Négy tipp egy sikeres vállalkozás beindításához

2016. július 14., csütörtök 07:05

Budapest, 2016. július 14. - Amikor valaki egy vállalkozás beindítására készül, sokféle tanáccsal látja el a környezete. Ám a legtöbb tipp olyan emberektől érkezik, akik nem is tudják, milyen egy eredményes céget működtetni. Az interneten cikkek százai részletesen foglalkoznak a témával, pedig mindössze néhány egyszerű lépéssel sikerre lehet vinni egy vállalkozást - ezeket mutatja be Stephanie Abrams Cartin, az Entrepreneur.com szerzője.

1. A siker a részletekben rejlik

 

Indulásnál szükség van egy részletes tervre, amely a szembejövő kihívásokra válaszol. Foglalja bele a már felfedezett lehetőségeket, fejtse ki cége küldetését, határozzon meg mérhető célkitűzéséket, és jelöljön ki határidőket minden teljesítenivaló mérföldkőhöz!

 

2. Találja meg az igazi(ka)t!

 

Megfelelő ügyfelekre, mentorokra és stratégiai partnerekre is szüksége van, de ugyanolyan fontos, hogy egy remek csapattal vegye körbe magát. Dolgozzon olyan alkalmazottakkal, akik ugyanabban a vízióban hisznek, mint Ön, így ők nemcsak alakítani, hanem növelni is fogják a vállalkozását. Alakítson ki olyan munkakörnyezetet, ahol pozitív, problémamegoldó attitűdű dolgozók közösen alkotnak a cég sikeréért!

hirdetés

 

3. Mindig járjon az élen!

 

Nem engedheti meg magának, hogy a jelenben ragadjon, és kizárólag a napi teendőkre fókuszáljon. Figyeljen az iparágon belüli, várható mozgásokra, hírekre, trendekre, hiszen ezek mentén lehet gyorsan fejlődni. Olvasson szakmai lapokat és weboldalakat, tartson lépést a szakmájával, így könnyebben kiszámíthatja, mit akarnak majd az ügyfelei.

 

4. Networkingre fel!

 

Amíg kiépíti a cégét, a saját márkanagykövetévé kell avanzsálnia. Mondja el, vagy mutassa be másoknak, miért érdemes esélyt adniuk a vállalkozásának! Különböző rendezvények, konferenciák és networking közösségek egész sora kínál lehetőséget arra, hogy ott új kapcsolatokat kialakítva később új üzletfelekhez vagy stratégiai partnerekhez találjon, amelyek segíthetik növelni a cégét.

 

- Talán a networking a legfontosabb egy kezdő vállalkozó számára, ugyanis kapcsolatok és ajánlások nélkül sokkal nehezebb értékesítenie egy terméket vagy szolgáltatást - árulja el Avidor András networking szakértő, a BNI Magyarország vezetője. - A BNI-ban az üzleti találkozóinknak is az a fő célja, hogy heti rendszerességgel építhesse és mélyíthesse el kapcsolatait közel 1000 magyar tagvállalkozónk, ezáltal bizalmi alapon tudják egymást ajánlani, és így növelni az árbevételeiket.

 

Forrás: Ferling

Kapcsolódó cikkek

Kaposvár, 2013. április 29., hétfő  - Májusban állnak bíróság elé a tavaly októberben brutális kegyetlenséggel megölt, 11 éves Szita Bence feltételezett gyilkosai - közölte a Kaposvári Törvényszék a honlapján.

laptop400-1474746864.jpg

Budapest, 2016. szeptember 26. - Az internet egyre nagyobb hatással van az építőiparra is. Az építőanyag-kereskedők 61, a kőműves és burkoló szakemberek 45 százaléka a saját bőrén érzi, hogy online tájékozódnak a lakossági építtetők, főleg a „CSOK-os” megrendelők. Képeket mutatnak, szakmai kérdéseket tesznek fel, néha tudálékosak és sokan használják ki, hogy online lehet olcsóbbat találni.

elelmiszerlavina400-1480658392.jpg

Budapest, 2016. december 2. - Ötvenhárom településen zajlott ebben az évben a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és a Syngenta Élelmiszerlavina programja. A társadalmi célú programban részt vevő önkormányzatok és civilek földjeiken összesen 150 tonna élelmiszernövényt termesztettek, amelyet nehéz sorsú családoknak adtak.