A sajtó lelkesedik - a buszok kimaradnak

2013. január 29., kedd 10:44

legparna-1357646469.jpg

Míg minden lehetséges médiafelületen az eljövendő új buszmenetrendet dicsérik, a keserű igazság az, hogy Pécs tömegközlekedése egy cseppet sem vált megbízhatóbbá. Bár Baranya idei telét nem jellemezték a nagy mínuszok, és nagyobb mennyiségű hó is ritkán esett le, az utasok naponta számolnak be a médiumoknak kimaradó járatokról, ritkított menetrendről, lerobbanó járgányokról. Nem kell hangsúlyoznunk, hogy nem "puccs" áll a háttérben, ez csupán a tömegközlekedés "normál" működése.

Január 28-án az uránvárosi vonalak ritkítottan közlekedtek, átlagosan 5 perccel kellett többet várni egy-egy buszra az utasok elmondása szerint. Ennél rosszabbul jártak, akik a 2-es útvonalán közlekedtek volna, mert a 2A járat teljesen kimaradt, így minden Fehérhegy felé tartónak a 2-esekre kellett felzsúfolódnia. 

hirdetés

 

A járatok közlekedését bizonyos időszakokban már nem lehetett más szóval leírni, mint "véletlenszerű". 

Kapcsolódó cikkek

banyaszok400-1393058643.jpgMit csinál egy vájár? A szakma hivatalos leírása szerint a vájár feladata a „mélyművelésű szén-, érc-, ásványbányák jövesztő, szállító, rakodó és kiszolgáló gépeinek üzemeltetése, az üzemeltetéshez kapcsolódó ellenőrzési, gépkezelési, karbantartási, technológiai, munkaszervezési feladatok elvégzése.”

Már idén elkezdődik az az útfelújítási program, amely során 16 baranyai útszakaszt tesznek rendbe legkésőbb jövő tavaszra. A munkákat Csizi Péter, Baranya megye útügyi miniszteri biztosa felügyeli, a felújítások költsége pedig összesen 1,8 milliárd forint.

Pécs, 2016. május 19. - Baranya megyében 1020 hektár termőföld árverésével folytatódik a Földet a gazdáknak program május 20. és június 3. között - tájékoztatta a megyei kormányhivatal az MTI-t.