Életminőség-javítás és marketing

2014. július 31., csütörtök 07:00

Budapest, 2014. július 31. - Ma már egyre többen érzik szükségét annak, hogy egészségtudatosan éljenek. Az augusztus 9-én, a Lurdy Házban tartandó High Life Életmód- és Szépség Fesztivál őket, a testi-lelki egészségért tenni akarókat célozza meg.

A rendezvény az életnívó javításán túl az ehhez szükséges marketing csatornák kialakításában is segítséget kíván nyújtani a témában érdekelt vállalkozóknak, hogy szolgáltatásaikkal, termékeikkel elérjék a célközönséget és képesek legyenek megtartani azt.

hirdetés

 

Így kapott helyet az előadók között Geyer Attila, a BNI (Business Network International) régióigazgatója is, aki a szervezet tagjai közti bizalmon alapuló, jutalékmentes ajánlásokra épülő üzleti modellt ismerteti meg az érdeklődőkkel.

 

Forrás: BNI Magyarország

Kapcsolódó cikkek

veszelyhelyzeti-alkalmazas400-1385881464.jpgOkostelefonokra és táblagépekre készített országosan bárki által ingyenesen elérhető alkalmazást a BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság. A 21. század elvárásainak megfelelő veszélyhelyzeti tájékoztató rendszer a Rádiós Segélyhívó és Infokommunikációs Országos Egyesülettel és a Microsoft Magyarország Kft.-vel közös fejlesztés révén valósult meg.

mcdonalds-bringamania-1367169537.jpg

Idén rekordszámban, több mint 1700-an vettek részt a kerékpárosok szezonnyitó rendezvényén, az ország legnagyobb vezetett kerékpártúrájának számító McDonald's BringaMánia Balatonkörön - tájékoztatta Eisenkrammer Károly főszervező az MTI-t vasárnap.

Budapest, 2015. november 24. - Az év végi időszakban különösen fontos a munkavállalók elismerése, megbecsülése - állítják magyarországi kis- és középvállalkozások és nagyvállalatok vezetői, akik legszívesebben univerzális ajándékutalvány formájában jutalmazzák a munkatársakat. De milyen más alkalmakkor, milyen formában és mennyire tudatosan ismerik el a vállalatok a dolgozók munkáját napjainkban? A Sodexo 2015 novemberében végzett friss kutatása ezekre a kérdésekre ad válaszokat.