Rekordérdeklődés az első nyári PR Akadémián

2014. július 8., kedd 08:00

Pécs, 2014. július 8. - Két évtizede nem volt akkora érdeklődés a Magyar PR Szövetség valamely rendezvénye iránt, mint az első nyári PR Akadémia megnyitóján, a Pécsi Tudományegyetem Felnőttképzési és Emberi Erőforrás Fejlesztési Karán.

Lakatos Zsófia, a MPRSz elnöke a kar nagy aulájában nyitotta meg az Akadémiát. A három napos rendezvényen 21 előadó - vezető magyar pr-szakemberek Magyarországról, az USA-ból és Angliából - ismertetik és elemzik a Public Relations legújabb trendjeit, tapasztalatait és kutatási eredményeit.

 

PR Akadémiát 1995-ben rendeztek először Magyarországon: ez volt a kelet-európai országok szakembereit vendégül látó Central European Public Relations Academy (CEPRA). A Magyar PR Szövetség új elnöksége úgy döntött, hogy hagyományteremtő szándékkal újraindítja a PR Akadémiát, elsőként három téma köré csoportosítva az előadásokat. Ezek: a PR elmélete és gyakorlata; a közélet, a public relations és a média kapcsolata; valamint a modern energia modern kommunikációja.

hirdetés

 

Az Akadémia alkalmat ad arra is, hogy a szakma fiataljai (egyetemi-főiskolai hallgatók, már dolgozó juniorok) találkozhassanak a tapasztalt ügynökségi és vállalati vezetőkkel, az iránymutató gyakorlati és elméleti szakemberekkel. Ezt szervezett formában is megtehetik: ún. „rapid randi” keretében a pályakezdők megmutathatják tudásukat, ötletességüket és kreativitásukat az ügynökségi és vállalati vezetők előtt.

 

- A PR Akadémia sikere is azt bizonyítja, egyre többen ismerik fel, mennyire fontos a public relations és a kommunikációs szakemberek szerepe - nyilatkozta Lakatos Zsófia, a Szövetség elnöke. - Mi segítünk abban, hogy az emberek, csoportok, vállalatok, intézmények megértsék egymást, üzeneteik érthető módon jussanak el egymáshoz Ez a hozzáadott értékünk, amivel elősegítjük egymás megértését és a hatékony együttműködést. Bízom benne, hogy a 2014-es PR Akadémia hagyományt teremt és a szakmánk egyre ismertebb és elismertebb lesz itthon is.

 

- Különösen büszke vagyok arra, hogy mi adhatunk otthont ennek a jelentős kezdeményezésnek - mondta Dr. Nemeskéri Zsolt, a PTE FEEK dékánja. - A karunkon már működik egy PR kutatóintézet, a Ferling PR ügynökséggel együttműködésben, így számunkra nagyon fontos, hogy a lehető legkorszerűbb módszereket mutassuk be az érdeklődőknek.

 

A rendezvényt anyagilag is támogatja Pécs város Önkormányzata, a Pécs Holding Zrt., valamint a Coca Cola. A PR Akadémia előadásainak szerkesztett anyaga 2014 őszén könyv formájában is megjelenik majd.

 

Forrás: Magyar PR Szövetség

Kapcsolódó cikkek

ortodox400-1393445594.jpgPécs, 2014. február 26. - Nagyjából 69 millió forintból építenek Pécsen új szerb ortodox kápolnát és hozzá harangtornyot. A napokban megkezdett munkálatok az "Értékes Pécs" projekt keretein belül valósulnak meg.

10000lepes2016pecs400-1472558998.jpg

Pécs, 2016. augusztus 31. - A tavalyi év sikerein felbuzdulva idén is megrendezésre kerül a „10 000 lépés érted és értük” jótékonysági séta Budapesten és a nagyobb magyarországi városokban, többek közt Pécsen is. A részvételhez szükséges megvásárolt támogatói jegyekből befolyó összeget a Dóri Háznak ajánlják fel a szervezők.

surprised-man-reading-letter-1359730489.jpg

Hosszú évek után is gyötörte a baranyai férfi lelkét a sorozatos bliccelés, így megpróbálta jóvátenni régi bűneit. F. Tamás egy levél kíséretében 50000 forintot küldött a Pannon Volánnak, hogy kompenzálja a céget az anyagi veszteségekért.