Ügyfélfogadási szünet a Tettyénél

2016. május 18., szerda 06:05

Pécs, 2016. május 18. - A Tettye Forrásház Zrt. tájékoztatja tisztelt ügyfeleit, hogy informatikai karbantartás miatt 2016. május 18-án, szerdán Búza téri személyes ügyfélfogadása szünetel, május 24-én pedig telefonos ügyfélszolgálata nem lesz elérhető.

A műszaki hibabejelentéseket ez idő alatt is fogadja a társaság non-stop diszpécserszolgálata a 72/421-799-es vagy a 72/421-700-as telefonszámon (1-es menüpont). Online ügyfélszolgálatuk szintén zavartalanul működik a www.tettyeforrashaz.hu/uszi oldalon.

hirdetés

 

A szolgáltató köszöni ügyfelei megértését, türelmét!

 

Forrás: Tettye Forrásház Zrt.

Kapcsolódó cikkek

naperomu-sellye-foto-bozsits-jozsef-1383228045.jpgÁtadták Magyarország jelenlegi legnagyobb naperőművét Sellyén. A Tamási Naperőmű Kft. beruházásaként 460 millió forintból épült, 0,5 megawatt teljesítményű, napkövető rendszerű erőmű 250 háztartás éves szükségletéhez elegendő villamos energia termelésére képes.

fogyasztobarat-dij-2-1411049968.jpg

Fogyasztóbarát Település címet vett át Páva Zsolt Koszorús Lászlótól, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium fogyasztóvédelemért felelős helyettes államtitkárától.

A címmel a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium azon települések intézkedéseit kívánja értékelni, melyek hozzájárulnak a fogyasztóbarát szemlélet általánossá válásához, valamint a fogyasztók helyzetének javításához

Pécs, 2014. december 20. - A megyei átlagnál nagyobb mértékben, 12,2 százalékkal nőtt a nettó árbevétele Baranya száz legnagyobb társas vállalkozásának tavaly - derül ki a NAV Dél-dunántúli Regionális Adó Főigazgatósága, az Új Dunántúli Napló és a Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara tegnap bemutatott TOP 100 kiadványából.