapatnak”, így csökkentve a stresszt, s egyben építve az üzletünket.

 

Íme öt ok, amiért érdemes egy üzleti közösség tagjává válni:

  • itt támogatást és visszajelzést kapunk azoktól, akik megértik a helyzetünket;
  • kapcsolatokat építhetünk, és szövetségeseket találhatunk cégünk számára;
  • a tudásmegosztás és a szakértőkkel való együttműködés a vállalkozás fejlődését segítheti elő;
  • olyan tapasztalatokról hallhatunk, amelyek a számunkra ismeretlen területeket megjárt vállalkozóktól erednek;
  • a hasonló gondolkodású üzletemberek között érezhetően csökkenhet a stressz-szint.

Magyarországon a Business Network International (BNI) biztosít keretet a szervezett üzleti találkozók és a tudásmegosztás számára. Az „Aki ad, az nyer!”® filozófiát egy jutalékmentes ajánlásokra épülő, bizalmi üzletelést megvalósító üzleti modellben kibontakoztató szervezet itthon már közel 40 csoportban hozza össze a sikerorientált, egymást támogatni kívánó üzletembereket.

 

A networking közösségépítő ereje nemcsak a tudatos kapcsolatitőke-megosztásban nyilvánul meg, hanem abban is, hogy ennek köszönhetően idén már közel 18 milliárd forint értékben generáltak bevételt egymásnak a tagok.

 

Forrás: BNI Magyarország, bővebben: www.bni-hungary.com

Kapcsolódó cikkek

harkanyfurdo-marsalkofoto2638-400-1397067734.jpgHarkány, 2014. április 10. - Népi hagyományok ápolásával, könnyűzenei koncertekkel, kreatív és vidám gyermekprogramokkal, II. Nemzetközi Ducik Szépe Szépségversennyel, valamint egy hamisítatlan Fürdőmajálissal kezdődik a nyári szezon Harkányban.

trogir400-1466785201.jpg

Budapest, 2016. június 25. - A nyaralási szezon közeledtével a Klikkmánia keresőmarketing-ügynökség a magyar internetezők utazási szokásait vizsgálta meg internetes kereséseik alapján.

tatar-csilla400-1418658267.jpgBudapest, 2014. december 16. - Különleges pályázatot indított art50 néven a METRO. A cél azt volt, hogy olyan művek készüljenek, mellyel a bevásárlás és a szállítás mindennapi tevékenységét a tudatos vásárlók praktikusan, ugyanakkor trendin tehetik meg. Az eredményhirdetésen a zsűri tagja, Tatár Csilla a karácsonyról, a rosszkedv leküzdéséről is beszélt.