Idén a Katolikus Karitász munkáját segíti az MTVA

2013. november 6., szerda 19:11

Idén is elindítja Jónak lenni jó elnevezésű jótékonysági kampányát a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA).

November 10-étől december 15-éig a Katolikus Karitász munkáját segíti az MTVA különböző műsoraival és adománygyűjtéssel - mondta el Siklósi Beatrix, az MTVA vezérigazgatói főtanácsadója szerdán az MTI-nek.


A jótékonysági akció elsődleges célja az adománygyűjtés mellett, hogy a felhívja a figyelmet a karitatív szervezet sokrétű tevékenységére - közölte a főtanácsadó az M2 új gyermekvetélkedőjét, A legokosabb osztályt bemutató sajtóeseményen a Fővárosi Állat- és Növénykertben.

hirdetés


Emlékeztetett arra, hogy tavaly az MTVA nagy eredménnyel gyűjtött a Böjte Csaba vezette gyermekintézmények javára: akkor 92,6 millió forint adományt adtak át a szerzetesnek, a Dévai Szent Ferenc Alapítvány alapítójának.


Siklósi Beatrix elmondta: a Katolikus Karitász régóta hatékonyan működő szervezet, sokrétű tevékenysége közé tartozik többek között a szenvedélybetegekkel, gyerekekkel, hátrányos helyzetűekkel való törődés.


A kezdeményezés részeként a közmédia részt vesz a karitász akcióiban. A hét végén Magyarországra látogató Andrea Bocelli ajándékot ad át látássérült és szociálisan hátrányos helyzetű gyermekeknek.

 

A közmédia november 11. és 17. között részt vesz a Gyermekek a gyermekekért elnevezésű akcióban, amelynek célja, hogy a gyermekek adjanak ajándékokat rászoruló kortársaiknak. November 18. és 24. között rendezik meg a Szent Erzsébet napi gyűjtést a templomokban, december 9. és 15. között pedig az Egymillió csillag című, szegényeket segítő adománygyűjtő akcióban vesz részt az MTVA.


A december 15-ei tematikus napon ételosztással, egész napos műsorfolyammal, köztük riportokkal, budapesti és vidéki kapcsolásokkal, valamint adománygyűjtéssel zárul a Jónak lenni jó akció.

Kapcsolódó cikkek

viztorony-siofok400-1468096508.jpg

Budapest, 2016. július 10. - Újabb közel 10 százalékos bővüléssel zárta az elmúlt negyedévet a belföldi turizmus. A SZÉP-kártyák pedig 12 százalékkal gyakrabban kerültek elő a tavalyi év hasonló időszakához képest - derült ki a Szallas.hu statisztikáiból.

Budapest, 2016. november 7. - Majdnem minden ötödik televíziót és mosógépet, illetve közel minden negyedik magyar háztartásban található hűtőszekrényt több mint tíz éve cseréltek le utoljára, derült ki az Euronics Műszaki Áruházlánc legfrissebb 18 év feletti lakosságra súlyozott októberi felméréséből, amely 996 fő megkérdezésével készült, a 18 év feletti magyar internethasználó lakosság körében.

Budapest, 2014. október 12. - Bár a magyar munkavállalók többségének vannak csoportos feladatai, a megkérdezettek fele nem tartja magát csapatjátékosnak. A sokszínű csoport számunkra inkább a munkatapasztalatbeli különbséget jelenti a kulturális vagy korbeli változatosság helyett - derült ki a Randstad Workmonitor legfrissebb eredményeiből.