Horvátországban felfigyeltek a SZÉP kártya sikereire

2014. július 25., péntek 07:00

szep-kartya-hr1-400-1406218605.jpgBudapest-Zágráb, 2014. július 25. - A horvát HR1-es televízió főműsoridőben mutatta be Magyarországot és a SZÉP kártya turizmusélénkítő hatását. A közszolgálati televízió A hét című, magazin jellegű hírműsorának témái között a belföldi turizmus - és a gazdaság - élénkítésének állami eszközei is szerepeltek - közölte a Magyar Turizmus Zrt.

Ennek kapcsán a magyar SZÉP kártya és Erzsébet-utalványt hozták példaként. Az összeállításban megszólaltatták az érintett állami vezetőket, a kártyát elfogadó szolgáltatókat, és felhasználó magánszemélyeket is.

hirdetés

 

A műsor összességében a SZÉP kártya pozitívumait emeli ki, illetve egyúttal Magyarországot, mint vonzó turisztikai desztinációt is megmutatja a nézőknek. A tudósítás elkészítését a Magyar Turizmus Zrt. is segítette.

 

A teljes hírműsort ide kattintva nézheti meg a hrt.hr oldalon. A szóban forgó rész 22:30-tól 30:05-ig tart.

 

Forrás: OBJEKTÍV Hírügynökség

Kapcsolódó cikkek

harkanyfurdo2014-400-1404511441.jpgHarkány, 2014. július 5. - Majka, Rúzsa Magdi, ByTheWay - csak néhány név a Harkányi Fürdőfesztiválon színpadra lépő hazai sztárok közül. Július 12-13-án egy hamisítatlan nyári hétvégén vár mindenkit Harkányfürdő programok színes kavalkádjával a család minden tagja számára. Ráadásul a szervezők még a futballszurkolókra is gondoltak.

hotelszoba400-1454472499.jpg

Budapest, 2016. február 3. - Reprezentatív kutatásban kérdezte a magyar lakosságot téli üdülési szokásairól és terveiről a Budapest Bank. Minden harmadik magyar utazik a december és március közötti időszakban, amire átlagosan 38.000 forintot költenek, és jellemzően belföldön, főleg városnézéssel és wellnessezéssel töltik az erre szánt időt - derül ki a felmérésből.

Budapest, 2016. június 5. - A felhasználók harmada választaná okostelefonját a barátai helyett, de nem fordítanak kellő figyelmet adataik biztonságára.