Harkányfürdő a kijevi Vásárközpontban

2013. október 30., szerda 14:30

kijev-harkany400-1383140022.jpgA Zsigmondy Vilmos Harkányi Gyógyfürdőkórház küldöttei is részt vettek a kelet-európai régió legjelentősebb egészségturisztikai szakkiállításán az ukrajnai Kijevben.

Október közepén több tucat ország egészségügyi és turisztikai szakemberei gyűltek össze az ukrán főváros impozáns Nemzetközi Vásárközpontjában, hogy bemutassák egymásnak és a nagyközönségnek az általuk nyújtott speciális szolgáltatásokat.

 

Az európai szinten is egyedülálló gyógyvízzel rendelkező Harkány város képviseletében a Zsigmondy Vilmos Harkányi Gyógyfürdőkórház Nonprofit Kft. egy uniós projekt keretében vett részt a kiállításon. A „Harkányi Gyógyvíz – egészséget adó és megőrző őselem” nevet viselő kiemelt program célja, hogy minél szélesebb körben tegye ismertté a városban elérhető terápiás lehetőségeket.

hirdetés

 

A hivatalosan a Harkányi Psoriasis Centrumot képviselő delegáció a Magyar Turizmus Zrt. standjához csatlakozott. Dr. Malmer Nagyezsda szülész-nőgyógyász és rehabilitációs szakorvos, valamint Tuboly Ágnes marketingszakember a gyógyfürdőkórház kínálatában szereplő terápiás programokat, valamint az ezeket kiegészítő kényelmi szolgáltatásokat ismertette meg a szép számú érdeklődővel.

 

A kiállítás ideje alatt Dr. Malmer Nagyezsda egy szakmai prezentációt is tartott az elsősorban nőgyógyászati kezelésekre szakosodott kijevi Isida Magánklinikán. A főleg orvosokból álló szép számú közönség megismerkedhetett azokkal a terápiás eredményekkel, amelyeket a bőr- és nőgyógyászati, valamint mozgásszervi megbetegedések kezelésében ért el a gyógyvízre alapozva a harkányi gyógyfürdőkórház szakmai stábja.

 

A harkányi standot a kiállítás három napján végig jelentős érdeklődés övezte. A rengeteg látogató mellett többek között tiszteletét tette hazánk kijevi nagykövete és konzulja is, akik a jövőben komoly segítséget tudnak nyújtani a harkányi gyógyvíz ukrajnai népszerűsítésében.

 

A mostani konferencia ugyanis csak egy állomása volt annak a komplex marketing-programnak, amelynek legfontosabb célja a fürdőváros minél szélesebb körben történő megismertetése és a bel- és külföldi vendégkör bővítése révén a régió turizmusának és gazdaságának fellendítése.

 

Forrás: Zsigmondy Vilmos Harkányi Gyógyfürdőkórház Nkft.

Kapcsolódó cikkek

A következő három évben a Nestlé tízezer fiatalnak nyújt álláslehetőséget Európa-szerte. Az ifjúsági kezdeményezés részeként ezen felül további tízezer 30 év alatti fiatalnak kínál gyakornoki lehetőséget a cég, iskolai tanácsadói programokat indít, valamint európai beszállítóit is felhívja a csatlakozásra. A Nestlé több magyarországi partnere jelezte már, hogy részt vesz a kezdeményezésben.

Moszkva, 2013. március 31., vasárnap  - Az orosz fővárosban és környékén a szokásosnál 8-9 fokkal hidegebbet mértek az első tavaszi hónapban, és a korábbi években tapasztaltnál sokkal több hó hullott. A fagyoknak mind több hajléktalan esik áldozatául.

A Google a világ legértékesebb márkája, 2014-re 2013-hoz képest 40 százalékkal nőtt a márka értéke, és elérte a 158,8 milliárd dollárt - derült ki a Millward Brown Optimor médiapiaci kutatóvállalat "Brandz Top 100" felméréséből.