Életminőség-javítás és marketing

2014. július 31., csütörtök 07:00

Budapest, 2014. július 31. - Ma már egyre többen érzik szükségét annak, hogy egészségtudatosan éljenek. Az augusztus 9-én, a Lurdy Házban tartandó High Life Életmód- és Szépség Fesztivál őket, a testi-lelki egészségért tenni akarókat célozza meg.

A rendezvény az életnívó javításán túl az ehhez szükséges marketing csatornák kialakításában is segítséget kíván nyújtani a témában érdekelt vállalkozóknak, hogy szolgáltatásaikkal, termékeikkel elérjék a célközönséget és képesek legyenek megtartani azt.

hirdetés

 

Így kapott helyet az előadók között Geyer Attila, a BNI (Business Network International) régióigazgatója is, aki a szervezet tagjai közti bizalmon alapuló, jutalékmentes ajánlásokra épülő üzleti modellt ismerteti meg az érdeklődőkkel.

 

Forrás: BNI Magyarország

Kapcsolódó cikkek

Budapest-Pécs, 2014. április 27. - Az első nyári PR Akadémiát július 7. és 9. között rendezi meg a Magyar Public Relations Szövetség a Pécsi Tudományegyetemmel közösen, s ezzel új minőséget kíván teremteni a Public Relations hazai kommunikációjában.

migransok-illocskan-20150917-400-1442546468.jpgPécs-Budapest, 2015. szeptember 18. - Egy nap alatt összeomlott a horvát bevándorlási rendszer. Rendőröket csoportosítottak át Baranyába és Somogyba. Ötszáz migránst fogtak el csütörtökön Baranyában.

konyha400-1457473332.jpg

Budapest, 2016. március 9. - Majd' száz éve március 8-a a nőkről szól az egész világon. A Nőnap alkalmából egy hazai közvéleménykutató cég feltérképezte, mennyire tartjuk fontosnak a hagyományosan női szerepkörbe tartozó főzést és hogyan készülnek a párok a konyhában erre a napra. A rövid konyhai helyzetjelentésből többek között az is kiderült, hogy a magyaroknak több mint a fele (52%) nagyon szeret főzni.