Életminőség-javítás és marketing

2014. július 31., csütörtök 07:00

Budapest, 2014. július 31. - Ma már egyre többen érzik szükségét annak, hogy egészségtudatosan éljenek. Az augusztus 9-én, a Lurdy Házban tartandó High Life Életmód- és Szépség Fesztivál őket, a testi-lelki egészségért tenni akarókat célozza meg.

A rendezvény az életnívó javításán túl az ehhez szükséges marketing csatornák kialakításában is segítséget kíván nyújtani a témában érdekelt vállalkozóknak, hogy szolgáltatásaikkal, termékeikkel elérjék a célközönséget és képesek legyenek megtartani azt.

hirdetés

 

Így kapott helyet az előadók között Geyer Attila, a BNI (Business Network International) régióigazgatója is, aki a szervezet tagjai közti bizalmon alapuló, jutalékmentes ajánlásokra épülő üzleti modellt ismerteti meg az érdeklődőkkel.

 

Forrás: BNI Magyarország

Kapcsolódó cikkek

349987-1293535492-320x240-1388099032.jpgSokan vásárolnak szilveszterre tűzijátékot, melyet akár otthon, a kertben is „ellőhetnek”, ezzel is feldobva az ünnep hangulatát.
De mire érdemes figyelnünk, ha biztonságosan, na és persze szabályosan akarjuk használni a pirotechnikai eszközöket?

igen400-1405378715.jpgBudapest, 2014. július 15. - Ötletemberek és megvalósítók országos hálózatát építi a közelmúltban megalakult Innovatív Generáció (iGen) Egyesület. Elsőként Baranya és Borsod-Abaúj-Zemplén kerül a tevékenységük fókuszába.

burgonya400-1472908600.jpg

Budapest, 2016. szeptember 5. - A szárazság a klímaváltozás egyik legsúlyosabb következménye, amely károsan hat a növénytermesztésre is. A növénynemesítők kiemelt célja ezért olyan fajták létrehozása, amelyek képesek elviselni a meleg, csapadékmentes időjárást is.