Életminőség-javítás és marketing

2014. július 31., csütörtök 07:00

Budapest, 2014. július 31. - Ma már egyre többen érzik szükségét annak, hogy egészségtudatosan éljenek. Az augusztus 9-én, a Lurdy Házban tartandó High Life Életmód- és Szépség Fesztivál őket, a testi-lelki egészségért tenni akarókat célozza meg.

A rendezvény az életnívó javításán túl az ehhez szükséges marketing csatornák kialakításában is segítséget kíván nyújtani a témában érdekelt vállalkozóknak, hogy szolgáltatásaikkal, termékeikkel elérjék a célközönséget és képesek legyenek megtartani azt.

hirdetés

 

Így kapott helyet az előadók között Geyer Attila, a BNI (Business Network International) régióigazgatója is, aki a szervezet tagjai közti bizalmon alapuló, jutalékmentes ajánlásokra épülő üzleti modellt ismerteti meg az érdeklődőkkel.

 

Forrás: BNI Magyarország

Kapcsolódó cikkek

fereg400-1462698186.jpg

Budapest, 2016. május 8. - Egyre könnyebben lehet elérni a kibertámadásokhoz szükséges eszközrendszereket, a hálózatba kapcsolt digitális világ, valamint a szakemberhiány következtében kiszolgáltatottabbak lettünk.

Budapest, 2015. szeptember 19. - A háztartások 90 százalékának gyűlt már meg a baja a penésszel. Hiába van mindenki tisztában a penész egészségkárosító hatásaival, a többségnek nem sikerül végleges megoldást találni. A festés utáni „tisztaságszagról“ viszont kevesen tudják, hogy egészségtelen, de mégis mindenki szereti.

Budapest, 2014. szeptember 22. - Mától lesznek elérhetők a kormány új lakossági energiahatékonysági pályázatai. Összesen 2,72 milliárd forint vissza nem térítendő támogatás áll rendelkezésre három különböző pályázatból.