Életminőség-javítás és marketing
Budapest, 2014. július 31. - Ma már egyre többen érzik szükségét annak, hogy egészségtudatosan éljenek. Az augusztus 9-én, a Lurdy Házban tartandó High Life Életmód- és Szépség Fesztivál őket, a testi-lelki egészségért tenni akarókat célozza meg.
A rendezvény az életnívó javításán túl az ehhez szükséges marketing csatornák kialakításában is segítséget kíván nyújtani a témában érdekelt vállalkozóknak, hogy szolgáltatásaikkal, termékeikkel elérjék a célközönséget és képesek legyenek megtartani azt.
Így kapott helyet az előadók között Geyer Attila, a BNI (Business Network International) régióigazgatója is, aki a szervezet tagjai közti bizalmon alapuló, jutalékmentes ajánlásokra épülő üzleti modellt ismerteti meg az érdeklődőkkel.
Forrás: BNI Magyarország
Budapest, 2016. október 6. - Még közel egy hétig, október 12-ig lehet jelentkezni a Magyar Református Szeretetszolgálat Ösztöndíj Programjára, melynek keretében rendszeres anyagi támogatást biztosítanak magyarországi, kárpátaljai, erdélyi, felvidéki és délvidéki oktatási intézményekben tanuló, kiemelkedően tehetséges magyar tanulók számára, akik szerény anyagi lehetőségekkel rendelkeznek.
Budapest, 2016. szeptember 3. - Közel 3000 látogatót ért el személyesen, és több mint 3700 érdeklődőt regisztrált online a HungaroControl a nyári toborzási és munkáltatói márka építését szolgáló kampánya során. Három fesztiválon kísérte nagy érdeklődés a 18 méteres TORONY!MAGAS installációt - melyből a bátrabbak ki is ugorhattak, valamint a hozzá tartozó AIRbility applikációt.
Budapest, 2014. augusztus 10. - Miközben 72 sörfőző, malátagyártással is foglalkozó vállalkozás van Magyarországon, a Dreher, a Borsodi és a Heineken tudhatja magáénak az összárbevétel 90 százalékát. Az ágazat tavaly ugyan bővült 2012-höz képest, azonban a Sörszövetség ezt elsősorban a jövedéki adó emelkedésével magyarázza.