Intim shopnak hiszik dohányboltjainkat a külföldiek!

2013. július 14., vasárnap 22:11

dohany400-1373889323.jpg

Hiába keresik a dohányárut a magyarul egyáltalán nem értő turisták. Ha meg is találják új "lelőhelyeit", sokan másnak hiszik...

 

 

A külföldi turistáknak fogalmuk sincs arról, hogy cigarettát vásárolhatnak a nemzeti dohányboltokban.- írja a myriport.hu

 

"...ma azt kérdezte tőlem az évek óta itt, Szentesen nyaraló holland házaspár férfitagja, hogy hol tud pipadohányt venni, mert ahol eddig vette, ott már nincs. Mutatom neki a Kossuth utcán a Nemzeti Dohányboltot – azt mondja, hogy ott dohányt árulnak?

hirdetés

Ő – és még pármillió turista, aki ebbe az országba jön évente- egy szót sem tud magyarul.

Mégis, miért nem lehetett kitenni oda egy nemzetközileg ismert logót vagy szót (“TABAK” például) – mert a holland ismerősnek a felesége azt mondta, egy üzlet, amelyen van egy 18-as karika, viszont nem lehet belátni sem az ajtón, sem a kirakaton, az biztosan szex-kellékbolt! "

 

A logó és a cégér valóban nem egyértelmű. És talán valóban félreértésre ad okot a sötétített üvegű, 18-as karikával ellátott üzlet.

 

 Az előírások szerint a boltokba nem szabad belátni, a portálokat homogén, olykor tükröződő fóliával ragasztják le, ami csak tovább erősíti a szexshophatást. - szedi ízekre a trafik- designt a nol.hu cikke.

 

A Balaton környékén sok helyen próbálták orvosolni a problémát azzal, hogy kiegészítő táblákkal látták el az egyébként-külföldiek számára- semmitmondó cégért. 

Kapcsolódó cikkek

Budapest, 2015. szeptember 28. - Az E.ON Csoport energiahatékonyság témakörben kreatív pályázatot  ír ki óvodás gyermekeknek, valamint általános iskolai diákoknak három kategóriában. A pályázatok szorosan kapcsolódnak az ’EnergiaKaland’ elnevezésű, környezet- és energiatudatossági szemléletet erősítő oktatási programhoz.

Budapest, 2015. április 3. - Az üzletemberek javarészt kapcsolatokból élnek, így a networking a napi rutinjukban is főszerephez jut. A tudatos üzleti kapcsolatépítéshez azonban érdemes segítséget kérni, és szervezett keretek között folytatni azt. Most rávilágítunk arra, hogy miért hasznos üzleti találkozókra járni.

Budapest, 2015. július 5. - A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) több visszásságot is tapasztalt egy szolgáltató vállalkozás direkt marketing tevékenységében az elmúlt időszakban. Az egyik csomagküldő cég fizetési felszólításokat küld olyan megrendelések ellenértékére tartva igényt, amelyeket vitatnak a megkeresett vállalkozások, miközben hivatkozik a GVH korábbi vizsgálatára, amely alapján a versenyhatóság jogszerűnek és tisztességesnek ítélte kereskedelmi gyakorlatát.