Intim shopnak hiszik dohányboltjainkat a külföldiek!

2013. július 14., vasárnap 22:11

dohany400-1373889323.jpg

Hiába keresik a dohányárut a magyarul egyáltalán nem értő turisták. Ha meg is találják új "lelőhelyeit", sokan másnak hiszik...

 

 

A külföldi turistáknak fogalmuk sincs arról, hogy cigarettát vásárolhatnak a nemzeti dohányboltokban.- írja a myriport.hu

 

"...ma azt kérdezte tőlem az évek óta itt, Szentesen nyaraló holland házaspár férfitagja, hogy hol tud pipadohányt venni, mert ahol eddig vette, ott már nincs. Mutatom neki a Kossuth utcán a Nemzeti Dohányboltot – azt mondja, hogy ott dohányt árulnak?

hirdetés

Ő – és még pármillió turista, aki ebbe az országba jön évente- egy szót sem tud magyarul.

Mégis, miért nem lehetett kitenni oda egy nemzetközileg ismert logót vagy szót (“TABAK” például) – mert a holland ismerősnek a felesége azt mondta, egy üzlet, amelyen van egy 18-as karika, viszont nem lehet belátni sem az ajtón, sem a kirakaton, az biztosan szex-kellékbolt! "

 

A logó és a cégér valóban nem egyértelmű. És talán valóban félreértésre ad okot a sötétített üvegű, 18-as karikával ellátott üzlet.

 

 Az előírások szerint a boltokba nem szabad belátni, a portálokat homogén, olykor tükröződő fóliával ragasztják le, ami csak tovább erősíti a szexshophatást. - szedi ízekre a trafik- designt a nol.hu cikke.

 

A Balaton környékén sok helyen próbálták orvosolni a problémát azzal, hogy kiegészítő táblákkal látták el az egyébként-külföldiek számára- semmitmondó cégért. 

Kapcsolódó cikkek

kozossegi-media400-1477239706.jpg

Budapest, 2016. október 24. - Naponta 80 millió poszt, 3,5 milliárd like, regisztrált a pápa, és megjelentek az egy nap alatt eltűnő tartalmak - sűrű év áll az Instagram mögött, melyet jól példáznak a hazai számok is.

shell-v-powernitro-400-1409079963.jpgBudapest, 2014. augusztus 27. - A Shell küldetésének tekinti, hogy szenvedéllyé tegye a vezetést minden magyar autós számára, ezért most egy országos verseny keretében keresi a legizgalmasabb élményt nyújtó hazai autós útvonalakat.

Heves, 2016. március 24. - Hat nagy áruházlánc - ALDI, Auchan, Lidl, Penny Market, SPAR és Tesco - összefogva egyenként 5 millió forintnyi élelmiszer-felajánlással segíti a halmozottan hátrányos helyzetű településeken élő rászoruló gyermekeket. A vállalatok áprilistól közel 10 ezer gyermek havi ellátását segítik élelmiszeradományukkal, amelyet az érintett önkormányzatok, valamint a Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvány juttat el a rászorulóknak.