Ügyfélbarát hivatal Harkányban
A lakosság ügyintézési szokásainak felmérését követően úgy döntött Harkány Város Önkormányzata, hogy ügyfélbarátabbá teszi a hivatal működését. Meghosszabbítják a hivatali időt és bevezetik az e-ügyintézést.
Harkány Város Önkormányzata az „A munka és a magánélet összehangolását növelő innovatív kezdeményezések a harkányi önkormányzat vezetésével a harkányi mikrotérségben” TÁMOP- 2.4.5-12/3-2012-0025 pályázat keretében rugalmasabbá teszi a hivatal működését.
Lakossági és szakmai fórumokon felmérték az ügyféligényeket és megvizsgálták a harkányiak munkavégzési szokásait. A felmérések eredményei alapján arra a következtetésre jutott az önkormányzat, hogy szükséges az ügyfélfogadási idő bővítése. 2014. január 1-től az eddigi délelőtti ügyfélfogadás helyett hétfői napokon délután 16 óráig meghosszabbítják a hivatali időt.
A hivatali ügyintézés a jövőben tovább egyszerűsödik a Harkányi Közös Önkormányzati Hivatalban, hiszen az említett pályázat keretében a város honlapján 2014. január közepétől az E-ügyintézés menüpontban lehetőség lesz a személyes megjelenéshez nem kötött ügyekben elektronikus ügyintézésre is.
Forrás: Harkány Város Önkormányzata
Fotó: Hazai tájakon
Pécs, 2016. március 8. - Mintegy 5,7 milliárd forintos, vissza nem térítendő fejlesztési támogatással újítják fel a pécsi vízszolgáltató, a Tettye Forrásház Zrt. szennyvíztisztító-telepét - közölte Csizi Péter, a megyeszékhely fideszes országgyűlési képviselője hétfőn sajtótájékoztatón.
Az éjféli miséről tartott hazafelé az az idős hölgy, akit házának kapujában támadott meg ismeretlen tettes.
A rendőrség nyomoz.
Pécs, 2013. április 18., csütörtök - A Pécs szennyvíztelepén keletkező szennyvíziszap energetikai hasznosításának előkészítéséről döntött a csütörtökön ülésező pécsi közgyűlés.