Új üzleti modell hajtja a magyar KKV-kat

2014. május 9., péntek 07:00

Budapest, 2014. május 9. - Az elmúlt évek üzleti sikertörténetei, az egyre bővülő taglétszám, a BNI tagok tavalyi évi 12,1 milliárdos többletbevétele és az ország különböző részein egymást ismerősként köszöntő üzletemberek növekvő száma mind arra utal, hogy a „GIVERS GAIN” („AKI AD, AZ NYER!®”) sikerfilozófia nem csak Amerikában, de immár Magyarországon is hódít.

A BNI (Business Network International) több mint negyedévszázados történelme alatt az üzleti kapcsolatépítés és a kapcsolati marketing vezető szervezetévé vált. Mára a szervezet 59 országban,  6500 csoporttal, 160 ezer főt meghaladó taglétszámmal működő üzleti közösség, ahol a tagok jutalékmentesen, bizalmi alapon segítik egymást üzleti ajánlásokkal. Sikerük titka a filozófiájuk: „GIVERS GAIN” („AKI AD, AZ NYER!®”), és az a szigorú módszertan, amely meghatározza a heti rendszerességgel zajló találkozók menetét.

hirdetés

 

A hetente megrendezésre kerülő, 90 perces csoporttalálkozók alkalmával, egy kellemes reggelivel egybekötött, ajánlási alapon működő vállalkozásépítés zajlik, ahol a cégek képviselői tevékenységük rövid bemutatása után kapcsolatot kereshetnek a számukra kulcsfontosságú vállalkozások vezetőihez.

 

A BNI Magyarországon 2008 óta működik, 2013-ben 600 magyar vállalkozás rendelkezett tagsággal. Immár 12 fővárosi és további 13 vidéki csoport (Győr, Veszprém, Kaposvár, Pécs, Szeged, Debrecen, Nyíregyháza, Miskolc, Gyöngyös, Kecskemét, Vecsés, Budaörs, Budapest) mondhatja el magáról, hogy tagjai a jól működő, globális hálózatnak.

 

„Magyarországon is egyre több kis- és középvállalkozás ismerkedik meg a networking fogalmával, és filozófiájával. Mára már elkerülhetetlen, hogy ne legyen üzleti környezetünkben legalább egy ember, aki az „Aki ad, az nyer!®” sikerfilozófiának köszönheti cége fejlődését. A profi sikerközösség magyar tagjai tavaly 12,1 milliárd forint többletbevételt generáltak egymásnak.” - mondta el Avidor András networking szakértő, a BNI Magyarország és Szlovákia igazgatója.

 

Forrás és további információ: BNI Magyarország

Kapcsolódó cikkek

Budapest, 2016. december 23. - Harmadik éve tartja hagyományos karácsonyi gyűjtését a Ments életet karácsonyra mozgalom, amely célja a hazai fagyhalálok megelőzése. A teljesen civil kezdeményezés eredménye, hogy az elmúlt két évben 4920 mentőfóliát osztottak ki mintegy 2,2 millió forint értékben, de idén magasabbra tették a lécet.

Budapest, 2015. június 30. - Jövőre két hosszúhétvégével tervezhetnek a munkavállalók március 15-e és november elseje miatt, a szabadnapokat az eddigi gyakorlatnak megfelelően szombaton kell ledolgozni.

Budapest, 2014. december 22. - Minden ötödik gyermek okostelefon- vagy tablettulajdonos, utóbbit ráadásul minden második esetben már hétéves koruk előtt megkapják a kicsik - derült ki a JátékNet.hu Webáruház felméréséből. A kütyüktől való függőség jellemzően kisiskolás korban alakul ki, de a megvonás már akár 1-2 éves korú gyermekek esetében is feszültséget szít a családokban. Karácsony közeledtével sok szülő voksol ugyanakkor a hagyományos játékokra.