Fogyasztóvédelmi csomag kedvezményrendszerrel

2015. augusztus 24., hétfő 07:00

Budapest, 2015. augusztus 24. - A fogyasztói visszajelzések azt mutatják, hogy minden igyekezet ellenére is nehéz ma tudatos, megalapozott információkon nyugvó vásárlói döntéseket hozni. A jogi útvesztőkben, a panaszrendezési lehetőségekben, a termékek dömpingjében eligazodni szinte lehetetlen feladat a fogyasztók számára.

A Teszt és Piac Fogyasztóvédelmi Egyesület (Teszt és Piac) egy olyan egyedülálló szolgáltatáscsomag bevezetését kezdte meg Magyarországon, ami Európában mintegy kétmillió elégedett fogyasztónak nyújt mindennapi segítséget. A rendszer három fő pillére: bíróságon kívüli jogsegélyszolgálat, független terméktesztek és vásárlói kedvezmények.

 

A fogyasztók korlátlan alkalommal fordulhatnak fogyasztóvédelmi jogsegélyszolgálatukhoz, ahol szakképzett jogászuk elmondja, hogy mit kell tenni az adott esetben, hogy jogaikat érvényesíthessék, illetve szükség esetén szóban vagy akár írásban is megkeresi a panasszal érintett vállalkozást a fogyasztó nevében, és a jog erejével igyekszik méltányos, peren kívüli megoldást találni a panasz rendezésére.

hirdetés

 

Profi és független terméktesztjeikkel a mobiltelefonoktól a mosógépeken át a párizsiig megvizsgálják a különböző termékcsoportokat, hogy még a vásárlás előtt segíthessenek abban, melyik termékben nem fognak a fogyasztók csalódni és melyik lesz az, ami a leginkább megfelel az igényeiknek.

 

A tartós fogyasztási cikkek (mobiltelefonok, LCD televíziók, mosógépek) tesztjei az International Consumer Research and Testing (ICRT) nevű független nemzetközi tesztelő szervezet égisze alatt készülnek, garantálva mind a függetlenséget, mind a professzionalitást. Saját élelmiszertesztjeik pedig a Magyar Élelmiszerkönyv előírásait követve, több évtizedes tapasztalattal rendelkező szakemberek vezetésével zajlanak.

 

Emellett kialakítottak egy fogyasztói kedvezményrendszert, melynek keretében felhasználóik akár 20%-os árkedvezménnyel vásárolhatnak partnereiknél. Fogyasztóvédelmi egyesületként kiemelt figyelmet fordítanak arra, hogy a csatlakozott kereskedők és szolgáltatók valódi minőséget képviseljenek.

 

A fenti rendszernek például Belgiumban 330.000, míg Portugáliában 380.000 tagja van.

 

Forrás: Teszt és Piac

Kapcsolódó cikkek

nfh2-kamion400-1443901216.jpgPécs, 2015. október 4. - Pénteken pécsi állomásához ért a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság a „Fenntartható életmód a fogyasztóvédelem eszközrendszerén keresztül” KEOP-projekt rendezvénysorozata. A Széchenyi 2020 program keretében, az EU és az Európai Regionális Fejlesztési Alap finanszírozásával megvalósuló interaktív kampány a Plázánál várta az érdeklődőket.

iranypecs400-1447734601.jpgPécs, 2015. november 17. - Elindult az Oszkár telekocsi és az Irány Pécs! Nonprofit Kft. kedvezményeken alapuló közös kampánya. Ennek köszönhetően minden, Oszkár telekocsival Pécsre érkező utas 24 órás Irány Pécs! kártyát kap ajándékba. De nem csak utazni érdemes hozzánk, autósként is csak nyerni lehet Péccsel!

alomut-rajzpalyazat400-1477428707.jpg

Budapest, 2016. október 26. - A Magyar Közút Nonprofit Zrt. ismét várja az általános iskolás gyermekek rajzait, amelynek témája az úthoz kapcsolódik, például közlekedés, útépítés, az út és környezet kapcsolata, az úton lévők tájékoztatása (Útinform).