Horvátországban felfigyeltek a SZÉP kártya sikereire

2014. július 25., péntek 07:00

szep-kartya-hr1-400-1406218605.jpgBudapest-Zágráb, 2014. július 25. - A horvát HR1-es televízió főműsoridőben mutatta be Magyarországot és a SZÉP kártya turizmusélénkítő hatását. A közszolgálati televízió A hét című, magazin jellegű hírműsorának témái között a belföldi turizmus - és a gazdaság - élénkítésének állami eszközei is szerepeltek - közölte a Magyar Turizmus Zrt.

Ennek kapcsán a magyar SZÉP kártya és Erzsébet-utalványt hozták példaként. Az összeállításban megszólaltatták az érintett állami vezetőket, a kártyát elfogadó szolgáltatókat, és felhasználó magánszemélyeket is.

hirdetés

 

A műsor összességében a SZÉP kártya pozitívumait emeli ki, illetve egyúttal Magyarországot, mint vonzó turisztikai desztinációt is megmutatja a nézőknek. A tudósítás elkészítését a Magyar Turizmus Zrt. is segítette.

 

A teljes hírműsort ide kattintva nézheti meg a hrt.hr oldalon. A szóban forgó rész 22:30-tól 30:05-ig tart.

 

Forrás: OBJEKTÍV Hírügynökség

Kapcsolódó cikkek

halozat400-1445682261.jpgBudapest, 2015. október 25. - Átrendeződni látszik a közösségi média világa, ugyan továbbra is a Facebook vezet, azonban a vizualitásra építő oldalak egyre nagyobb teret nyernek - derült ki a KutatóCentrum legfrissebb Web2.0 Reportjából. A legaktívabb a Facebook közönsége, a legpasszívabbak a Twitter-felhasználók.

Budapest, 2015. december 6. - Egy kis- vagy középvállalkozás tulajdonosa valószínűleg egy soha véget nem érő teendői listával küzd nap mint nap, ennek pedig az az eredménye, hogy nem tud azzal foglalkozni, amit igazán szeret csinálni, amiért valaha megalapította a vállalkozását. Roland Hanekroot üzleti coach szerint a networking az, ami erre az időmenedzselési problémára megoldást jelenthet.

zold-tea-mentaval400-1396176777.jpgHárom étel más táplálékokhoz képest messze a legjobbnak bizonyult az öregedés elleni harcban - a Harvard Egyetem tudósai szerint.