Négy tipp egy sikeres vállalkozás beindításához

2016. július 14., csütörtök 07:05

Budapest, 2016. július 14. - Amikor valaki egy vállalkozás beindítására készül, sokféle tanáccsal látja el a környezete. Ám a legtöbb tipp olyan emberektől érkezik, akik nem is tudják, milyen egy eredményes céget működtetni. Az interneten cikkek százai részletesen foglalkoznak a témával, pedig mindössze néhány egyszerű lépéssel sikerre lehet vinni egy vállalkozást - ezeket mutatja be Stephanie Abrams Cartin, az Entrepreneur.com szerzője.

1. A siker a részletekben rejlik

 

Indulásnál szükség van egy részletes tervre, amely a szembejövő kihívásokra válaszol. Foglalja bele a már felfedezett lehetőségeket, fejtse ki cége küldetését, határozzon meg mérhető célkitűzéséket, és jelöljön ki határidőket minden teljesítenivaló mérföldkőhöz!

 

2. Találja meg az igazi(ka)t!

 

Megfelelő ügyfelekre, mentorokra és stratégiai partnerekre is szüksége van, de ugyanolyan fontos, hogy egy remek csapattal vegye körbe magát. Dolgozzon olyan alkalmazottakkal, akik ugyanabban a vízióban hisznek, mint Ön, így ők nemcsak alakítani, hanem növelni is fogják a vállalkozását. Alakítson ki olyan munkakörnyezetet, ahol pozitív, problémamegoldó attitűdű dolgozók közösen alkotnak a cég sikeréért!

hirdetés

 

3. Mindig járjon az élen!

 

Nem engedheti meg magának, hogy a jelenben ragadjon, és kizárólag a napi teendőkre fókuszáljon. Figyeljen az iparágon belüli, várható mozgásokra, hírekre, trendekre, hiszen ezek mentén lehet gyorsan fejlődni. Olvasson szakmai lapokat és weboldalakat, tartson lépést a szakmájával, így könnyebben kiszámíthatja, mit akarnak majd az ügyfelei.

 

4. Networkingre fel!

 

Amíg kiépíti a cégét, a saját márkanagykövetévé kell avanzsálnia. Mondja el, vagy mutassa be másoknak, miért érdemes esélyt adniuk a vállalkozásának! Különböző rendezvények, konferenciák és networking közösségek egész sora kínál lehetőséget arra, hogy ott új kapcsolatokat kialakítva később új üzletfelekhez vagy stratégiai partnerekhez találjon, amelyek segíthetik növelni a cégét.

 

- Talán a networking a legfontosabb egy kezdő vállalkozó számára, ugyanis kapcsolatok és ajánlások nélkül sokkal nehezebb értékesítenie egy terméket vagy szolgáltatást - árulja el Avidor András networking szakértő, a BNI Magyarország vezetője. - A BNI-ban az üzleti találkozóinknak is az a fő célja, hogy heti rendszerességgel építhesse és mélyíthesse el kapcsolatait közel 1000 magyar tagvállalkozónk, ezáltal bizalmi alapon tudják egymást ajánlani, és így növelni az árbevételeiket.

 

Forrás: Ferling

Kapcsolódó cikkek

zsolnay-ertektar400-1387312688.jpgKulturális örökség kategóriában a Zsolnay-porcelán és -kerámia is bekerült a Magyar Értéktárba a Hungarikum Bizottság döntése alapján. Őri László, a Pécsi Értéktár Bizottság elnöke elmondta, a bizottság döntésével "a hungarikumok előszobájába" került a Zsolnay-porcelán és -kerámia.

Budapest, 2014. július 15. - A dél-kelet Pest megyei régióban és Budán is hatékonyan működik az amerikai „Aki ad, az nyer!®” sikerfilozófián alapuló üzleti modell. A 80-as évek Amerikájából indult vállalkozásépítési modell Magyarországra a 2000-es évek második felében érkezett meg. Eddig a fővárosban 12, vidéken 13 BNI (Business Network International) csoport működött.

2013. június 3., hétfő - Az elmúlt ötven évben nem volt olyan magas vízszint a Dunán, mint amilyenre a következő napokban várható árvízhelyzetben számítani kell - mondta Giró-Szász András kormányszóvivő hétfői sajtótájékoztatóján a Parlamentben.