Segíts játékkal és szerezz örömet!

2016. május 17., kedd 06:00

szekeres-nora-segits-jatekkal400-1463389081.jpg

Budapest, 2016. május 17. - A Játéksziget, a Máltai Szeretetszolgálat és a Leo Burnett reklámügynökség szemléletformáló kampányba kezdett, melyben Basico kollekció néven kézzel eszkábált játékok segítségével hívja fel a Játéksziget üzletekbe látogatók figyelmét és aktivizálja őket a rászoruló gyerekek támogatására.

A kampány nem csak pénzbeli adománygyűjtésre buzdít, hanem a gyerekek megkímélt állapotú, használt játékaikat is betehetik a Játéksziget boltjaiban kihelyezett dobozokba gyereknap előtt, május 25-ig. 

hirdetés

 

A kezdeményezéshez Szekeres Nóra (képünkön) is csatlakozott azzal, hogy adományozott játékot a rászoruló gyerekeknek.

 

Forrás: MTI OTS, bővebben: www.basico.hu és www.adomanyozz.hu

 

szekeres-nora-segits-jatekkal600-1463388848.jpg

Kapcsolódó cikkek

Budapest, 2014. július 15. - A dél-kelet Pest megyei régióban és Budán is hatékonyan működik az amerikai „Aki ad, az nyer!®” sikerfilozófián alapuló üzleti modell. A 80-as évek Amerikájából indult vállalkozásépítési modell Magyarországra a 2000-es évek második felében érkezett meg. Eddig a fővárosban 12, vidéken 13 BNI (Business Network International) csoport működött.

3-ok-hogy-ne-dolj-be400-1472746436.jpg

Budapest, 2016. szeptember 2. - Már több mint 15 millióan töltötték le telefonjukra és a felhasználók átlagosan 33 percet játszanak vele egy nap - ez kétszer annyi idő, mint amit a Facebookon töltenek. Az app csak az Egyesült Államokban naponta 1,6 millió dollárt hoz az alkalmazáson belüli vásárlásokkal.

Budapest, 2015. szeptember 3. - Egész napos családi eseményekkel, különleges túrákkal, sűrített járatokkal és idei kuriózumként, egyfajta előprogramként, szarvasbőgéssel invitál a negyedik alkalommal megszervezett országos Kisvasutak Napja szeptember 12-én.