Újra Pécsen a PR-szakma elitje

2015. július 7., kedd 13:00

Pécs, 2015. július 7. - Megnyitotta kapuit a második PR Akadémia Pécsen. A szakma harminc neves képviselőjét felvonultató, háromnapos előadássorozat a Magyar PR Szövetség (MPRSZ) és a pécsi egyetem Felnőttképzési és Emberi Erőforrás Fejlesztési Karának (FEEK) közös rendezvénye. Az idei kiemelt témák a vállalatok társadalmi felelősségvállalása (CSR) és a társadalmi konfliktusok kezelése.

Bár először csak egy alkalommal terveztek, de az eredményeket látva ma már évtizedeken át tartó hagyomány megalapozását sem tartják kizártnak a PR Akadémia szervezői - hangzott el a tegnap elstartolt rendezvényen. A megnyitóbeszédeket Sós Péter János, az MPRSZ elnökségi tagja, Nemeskéri Zsolt, a FEEK dékánja és a videóüzenetben bejelentkező Lakatos Zsófia MPRSZ-elnök tartották, az ügynökségi és a vállalati szférát és a felsőoktatást egyaránt képviselő, közel százfős hallgatóság előtt.

 

A program folytatásában elhangzott, a PR egy folyamatos változásra és megújulásra ítéltetett szakma, hiszen ezek nélkül egyáltalán nincs létjogosultsága. Ennek szellemében az egyes részterületek leghozzáértőbb képviselőit hívták meg a szervezők a háromnapos előadássorozatra, lehetőséget teremtve az érdeklődőknek az új megközelítésmódok, friss ötletek begyűjtésére és szakmai eszköztáruk felfrissítésére. A résztvevők között szép számmal megjelenő egyetemisták pedig a PR-esek új generációját képviselik, akik az Akadémián kitűnő lehetőséget kaptak a kapcsolatrendszerük megalapozására.

hirdetés

 

A szakmai programok tematikus csoportok köré szerveződnek: a PR jövője és legfontosabb fejlődési irányai, a vállalatok társadalmi felelősségvállalásában rejlő, kihasználható lehetőségek és a társadalmi konfliktusoknak a PR-szakma és a média eszközeivel történő kezelése egyaránt terítékre kerül. Az előadók sorában megtaláljuk többek között Palkovics László felsőoktatásért felelős államtitkárt, Sarlós Gábort, az angliai Wolverhampton egyetemének tanárát és Magyar Henriettát, a Tesco CSR-stratégiájának kidolgozóját. Rajtuk kívül számos más vállalati PR-szakember és egyetemi kutató gondoskodik a színvonalról.

 

Az idén 25. születésnapját ünneplő Magyar PR Szövetség az Akadémia idején adott át egy fontos kitüntetést: szakmai erényeiért és a szövetség érdekében végzett munkájáért örökös taggá fogadta Ferling Józsefet.

 

A szakmai eseményeket a tavalyihoz képest még több kötetlen, az ismerkedést és a kapcsolatépítést megkönnyítő kiegészítő rendezvény kíséri. Közös vacsorák, kirándulás és kulturális program is szerepel az Akadémia órarendjében. Ezeken nem csak a szakma képviselői találkozhatnak egymással, hanem a PR iránt érdeklődő egyetemisták és fiatalok is megtanulhatják a networking alapjait.

 

A PR Akadémia növekvő rangját jelzi, hogy a támogatók sorában megtalálható a pécsi önkormányzat és a megye egyik legnagyobb iparvállalata, a Lafarge Magyarország Kft. Valamennyi szereplő egyértelmű célja, hogy a megnyitón elhangzottakat valóra váltva a rendezvény valódi hagyománnyá váljon, és évről-évre Pécsre csábítsa a szakma elitjét.

 

Forrás: PR Akadémia

Kapcsolódó cikkek

Budapest, 2015. február 26. - A törvényi keretek között igazodik a Praktiker a vásárlók igényeihez, ennek megfelelően március közepétől módosítja nyitva tartási rendjét.

dohany400-1373889323.jpg

Hiába keresik a dohányárut a magyarul egyáltalán nem értő turisták. Ha meg is találják új "lelőhelyeit", sokan másnak hiszik...

 

 

centerke400-1451751373.jpg

Budapest, 2016. január 3. - Sokan élnek elszigetelve a társadalomtól, de nem csak tanyán vagy külterületen, akár még tömbházon belül vagy magánházas környéken is. Sokan a fűtetlen szobákban, alultápláltan, nélkülözve kénytelenek élni.