Mi van akkor, ha rád szakad a bolt?

2016. július 29., péntek 23:50

Budapest, 2016. július 29. - Kevés vállalkozó panaszkodik arra, hogy túl sok megrendelése van. Pedig, főleg az ajánlásos marketingnek köszönhetően, van bőven példa erre is. A tudatos üzleti kapcsolatépítés egyik pozitív kockázata, hogy lehet-e tartani az iramot, ki lehet-e szolgálni minden új megrendelést, amikor valakire úgymond rászakad a bolt.

Mitől lesz a networking eredményesebb bármely más üzleti stratégiánál? A tudatossága miatt: hiszen kapcsolatot könnyű kialakítani, de azok minőségi fenntartása már egy újabb lépcsőfokot jelent. Ezen a bizalmi szinten viszont már a továbbajánlás lehetőségével is számolni kell. A networkinget stratégiai szinten kezelő vállalkozások a megmondhatói, hogy bizony nem egyszer fordul elő, hogy egyszerre több ajtó, több új lehetőség is megnyílik előttük a piacon. Mit lehet ilyenkor tenni

hirdetés

 

Akiről tudják, hogy megbízható (például a profi networking közösségekben ilyesfajta támogatást kapnak a tagok), arra záporozni fognak a jó üzletek. Nem véletlenül oktatják, hogy erre a helyzetre érdemes felkészülni, vagy legalább gondolni előzetesen, és napirendre venni az előbb-utóbb elkerülhetetlen vállalkozásfejlesztést.

Ezeket a tényeket támasztják alá a világ legnagyobb networking szervezetének, a Business Network Internationalnek (BNI) a tapasztalatai is.

 

- Aki szervezett keretek között kezd el foglalkozni a networkinggel, és az alapoktól tanulja meg annak hatékony alkalmazását, nagyjából egy év alatt látja meg, hogy milyen ereje van a kapcsolatoknak és az ajánlásoknak - mondja Avidor András networking szakértő, a BNI Magyarország vezetője.

 

- Csak egy szám: minden évben az új tagvállalkozóink nagyjából 70-75%-a újítja meg tagságát nálunk, de a visszajelzések szerint ennek nem az az oka, hogy nem vált be számukra a networkingen alapuló üzleti modell. Inkább az, hogy túlságosan is sok üzletet és lehetőséget hoztak nekik a bizalmi kapcsolatok, ezáltal pedig utol kell érniük magukat, fejleszteniük kell a vállalkozásukat, mert túl sok munkájuk lett - teszi hozzá a szakértő.

 

Forrás: Ferling

Kapcsolódó cikkek

Új típusú hangszórót fejlesztett ki a most húszéves Papp Gergely, akinek technológiája iránt nemzetközi cégek is érdeklődtek már.

onk-20161026-400-1477750787.jpg

Budapest, 2016. október 30. - Túllépte az ezerfős létszámot az „Aki ad, az nyer!®” típusú, jutalékmentes üzleti felfogást képviselő vállalkozói közösség Magyarországon. A hírt a világszerte több mint kétszázezer tagot számláló Business Network International hazai szervezetének októberi konferenciáján, ezen a héten jelentette be Avidor András igazgató, a Magyar Networking Szövetség elnöke.

ferfi400-1427431269.jpgBudapest, 2015. március 27. - A magyarok többsége úgy gondolja, hogy a nyugdíjkorhatár elérése után is dolgoznia kell majd a megélhetésért. A Randstad globális kutatása alapján mi tesszük félre a legkevesebbet a nyugdíjas éveinkre, mert meggyőződésünk, hogy az időskori megélhetést a járulékok rendszerén keresztül a munkáltatónak és az államnak kellene garantálnia.