Hét ok, amiért megéri üzleti találkozókra járni

2015. április 3., péntek 06:05

Budapest, 2015. április 3. - Az üzletemberek javarészt kapcsolatokból élnek, így a networking a napi rutinjukban is főszerephez jut. A tudatos üzleti kapcsolatépítéshez azonban érdemes segítséget kérni, és szervezett keretek között folytatni azt. Most rávilágítunk arra, hogy miért hasznos üzleti találkozókra járni.

Új emberek, új lehetőségek

 

Az üzleti találkozó tökéletes helyszín ahhoz, hogy megismerj új embereket, felmérd a lehetőségeket, és építsd a jövőben hasznossá is válható kapcsolatokat. Nincs még egy olyan opció, ahol egyszerre ennyi hasonló gondolkodású üzletemberrel lehetne találkozni.

 

Szerteágazó kapcsolatrendszerek origója

 

Ahány üzletember, annyi kapcsolati háló… Az üzleti találkozókon koncentráltan találkozik 25-30 vállalkozó, akik tulajdonképpen egyben már magukkal is hozzák kontaktjaikat, ahogy te magad is.

hirdetés

 

Ajánlj, hogy ajánljanak

 

Már akár az első részvételnél előfordulhat, hogy ajánlások cserélnek gazdát. Először nyilván nagyobb az esélye, hogy te fogsz valakin segíteni, és hasznos ajánlással élni. De ezzel máris előtérbe kerül a segítő attitűdöd, és erre emlékezni fognak új partnereid.

 

Jelszó a megbízhatóság

 

A szervezett üzleti összejövetelek a bizalom elvén alapulnak. Olyanok vesznek részt ezeken a találkozókon, akiknek nem céljuk az átverés, hanem a tudatos kapcsolatépítés és a megbízható ajánlások képezik filozófiájuk alapját.

 

Rendszeresen reflektorfényben

 

A heti üzleti találkozókon minden résztvevő bemutatkozási lehetőséghez jut. Meghatározott idő alatt hétről hétre fejlődik az „öneladási” készséged, miközben a vállalkozásod mindig reflektorfényt kap.

 

Üzleti információk gazdag tárháza

 

Egy-egy ilyen találkozón számos vállalkozással lehet egyszerre megismerkedni, ezáltal is képet kapva a piaci helyzetről, a konkurenciákról, az üzleti lehetőségekről, az esetleges jövőbeni partnerek hátteréről. Az információ pedig hatalom.

 

Kellemes, inspiráló környezet

 

Az üzleti találkozóknál a szervezők mindig arra törekednek, hogy zavartalan és kényelmes helyszín álljon a jelenlévők rendelkezésére. Egy finom reggeli mellett sokkal gördülékenyebben zajlanak a beszélgetések.

 

A fenti tényezőket egyszerre ötvözik a Business Network International (BNI) üzleti találkozói. A világ legnagyobb, tudatos üzleti kapcsolatépítéssel foglalkozó szervezete 2008 óta része a magyar gazdasági életnek, és már közel 800 vállalkozás követi a BNI által terjesztett üzleti modellt, amely az „Aki ad, az nyer!®” filozófián alapul. Az egyre népszerűbbé váló, a jutalékmentes üzleti ajánlásokra és a jelen gazdasági körülmények között egyre inkább felértékelődő networkingre épülő üzleti modellnek a heti rendszerességgel megtartott üzleti reggelik nyújtanak ösztönző keretrendszert.

 

Forrás: Ferling, bővebben: www.bni-hungary.com

Kapcsolódó cikkek

3-ok-hogy-ne-dolj-be400-1472746436.jpg

Budapest, 2016. szeptember 2. - Már több mint 15 millióan töltötték le telefonjukra és a felhasználók átlagosan 33 percet játszanak vele egy nap - ez kétszer annyi idő, mint amit a Facebookon töltenek. Az app csak az Egyesült Államokban naponta 1,6 millió dollárt hoz az alkalmazáson belüli vásárlásokkal.

azevhonlapja2015start400-1441058074.jpgBudapest, 2015. szeptember 1. - Idén is kiosztják az online szakma egyik legrangosabb díját. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által 14 éve életre hívott ’Az Év Honlapja’ pályázat a mai nappal indul. A szervezők 25 kategóriában várják a nevezéseket.

happy2014hivo-1395767146.jpgBudapest, 2014. március 25. - Ezen a héten az ország 144 oktatási, nevelési intézményében ismét az ivóvíz kerül a középpontba és a poharakba! A vízfogyasztást népszerűsítő HAPPY-héten idén több mint 43 ezer gyerek vesz részt 106 településről - értesült az OBJEKTÍV Hírügynökség.