Kreatív tűzmegelőzési pályázat diákoknak

2014. május 19., hétfő 06:00

palyazat2014-tuzmegelozesi-kommunikacio400-1400333660.jpgBudapest-Pécs, 2014. május 19. - Felmenő rendszerű alkotói pályázatot hirdetett a 10-18 éves korosztály számára az Országos Tűzmegelőzési Bizottság „Hatékony tűzmegelőzési kommunikáció” címmel. A pályázóktól hatékony, ötletes, tetszetős megoldások alkalmazását, bemutatását várják.

Nevezni négy kategóriában lehet:

  • plakát (A4-es méretű fotó vagy grafika), banner (468*60 képpont);
  • hanganyag, rádiós hirdetés (15 másodperc);
  • spotfilm (30 másodperc);
  • weblap, blog, közösségi oldal, mobil alkalmazás.

Értékelési szempontok: kreativitás (50%), esztétika és nyelvtan (25%), társadalmi hasznosság (20%), tűzvédelmi szakmai szempontok (5%).

hirdetés

 

Díjazás: a megyei bírálóbizottság kategóriánként 3-3 alkotást díjaz; az első helyezett alkotások automatikusan részt vesznek az országos versenyben is.

 

Beérkezési határidő: 2014. július 30.

 

További tudnivalók: Baranya Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság

Kapcsolódó cikkek

Budapest, 2016. február 5. - A Tudatos Vásárlók Egyesülete 36 koffeinmentes erdeigyümölcs-teát, köztük 6 gyerekteát vizsgált meg, hogy milyen arányban tartalmazzák a névadó gyümölcsöt, aromát és adalékanyagokat. A tesztbe a sajátmárkás, jól ismert termékektől a drágább, biotermékekig sokféle tea került.

Budapest, 2015. augusztus 3. - A magyarok kétharmada ragaszkodik olyan apró szokásokhoz vagy tárgyakhoz, amelyek szerencsét hozhatnak az utazás és nyaralás alatt - derült ki a Szallas.hu felméréséből.

20130221-legy-kepben-cipo-a-republic-1362998111.jpgElhunyt Cipő, a Republic együttes énekese. Bódi László aki Cipő becenéven vált ismertté, hosszú ideje szívbeteg volt.