Négy napra megy nyaralni a magyar

2015. május 19., kedd 06:00

soproni-tavasz400-1431980209.jpgBudapest, 2015. május 19. - Még mindig a magyar tenger a legnépszerűbb belföldi úti cél, és a hazai városok közül idén Sopron (képünkön) a kedvenc - ez derült ki a szallasvadasz.hu nemrég elkészült turisztikai felméréséből, amelyben több mint 18 ezer hazai utazót kérdeztek idei nyaralási terveiről.

Az online szállásfoglalási portál április 27. és május 5. között végzett, nem reprezentatív kutatása arra is rávilágított, hogy a kikapcsolódást leginkább 3 éjszakára tervezzük, nem szeretünk egyedül utazni és általában 100 ezer forintnál is kevesebbet költünk a szállásra, amelyet főleg szálláskereső weboldalak segítségével foglalunk le.

hirdetés

 

Bár szívesen pihenünk négycsillagos szállodákban, a kisebb szálláshelyek, panziók, vendégházak és apartmanok az abszolút kedvenceink. A válaszadók többsége számára fontos az, hogy szállása félpanziós legyen, és alig 10 százalék keres idén all inclusive ellátást biztosító szállodát.

 

A felmérés további eredményei itt olvashatók: www.szallasvadasz.hu/szallasvadasz_hu_kerdoiv_2015.pdf

 

Forrás: OTS

Kapcsolódó cikkek

Badacsony, 2016. július 5. - Különleges kampányt indított a Magyar Vöröskereszt kiemelt Balaton parti vendéglátóhelyekkel és borászatokkal összefogva, hogy adományokat gyűjtsön a Balatoni Elsősegélynyújtó Szolgálat további működtetéséhez. A kampány július 1. és augusztus 31. között zajlik.

Budapest, 2016. január 31. - A bevallási nyilatkozatot választók is rendelkezhetnek adójuk 1+1%-áról. Évek óta nagyjából csak a fele ajánlja fel adójának egy százalékát abból a mintegy négy és félmillió állampolgárból, aki személyi jövedelemadót fizet. Az szja 1+1%-áról idén is csakúgy, mint az elmúlt években május 20-áig lehet rendelkezni, szja-bevallási formától függetlenül.

onk2014-400-foto-rajna-images-1443623102.jpgBudapest, 2015. október 1. - Céget vezetni, feladatokkal és partnerekkel foglalkozni, új kapcsolatokat építeni és a meglévőket ápolni sok időt vesz el egy vállalkozó idejéből. Utóbbi két tényező pedig rendkívül fontos, hiszen a cégek 97%-a ajánlások útján szerzi munkái nagy részét.