Rekordérdeklődés az első nyári PR Akadémián

2014. július 8., kedd 08:00

Pécs, 2014. július 8. - Két évtizede nem volt akkora érdeklődés a Magyar PR Szövetség valamely rendezvénye iránt, mint az első nyári PR Akadémia megnyitóján, a Pécsi Tudományegyetem Felnőttképzési és Emberi Erőforrás Fejlesztési Karán.

Lakatos Zsófia, a MPRSz elnöke a kar nagy aulájában nyitotta meg az Akadémiát. A három napos rendezvényen 21 előadó - vezető magyar pr-szakemberek Magyarországról, az USA-ból és Angliából - ismertetik és elemzik a Public Relations legújabb trendjeit, tapasztalatait és kutatási eredményeit.

 

PR Akadémiát 1995-ben rendeztek először Magyarországon: ez volt a kelet-európai országok szakembereit vendégül látó Central European Public Relations Academy (CEPRA). A Magyar PR Szövetség új elnöksége úgy döntött, hogy hagyományteremtő szándékkal újraindítja a PR Akadémiát, elsőként három téma köré csoportosítva az előadásokat. Ezek: a PR elmélete és gyakorlata; a közélet, a public relations és a média kapcsolata; valamint a modern energia modern kommunikációja.

hirdetés

 

Az Akadémia alkalmat ad arra is, hogy a szakma fiataljai (egyetemi-főiskolai hallgatók, már dolgozó juniorok) találkozhassanak a tapasztalt ügynökségi és vállalati vezetőkkel, az iránymutató gyakorlati és elméleti szakemberekkel. Ezt szervezett formában is megtehetik: ún. „rapid randi” keretében a pályakezdők megmutathatják tudásukat, ötletességüket és kreativitásukat az ügynökségi és vállalati vezetők előtt.

 

- A PR Akadémia sikere is azt bizonyítja, egyre többen ismerik fel, mennyire fontos a public relations és a kommunikációs szakemberek szerepe - nyilatkozta Lakatos Zsófia, a Szövetség elnöke. - Mi segítünk abban, hogy az emberek, csoportok, vállalatok, intézmények megértsék egymást, üzeneteik érthető módon jussanak el egymáshoz Ez a hozzáadott értékünk, amivel elősegítjük egymás megértését és a hatékony együttműködést. Bízom benne, hogy a 2014-es PR Akadémia hagyományt teremt és a szakmánk egyre ismertebb és elismertebb lesz itthon is.

 

- Különösen büszke vagyok arra, hogy mi adhatunk otthont ennek a jelentős kezdeményezésnek - mondta Dr. Nemeskéri Zsolt, a PTE FEEK dékánja. - A karunkon már működik egy PR kutatóintézet, a Ferling PR ügynökséggel együttműködésben, így számunkra nagyon fontos, hogy a lehető legkorszerűbb módszereket mutassuk be az érdeklődőknek.

 

A rendezvényt anyagilag is támogatja Pécs város Önkormányzata, a Pécs Holding Zrt., valamint a Coca Cola. A PR Akadémia előadásainak szerkesztett anyaga 2014 őszén könyv formájában is megjelenik majd.

 

Forrás: Magyar PR Szövetség

Kapcsolódó cikkek

holanc-1355391831.jpg

Baranya megyében a Magyar Közút Nonprofit Zrt. a 67-es főúton Boldogasszonyfa-Kaposvár között és a 6-os főúton Mecseknádasd-Pécsvárad között, az 56-os főúton Bátaszék térségében, valamint Somogy megyében a 66-os főúton Szentbalázs és Gödre kötelezővé tette a hólánc használatát.

szamarful-fesztival-1408387149.jpg

Több mint 100 ingyenes családi programmal vár kicsiket és nagyokat a III. Szamárfül Családi Fesztivál a Zsolnay Kulturális Negyedben augusztus 22-24. között.  Pécs legnagyobb gyermekfesztiváljára minden évben több ezer család látogat el, hiszen a Zsolnay Örökségkezelő NKft. a gyerekeknek és szüleiknek egyaránt tartalmas kikapcsolódást kínál ezen a nyárvégi hétvégén.

Villányi városmarketing három lépésben - Egy asztalhoz ültek a legfontosabb szereplők

Villány, a baranyai kisváros vendégcsalogató ereje a vörösbornak köszönhetően szinte páratlan. A legutóbbi Vörösbor Fesztiválon is tizenötezer vendég élvezte a helyi ízeket és a kiváló műsorokat.