Kisvállalkozások: nem a méret a lényeg

2016. október 3., hétfő 07:05

google400-1475351107.jpg

Budapest, 2016. október 3. - A kisvállalkozások számára létkérdés, hogy hozzájussanak a növekedésükhöz szükséges anyagi és szellemi forrásokhoz, eszközökhöz. Ugyanakkor számos világcég pontosan az ilyen irányú terjeszkedéshez kínál lehetőségeket. A networking közvetlen kapcsolatot teremt a hazai vállalkozások és a világ egyik legnagyobb tech-cége, a Google között.

Nagyon sok kis- és közepes vállalkozás további fejlődésének első számú akadálya, hogy elhanyagolják a marketinget, online jelenlét és megfelelő hirdetési stratégia hiányában nem tudnak terjeszkedni a piacon. Az ok lehet idő-, információ- vagy forráshiány, de a végeredmény ugyanaz: a termékeik ismeretlenek maradnak a potenciális vásárlók sokasága számára. Ez pedig elmaradó értékesítést és elmaradó bevételt jelent.

 

Holott számos lehetőség áll rendelkezésükre, hogy kitörjenek ebből a körből. A Google például számos költséghatékony vagy egyenesen ingyenes megoldást kínál, amely mérettől függetlenül bármely vállalkozás számára elérhető. Csak egy példa: lehetőség van saját weboldal nélkül is bekerülni a keresési találatok közé. A kérdés már csak az, hogyan juthatnak el az erről szóló információk az érintettekhez? A megoldást - mint számos más üzleti probléma esetében - ezúttal is a networking kínálja.

hirdetés

 

A Business Network International (BNI) a világ legnagyobb networking szervezete, immár a Google-lel is együttműködik, hogy tagjai első kézből szerezhessenek információkat a világcég szolgáltatásairól. Az első közösen szervezett tréning tapasztalatai mindkét fél számára kedvezőek.

 

- Ez volt az első alkalom, amikor nem célzottan egy iparág, hanem különféle szektorokból érkező cégek számára tartottunk rendezvényt. A BNI Magyarország ehhez kiváló partner volt, hiszen egy komoly szakmai reputációval és rendkívül széles spektrumú hálózattal rendelkező szervezetről van szó - nyilatkozott az együttműködésről Boros Botond, a Google hazai marketingigazgatója.

 

- A mintegy 50-60 résztvevő főleg mikro- és kisvállalkozásoktól érkezett, elsősorban a változás fontosságát felismerő, innovatív szektorokból. Számukra főleg az AdWords lehetőségeit mutattuk be, amelynek intelligens funkcióival nagyon pontosan célozva és emiatt olcsón tudják hirdetéseikkel elérni a potenciális vásárlóikat. Az érdeklődőknek egyénre szabott megoldásokat is tudunk kínálni - foglalta össze a BNI-tagok számára is elérhető előnyöket Boros Botond.

 

A bizalmi kapcsolatokon alapuló, szervezett networkinget mindkét fél nagyon pozitívan értékelte. Míg a Google számára kiemelten fontos a kis- és közepes vállalkozások támogatása, addig az eseményen részt vevő vállalkozók olyan konkrét és kézzelfogható tudással gazdagodtak, amely akár rövid távon is hozzájárulhat cégük növekedéséhez. Ezért az együttműködés folytatódik, várhatóan további kapcsolatépítő és tájékoztató rendezvényekre is sor kerül majd.

 

Forrás: Ferling

Kapcsolódó cikkek

2013. május 23., csütörtök - Elkészültek a 3. DEPÓ Betonworkshop köztéri alkotásai, amelyeket idén öt egyetem ötvennél is több diákja valósított meg az önkéntes betonbarkács foglalkozáson. Az utcabútorokat és street art alkotásokat május 25-én biciklis városnézés keretében mutatják be a fővárosban.

Budapest, 2014. október 8. - A Széchenyi 2020  program támogatását élvező „A Munkáért” projekt részeként a következő hetekben és hónapokban rendezik meg az ország több pontján a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének vállalkozói tapasztalatcserét szolgáló rendezvénysorozatát.

Nem megy el a Hallgatói Önkormányzatok Országos Konferenciája (HÖOK) az emberi erőforrások minisztere által kezdeményezett kedden délutáni egyeztetésre, azt egy későbbi időpontra halasztaná - közölte Nagy Dávid, a szervezet elnöke.