Együtt kutatja az e-kereskedelmet az Árukereső.hu és a GKI Digital Kft.

2014. január 15., szerda 13:04

Hosszú távú együttműködési megállapodást kötött az Árukereső.hu árösszehasonlító oldal és a GKI Gazdaságkutató Zrt. új leányvállalata, a GKI Digital Kft., a két cég a jövőben együtt kutatja a magyarországi e-kereskedelem kiemelt szegmenseinek, mint például a számítástechnikai vagy műszakicikk-piac jellegzetességeit.

Az MTI-hez szerdán eljuttatott közlemény szerint az együttműködő partnerek negyedéves kutatások során felmérik a legújabb hazai trendeket, a piac alakulását és azokról naprakész információkkal szolgálnak majd a piac szereplőinek. A kutatás adatainak kezelését és feldolgozását a GKI Digital végzi, míg az Árukereső, partnerei révén, az eredmények terjesztéséért és a kutatás népszerűsítéséért felel.

hirdetés

 

Az Árukereső.hu közel 1200 aktív magyar webáruház 3,5 millió termékét mutatja be, az árösszehasonlító oldalt havonta közel 5 millióan látogatják. A cég budapesti központjából irányítják a bulgáriai Pazaruvaj.com, valamint a romániai Compari.ro árösszehasonlító oldalakat is.

 

A GKI Gazdaságkutató Zrt. - reagálva a változó gazdasági környezetre - GKI Digital néven indított kifejezetten digitális kutatási és tanácsadási területekre szakosodott leányvállalatot. A cég feladata az online és az informatikai piacok számára releváns, igényekre szabott, naprakész tanácsadási és kutatási szolgáltatások nyújtása, valamint a digitális iparágak új, a magyar gazdaságon belüli szerepének eddigieknél részletesebb vizsgálata, előrejelzések készítése.

Kapcsolódó cikkek

Szeged, 2014. június 3. - Az úttesten elgázolt állatok között nyár elején sok sündisznót találunk. Mivel a süni éjszaka vadászik, az autósok gyakran már későn veszik észre a sötétben útra tévedő egyedeket. Az Orpheus Állatvédő Egyesület állatmentői arra kérik az autóvezetőket, hogy - a közlekedésbiztonságot nem veszélyeztetve - fokozottabban ügyeljenek ilyenkor "tüskés barátainkra".

lany-internet400-1451167451.jpg

Budapest, 2015. december 27. - A magyar fiatalok gyorsan reagálnak az új trendekre, az online vásárlás térhódítására, s egyre fiatalabb korban kezdenek el az interneten vásárolni - közölte a K&H.

kubifradi2-1355745747.jpg

Újból az érdeklődés középpontjába került a Kubatov-lista néven elhíresült botrány, azaz a 2009-es pécsi időközi polgármester választások után kipattant adatvédelmi Fidesz botrány. Egy nyilvánosságra került, belső használatra készült videón Kubatov nem hogy tagadja, dicsekszik vele, hogy a választókat listázzák és adatokat gyűjtenek róluk. Mindezt a "győzelem stratégiájának" nevezi a videón, amely kapcsán többen feljelentést tettek.