Kávé újra-töltve
A belváros népszerű romkocsmája, a Cooltour Café két hete nyitotta újra kapuit.
Új kezekben, tisztábban...
A korábban egy szegedi pár üzemeltette kocsma új esélyt kapott a Király utca közepén.
Jellegzetes hangulatának és frekventált helyének köszönhetően sokak kedvence volt, különösen az egyetemisták körében.
A régi vezetés azonban kétes hírnek örvendett a városban.
A pár vállalkozásai közé tartozik a decemberben bezárt Ruhaparty- használt ruházati bolt-, illetve a Szegeden jelenleg is működő Cooltour Café.
Noha ők maguk szegediek, minden a pécsi kávézóból indult.
Pénzügyi nehézségeik (ki nem fizetett tartozások,stb.-a szerk.) miatt a ruhabolt bezárására és a kávézó eladására kényszerültek.
"Mert előírás"
Az ingatlanra ráfért némi karbantartás. A design nem változott, a falak csak egy frissítő festésen estek át, az emeleten viszont jól elkülönült a férfi és a női mosdó, továbbá egy személyzeti wc-vel is kibővült a blokk.
És persze egy kiadós takarítás sem hiányozhatott, hiszen "egy romkocsma nem attól romkocsma, hogy piszkos".
A belső udvart pedig már fal választja el a foghíjtelken parkoló autók látványától.
Régi célok, új alapokon
Az elképzelés nem változott: egy egyedi, kedvelhető hely, ahová mindenki szívesen tér be, legyen az házi szörpöt szürcsölő diák, egy jó koncertre vágyó baráti társaság, vagy bárki, aki szívesen szakadna ki a hétköznapiságból.
Mindezt talán az eddiginél is frisebb lendülettel, ötletekkel, a szabályok betartása mellett valósítva meg.
Sok sikert!
Budapest, 2016. december 10. - A Zsolnay név egy kereskedelmi márka, ami családra utaló jellegét elveszítette, a név árujelzővé vált, amit kizárólag a Zsolnay Porcelánmanufaktúra Zrt. használhat - közölte a társaság pénteken az MTI-vel a Zsolnay név használatáról Pécs városa és a Zsolnay család három tagja között született csütörtöki megállapodásra reagálva. Ha az érintett felek továbbra is folytatják jogsértő magatartásukat, akkor a Zsolnay Porcelánmanufaktúra Zrt. feljelentést tesz ellenük - olvasható a levelükben.