Életminőség-javítás és marketing

2014. július 31., csütörtök 07:00

Budapest, 2014. július 31. - Ma már egyre többen érzik szükségét annak, hogy egészségtudatosan éljenek. Az augusztus 9-én, a Lurdy Házban tartandó High Life Életmód- és Szépség Fesztivál őket, a testi-lelki egészségért tenni akarókat célozza meg.

A rendezvény az életnívó javításán túl az ehhez szükséges marketing csatornák kialakításában is segítséget kíván nyújtani a témában érdekelt vállalkozóknak, hogy szolgáltatásaikkal, termékeikkel elérjék a célközönséget és képesek legyenek megtartani azt.

hirdetés

 

Így kapott helyet az előadók között Geyer Attila, a BNI (Business Network International) régióigazgatója is, aki a szervezet tagjai közti bizalmon alapuló, jutalékmentes ajánlásokra épülő üzleti modellt ismerteti meg az érdeklődőkkel.

 

Forrás: BNI Magyarország

Kapcsolódó cikkek

 Budapest, 2013. július 3., szerda - Drágult a kötelező gépjármű felelősségbiztosítás (kgfb) az első félévben, az év eleji árakhoz képest 5-30 százalékkal drágábban lehet új biztosítást kötni - közölték alkuszcégek szerdán az MTI-vel.

Budapest, 2015. december 23. - Minden évben - különösen karácsony környékén - problémát okoz a fogyasztóknak, hogy az ajándékba vásárolt hibátlan termékeket egyáltalán visszavihetik-e a boltba, ha igen akkor meddig, és ha visszaveszik egyáltalán tőlük, akkor cserét, levásárlást vagy vételárat kérhetnek. A problémát nehezítik a fogyasztók 3 és 8 nappal kapcsolatos tévhitei, a kusza jogi szabályozás.

131015polifarbe-pecs0019-400-1386427609.jpgTöbb mint ötszáz nagycsalád otthona szépült meg az elmúlt hónapokban a Poli-Farbe festék- és vakolatgyár 3 millió forint értékű felajánlása révén a Nagycsaládosok Országos Egyesülete szervezésében. A hazai festékeknek köszönhetően mintegy 70 településen több ezer felnőtt és kisgyerek életkörülménye javult.