Életminőség-javítás és marketing

2014. július 31., csütörtök 07:00

Budapest, 2014. július 31. - Ma már egyre többen érzik szükségét annak, hogy egészségtudatosan éljenek. Az augusztus 9-én, a Lurdy Házban tartandó High Life Életmód- és Szépség Fesztivál őket, a testi-lelki egészségért tenni akarókat célozza meg.

A rendezvény az életnívó javításán túl az ehhez szükséges marketing csatornák kialakításában is segítséget kíván nyújtani a témában érdekelt vállalkozóknak, hogy szolgáltatásaikkal, termékeikkel elérjék a célközönséget és képesek legyenek megtartani azt.

hirdetés

 

Így kapott helyet az előadók között Geyer Attila, a BNI (Business Network International) régióigazgatója is, aki a szervezet tagjai közti bizalmon alapuló, jutalékmentes ajánlásokra épülő üzleti modellt ismerteti meg az érdeklődőkkel.

 

Forrás: BNI Magyarország

Kapcsolódó cikkek

zold-uzlet-logo2-600-dpi-1364055290.jpg

Március 19-étől pécsi és budapesti üzletek részvételével indult el a "Zöldülnek a Királyok" elnevezésű mintaprojekt, a környezettudatosság jegyében.

irogep400-1474402813.jpg

Pécs, 2016. szeptember 21. - Az idő múlására figyelmeztető első ijesztő jel az volt, amikor a gyakornoki programunkra olyan jelöltek érkeztek, akik még meg sem születtek akkor, amikor ebbe belekezdtünk - mondja Ferling József, a 25. születésnapját idén ünneplő FERLING alapítója.

A MOL Tehetségtámogató Program idén csaknem 90 fiatal művész- és tudóspalánta pályafutását segíti összesen 18 millió forinttal. A pályázók eszközvásárláshoz vagy útiköltséghez igényelhettek támogatást. Az idén felkarolt legfiatalabb tehetség pécsi, a tízéves Boros Mihály. Rajta kívül nyolc további támogatott származik a baranyai megyeszékhelyről.