Kisvállalkozások: nem a méret a lényeg

2016. október 3., hétfő 07:05

google400-1475351107.jpg

Budapest, 2016. október 3. - A kisvállalkozások számára létkérdés, hogy hozzájussanak a növekedésükhöz szükséges anyagi és szellemi forrásokhoz, eszközökhöz. Ugyanakkor számos világcég pontosan az ilyen irányú terjeszkedéshez kínál lehetőségeket. A networking közvetlen kapcsolatot teremt a hazai vállalkozások és a világ egyik legnagyobb tech-cége, a Google között.

Nagyon sok kis- és közepes vállalkozás további fejlődésének első számú akadálya, hogy elhanyagolják a marketinget, online jelenlét és megfelelő hirdetési stratégia hiányában nem tudnak terjeszkedni a piacon. Az ok lehet idő-, információ- vagy forráshiány, de a végeredmény ugyanaz: a termékeik ismeretlenek maradnak a potenciális vásárlók sokasága számára. Ez pedig elmaradó értékesítést és elmaradó bevételt jelent.

 

Holott számos lehetőség áll rendelkezésükre, hogy kitörjenek ebből a körből. A Google például számos költséghatékony vagy egyenesen ingyenes megoldást kínál, amely mérettől függetlenül bármely vállalkozás számára elérhető. Csak egy példa: lehetőség van saját weboldal nélkül is bekerülni a keresési találatok közé. A kérdés már csak az, hogyan juthatnak el az erről szóló információk az érintettekhez? A megoldást - mint számos más üzleti probléma esetében - ezúttal is a networking kínálja.

hirdetés

 

A Business Network International (BNI) a világ legnagyobb networking szervezete, immár a Google-lel is együttműködik, hogy tagjai első kézből szerezhessenek információkat a világcég szolgáltatásairól. Az első közösen szervezett tréning tapasztalatai mindkét fél számára kedvezőek.

 

- Ez volt az első alkalom, amikor nem célzottan egy iparág, hanem különféle szektorokból érkező cégek számára tartottunk rendezvényt. A BNI Magyarország ehhez kiváló partner volt, hiszen egy komoly szakmai reputációval és rendkívül széles spektrumú hálózattal rendelkező szervezetről van szó - nyilatkozott az együttműködésről Boros Botond, a Google hazai marketingigazgatója.

 

- A mintegy 50-60 résztvevő főleg mikro- és kisvállalkozásoktól érkezett, elsősorban a változás fontosságát felismerő, innovatív szektorokból. Számukra főleg az AdWords lehetőségeit mutattuk be, amelynek intelligens funkcióival nagyon pontosan célozva és emiatt olcsón tudják hirdetéseikkel elérni a potenciális vásárlóikat. Az érdeklődőknek egyénre szabott megoldásokat is tudunk kínálni - foglalta össze a BNI-tagok számára is elérhető előnyöket Boros Botond.

 

A bizalmi kapcsolatokon alapuló, szervezett networkinget mindkét fél nagyon pozitívan értékelte. Míg a Google számára kiemelten fontos a kis- és közepes vállalkozások támogatása, addig az eseményen részt vevő vállalkozók olyan konkrét és kézzelfogható tudással gazdagodtak, amely akár rövid távon is hozzájárulhat cégük növekedéséhez. Ezért az együttműködés folytatódik, várhatóan további kapcsolatépítő és tájékoztató rendezvényekre is sor kerül majd.

 

Forrás: Ferling

Kapcsolódó cikkek

A vállalat 150 szoftverfejlesztő mérnököt keres Magyarországon. A bővítéshez az állam vissza nem térítendő támogatást biztosít - értesült az OBJEKTÍV Hírügynökség.

Heves, 2016. március 24. - Hat nagy áruházlánc - ALDI, Auchan, Lidl, Penny Market, SPAR és Tesco - összefogva egyenként 5 millió forintnyi élelmiszer-felajánlással segíti a halmozottan hátrányos helyzetű településeken élő rászoruló gyermekeket. A vállalatok áprilistól közel 10 ezer gyermek havi ellátását segítik élelmiszeradományukkal, amelyet az érintett önkormányzatok, valamint a Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvány juttat el a rászorulóknak.

Budapest, 2016. szeptember 19. - Országszerte 46 város csaknem 200 helyszínén több mint kétezer programmal várja az érdeklődőket szeptember 30-án a Kutatók Éjszakája, amelynek célja, hogy kedvet adjon a fiataloknak a tudományos életpályához, és életszerűbbé tegye a kutatókról kialakult, gyakran előítéleteken alapuló képet.