Új magyar címert tervezett Kiss Miklós

2013. augusztus 22., csütörtök 19:32

cimer-mo-650x433-1377197261.jpg

Magyarország és Budapest címerét fogalmazta újra egy fiatal grafikus, Kiss Miklós. Az új címerek egyszerű, letisztult stílust képviselnek, a heraldikai alapelemeket tiszteletben tartva.

Trendibbé tenné az ország imidzsét, minimalista motívumokra cserélné a magyar és a budapesti címer jellegzetes karaktereit  a hg.hu Design Award grafika kategória első díjának 2011-es nyertese.

 

paperbagbudapest-1377198007.jpg

hirdetés

 

A fiatal grafikus mert nagyot álmodni, arculati terveket készített a modernizált logók felhasználási lehetőségeiről is. Elmondása szerint szándékosan időzítette tervét augusztus 20-ára.

 

"Ez az én ajándékom Magyarországnak"

 

 

Szerinte az I ♥ New York logóval Milton Glaser annak idején, a 70-es években óriásit robbantott, és napjainkra a városok, régiók mindegyike igyekszik saját, egyedi arculatot kialakítani. 

 

 

Néhány vélemény a témáról:

 

"Nem, soha. Van, amin újítani kell, az évszázados hagyományok néha rosszak, de van, amihez még a legnagyobb jóindulattal sem szabad hozzányúlni. Olyan, mintha átírná a Szózatot, vagy belegravírozna valamit az Országalmába. Szerintem van, amihez nem szabad hozzányúlni." -Zsolt, 23 éves, ügyfélkapcsolati menedzser

 

"Olyan, mint egy focicsapat mezén a logók. Nem illik egy ország vagy főváros címeréhez.
És főleg nálunk fontosak és tartalmasak a színek, és ez a minimál szürke így  elég gyenge"- Péter, 36, üzletvezető

 

"Őszintén szólva nekem jobban tetszik igy első ránézésre. Sokkal inkább azt a benyomást kelti, hogy Magyarország nem ragad le a régi időkben, hanem képes fejlődni"- Éva, 21, értékesítő

 

"Értem az új "dizájnt", de a címer azért jobb úgy, ahogy van, nem egy cég logójáról van szó"- Viktor, 34, vagyonőr

 

 

A logók és a teljes arculati koncepció tervei megtekinthetők a http://kissmiklos.com/identity-for-hungary oldalon.

Kapcsolódó cikkek

Budapest, 2016. május 8. - A Mapei és az Energia Mérnöki Nonprofit Zrt. felmérést végzett több mint 200 családiház-tulajdonos megkérdezésével. A lakásállomány elöregedett, az ingatlantulajdonosok nem vagy csak a legszükségesebb esetekben nyúlnak hozzá otthonaikhoz, pedig a válaszadók felének van megtakarítása, amiből felújíthatná a házát.

torony-magas400-1472816929.jpg

Budapest, 2016. szeptember 3. - Közel 3000 látogatót ért el személyesen, és több mint 3700 érdeklődőt regisztrált online a HungaroControl a nyári toborzási és munkáltatói márka építését szolgáló kampánya során. Három fesztiválon kísérte nagy érdeklődés a 18 méteres TORONY!MAGAS installációt - melyből a bátrabbak ki is ugorhattak, valamint a hozzá tartozó AIRbility applikációt.

Budapest, 2015. február 19. - A magyar munkavállalók számára már 2014-ben is a fizetés volt a legfontosabb a Randstad adatai szerint, de a nemzetközi trendek alapján 2015-ben ez még dominánsabbá válhat az állásajánlatok közötti választásnál. Veszélybe kerülhet azonban az autóipar vezető helye a legvonzóbb szektorok toplistáján.