Budapest a legkedvezőbb utazási célpont

2013. március 27., szerda 21:41

 Budapest, 2013. március 27., szerda - A brit posta éves felmérése szerint Budapest a legkedvezőbb utazási célpont - ismerteti a Magyar Turizmus Zrt. online hírlevelében.

 A brit posta minden évben elkészíti azt a felmérést, amelyből kiderül, hogy a brit turisták számára mely városok a legkedvezőbb árfekvésűek, az angol font mely országokban éri a legtöbbet. A felméréshez adatok szolgáltatásával járult hozzá a Magyar Turizmus Zrt. londoni képviselete és budapesti központja.
    A Post Office Travel Money éves City Cost Barometer összeállításáról készült hivatalos sajtóanyagokban első helyen említik Budapestet mint legjobb választást a city-break desztinációk között, a fonttal fizető brit utazók számára. A felmérés összehasonlítja azokat a tipikus költségeket, amelyek egy városlátogató út során felmerülhetnek, például 1 pohár bor, 1 üveg sör, 1 kávé, múzeumi belépők, repülőtéri transzfer, szállás stb.
    Ezek és a forint-font árfolyam stabilitás alapján az európai városok közül 2013-ban Budapest lett az első helyezett, vagyis nyújtja a legjobb ár-érték arányú szolgáltatást a 25 vizsgált város közül. A magyar főváros árai átlagosan több mint háromszor alacsonyabbak Európa legdrágább városainak (Stockholm és Koppenhága) árainál - állapítja meg a felmérés.
    A Post Office sajtóközleményének kiküldése nyomán számos nagy brit médium is közölt híreket a felmérés eredményeiről, Budapestet is megemlítve. A publikált cikkek a Post Office tájékoztatása szerint 44 ezer font hirdetési értéknek felel meg az országos médiumokban és 25 ezer font értéknek a regionális közlésekben, ami összesen 21,8 millió forintot tesz ki - derül ki a hírlevélből.

hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Budapest, 2016. december 10. - A Zsolnay név egy kereskedelmi márka, ami családra utaló jellegét elveszítette, a név árujelzővé vált, amit kizárólag a Zsolnay Porcelánmanufaktúra Zrt. használhat - közölte a társaság pénteken az MTI-vel a Zsolnay név használatáról Pécs városa és a Zsolnay család három tagja között született csütörtöki megállapodásra reagálva. Ha az érintett felek továbbra is folytatják jogsértő magatartásukat, akkor a Zsolnay Porcelánmanufaktúra Zrt. feljelentést tesz ellenük - olvasható  a levelükben.

aszpik-termeloi-piac400-1403713516.jpgPécs-Baranya, 2014. június 26. - A helyi termék egyszerre jelent valódi ízeket, tradíciókat, megbecsülést és tiszteletet, kreativitást, jóízű beszélgetéseket és nem ritkán különleges barátságokat is. A helyi termékeket keresőknek jó hír, hogy Baranyában egyre több termelői piac várja őket.

Pécs, 2015. december 18. - Az év utolsó napján több mint kilencezer mellékvízmérő hitelessége jár le Pécsen. Az érintett ügyfelek többsége időben gondoskodott a mérője cseréjéről, csaknem ezerkétszázan azonban többszöri értesítés, figyelmeztetés ellenére sem intézkedtek törvényben előírt kötelezettségükről. Azokat a mellékvízmérőket, amikre egyéni számla készül, gazdájuknak nyolcévente cserélniük vagy újrahitelesíttetniük kell.