Új ingyenes csatornák jönnek a MinDig TV-n

2016. július 30., szombat 09:05

Budapest, 2016. július 30. - Augusztusban jelentősen bővül a MinDig TV digitális földfelszíni televíziós szolgáltatás ingyenes kínálata. Augusztus 1-jén, elindul az M5 HD csatorna sugárzása, majd a hónap közepétől megjelenik a kínálatban az Izaura TV és egy további, TV2 Csoport által indított új csatorna. Az új csatornák megjelenése miatt programátrendezésekre is sor kerül, a technikai változások miatt augusztus 1-jén a délelőtti órákban a vevőeszközök újrahangolására lesz szükség.

Az ingyenes digitális földfelszíni televíziós szolgáltatás, a MinDig TV kínálata a közeljövőben négy új csatornával bővül, az elérhető programok száma ezzel tizenkettőre emelkedik. A legújabb közszolgálati csatorna, az M5 HD augusztus 1-jén jelenik meg a kínálatban az 5. programhelyen, a három új TV2 Csoport által indított program közül a legelső, az Izaura TV sugárzása augusztus 14-én indul, a 10. programhelyen.

hirdetés

 

Ezen kívül további két ingyenes csatornát indít a TV2 Csoport, e programokról és az indulási időpontokról később várható tájékoztatás. A TV2 Csoport két új csatornájának helyén az indulásig állóképet sugároz az Antenna Hungária a 11. és 12. programhelyeken.

 

Forrás: Antenna Hungária Zrt., a teljes közlemény: mindigtv.hu

Kapcsolódó cikkek

Budapest, 2015. április 15. - A Magyar Telekom hagyományához hűen idén is díjazza a fenntarthatóság terén kiemelkedő szerepet vállalókat. A DELFIN Díjat olyan magyar cégeknek adományozza a Telekom, amelyek fenntartható fejlődés iránti elkötelezettsége kimagasló és tevékenységükhöz viszonyított fenntarthatósági teljesítménye példaértékű.

2013. június 12., szerda - A legnagyobb vízállások - Mohács kivételével, ahol csütörtökön várható a tetőzés - mindenhol meghaladták a korábban valaha mért legmagasabb szinteket - írta az Országos Műszaki Irányító Törzs (OMIT) legfrissebb, szerda déli összesítésében.

szekeres-nora-segits-jatekkal400-1463389081.jpg

Budapest, 2016. május 17. - A Játéksziget, a Máltai Szeretetszolgálat és a Leo Burnett reklámügynökség szemléletformáló kampányba kezdett, melyben Basico kollekció néven kézzel eszkábált játékok segítségével hívja fel a Játéksziget üzletekbe látogatók figyelmét és aktivizálja őket a rászoruló gyerekek támogatására.