Utazás olcsón, kényelmesen, jó társaságban

2013. július 29., hétfő 08:27

zivihivo-1375079535.jpgA Zivi egy közösségre épülő telekocsi szolgáltatás, ami segít az egyirányba igyekvő autósoknak és utasoknak, hogy megtalálják, illetve megismerjék egymást. Az autósok így bármikor találhatnak útitársat, akikkel megoszthatják költségeiket. Az utasok pedig olcsón, kényelmesen, és gyorsan érhetik el úti céljukat.

Telekocsizáskor többen utaznak egy autóban, és megosztják az utazás költségeit. A zivi.hu-val ezt az élményt a tágabb közösségben is megélhető. Újdonsága, hogy csupán pár kattintással és térkép segítségével egyeztethetők az utazási információk. Mint egy közösségi háló az utazók számára, lehetővé teszi a leendő útitársak megismerését és a könnyed kapcsolattartást. A Zivi olyan eszköz, amelynek segíségével a közös utazások egyeztetése még a barátok és munkatársak számára is egyszerűbbé válik, mint telefonon, így időt és pénzt spórolhatnak meg.

 

- A Zivi megspórolja a bonyolult és kellemetlen egyeztetéseket, és pár kattintással segít megszervezni a közös utazást. Hiszünk abban, hogy a Zivi kellemes utazásokat és meghatározó találkozásokat tesz majd lehetővé. Reméljük, Magyarországon is olyan sikeres lesz ez az utazásmód, mint Francia- és Németországban, ahol már milliók telekocsiznak rendszeresen! - fogalmaz Haidekker István és Balázs, a Zivi.hu társalapítói.

hirdetés

 

Kik telekocsiznak?

 

A telekocsizás mindenkinek szól, aki spórolni szeretne, színt kíván vinni unalmas utazásaiba, vagy csak kényelmesebb utazási alternatívát keres életszakasztól, nemtől és foglalkozástól függetlenül. Ezt bizonyítja a Carpooling.com felmérése is, miszerint a telekocsizók 53%-a nő, és a 25–39 éves korosztályban a legnépszerűbb ez az utazási forma.

 

Zivi Csoportok

 

A Zivi a meglévő közösségek erejére építve teszi még kellemesebb élménnyé a telekocsizást, így például a Magyar Vitorlás Szövetség 4000 tagja számára is hozott létre csoportot. Az I ♥ Pécs Facebook-csoport pedig jó példa egy városi telekocsis közösségre. A Zivizők számára a csoporttagság egy extra bizalmi tényezőként szolgál, és egy kis információt is nyújt leendő útitársukról. A közösségeket is erősíti, ha van telekocsi csoportjuk, hisz a tagok számára a közös utazás egy újabb kapcsolódási pontot nyújt, legyen szó munkatársakról, sporttársakról vagy egyszerűen szomszédokról.

 

A biztonság az első

 

A Zivi a legmodernebb eszközöket használja, hogy a felhasználók minél jobban megismerhessék egymást már az utazás előtt. Minden felhasználónak saját közösségi háló jellegű profiloldalt kell létrehoznia. Itt az alapadatokon kívül (pl. név, életkor, nem és fénykép) látható, hogy a felhasználónak hány ismerőse van a Facebookon, milyen értékeléseket írtak róla korábbi útitársai, sőt a felhasználónak még a mobilszámát is vissza kell igazolnia.

Az autósoknak meg kell jelölniük az autójuk típusát, gyártási évét, rendszámát és még fényképet is feltölthetnek a járgányról, hogy a leendő útitársak pontosan tudják, mire kell számítaniuk. Például, hogy lesz-e elég lábhelyük.

 

A technológia lehetővé teszi, hogy távoli ismerősök vagy akár ismeretlenek az interneten keresztül megismerjék egymást és létrehozzanak bizalomra épülő kapcsolatokat a való életben, például a Zivivel közösen autózni a Balatonra. Sok nemzetközi példa is bizonyítja ennek működőképességét. Az airbnb.com oldalnak hála ma este New Yorkban a világ minden tájáról érkező utazók közül többen fognak helyi lakosok saját lakásában éjszakázni, mint a hatalmas New York-i hotelekben összesen.

 

Forrás és bővebb infó: www.zivi.hu

Kapcsolódó cikkek

Szeged, 2015. május 26. - Egy szegedi üzleti közösség tagjai tizenkét hónap alatt pénzügyi területen 30%-os, informatikai területen 50%-os éves árbevétel-növekedést értek el, míg a termelői-szolgáltatatói szegmens képviselői ügyfélszámuk 15%-os bővülését nyugtázhatták. A hazánkban 2008-ban megjelent, és azóta dinamikusan terjedő jutalékmentes üzleti gyakorlatot követő vállalkozások csak idén már több mint 8 milliárd forintnyi árbevételt generáltak egymásnak.

szekeres-nora-segits-jatekkal400-1463389081.jpg

Budapest, 2016. május 17. - A Játéksziget, a Máltai Szeretetszolgálat és a Leo Burnett reklámügynökség szemléletformáló kampányba kezdett, melyben Basico kollekció néven kézzel eszkábált játékok segítségével hívja fel a Játéksziget üzletekbe látogatók figyelmét és aktivizálja őket a rászoruló gyerekek támogatására.

A 21. század legnagyobb kihívásaira reagálva és korunk trendjeit követve az 59. Magyar Nemzeti Vitorlázórepülő Bajnokság idén is, az előző években elért nagy sikerekre való tekintettel a fenntarthatóság és a környezetvédelem szempontjainak figyelembevételével kerül megrendezésre.