Intim shopnak hiszik dohányboltjainkat a külföldiek!

2013. július 14., vasárnap 22:11

dohany400-1373889323.jpg

Hiába keresik a dohányárut a magyarul egyáltalán nem értő turisták. Ha meg is találják új "lelőhelyeit", sokan másnak hiszik...

 

 

A külföldi turistáknak fogalmuk sincs arról, hogy cigarettát vásárolhatnak a nemzeti dohányboltokban.- írja a myriport.hu

 

"...ma azt kérdezte tőlem az évek óta itt, Szentesen nyaraló holland házaspár férfitagja, hogy hol tud pipadohányt venni, mert ahol eddig vette, ott már nincs. Mutatom neki a Kossuth utcán a Nemzeti Dohányboltot – azt mondja, hogy ott dohányt árulnak?

hirdetés

Ő – és még pármillió turista, aki ebbe az országba jön évente- egy szót sem tud magyarul.

Mégis, miért nem lehetett kitenni oda egy nemzetközileg ismert logót vagy szót (“TABAK” például) – mert a holland ismerősnek a felesége azt mondta, egy üzlet, amelyen van egy 18-as karika, viszont nem lehet belátni sem az ajtón, sem a kirakaton, az biztosan szex-kellékbolt! "

 

A logó és a cégér valóban nem egyértelmű. És talán valóban félreértésre ad okot a sötétített üvegű, 18-as karikával ellátott üzlet.

 

 Az előírások szerint a boltokba nem szabad belátni, a portálokat homogén, olykor tükröződő fóliával ragasztják le, ami csak tovább erősíti a szexshophatást. - szedi ízekre a trafik- designt a nol.hu cikke.

 

A Balaton környékén sok helyen próbálták orvosolni a problémát azzal, hogy kiegészítő táblákkal látták el az egyébként-külföldiek számára- semmitmondó cégért. 

Kapcsolódó cikkek

Budapest, 2016. március 29. - A Prezi kapcsán még mindig szívfájdalmunk, hogy nem használják az oktatásban eleget. A jelenlegi cikkben azt szeretném összeszedni, miért érdemes Prezit használni a Powerpoint helyett. Mivel a történelem az egyik kedvenc tárgyam és sokáig tanítottam magam is, ezért ezt használom most vonalvezetőként.

laptop400-1474746864.jpg

Budapest, 2016. szeptember 26. - Az internet egyre nagyobb hatással van az építőiparra is. Az építőanyag-kereskedők 61, a kőműves és burkoló szakemberek 45 százaléka a saját bőrén érzi, hogy online tájékozódnak a lakossági építtetők, főleg a „CSOK-os” megrendelők. Képeket mutatnak, szakmai kérdéseket tesznek fel, néha tudálékosak és sokan használják ki, hogy online lehet olcsóbbat találni.

bator-tabor400-1463227767.jpg

Hatvan, 2016. május 15. - A daganatos és krónikusan beteg gyerekek élményterápiás kezelésével foglalkozó Bátor Tábor Alapítvány 2001 óta működik Magyarországon, kiemelt transzparenciával. Hatvani székhelyére idén érkezik meg a 8000. táborozó. Az alapítvány közösségi összefogásból készülő új filmmel és szlogennel ünnepli a jeles évfordulót.