Együtt kutatja az e-kereskedelmet az Árukereső.hu és a GKI Digital Kft.

2014. január 15., szerda 13:04

Hosszú távú együttműködési megállapodást kötött az Árukereső.hu árösszehasonlító oldal és a GKI Gazdaságkutató Zrt. új leányvállalata, a GKI Digital Kft., a két cég a jövőben együtt kutatja a magyarországi e-kereskedelem kiemelt szegmenseinek, mint például a számítástechnikai vagy műszakicikk-piac jellegzetességeit.

Az MTI-hez szerdán eljuttatott közlemény szerint az együttműködő partnerek negyedéves kutatások során felmérik a legújabb hazai trendeket, a piac alakulását és azokról naprakész információkkal szolgálnak majd a piac szereplőinek. A kutatás adatainak kezelését és feldolgozását a GKI Digital végzi, míg az Árukereső, partnerei révén, az eredmények terjesztéséért és a kutatás népszerűsítéséért felel.

hirdetés

 

Az Árukereső.hu közel 1200 aktív magyar webáruház 3,5 millió termékét mutatja be, az árösszehasonlító oldalt havonta közel 5 millióan látogatják. A cég budapesti központjából irányítják a bulgáriai Pazaruvaj.com, valamint a romániai Compari.ro árösszehasonlító oldalakat is.

 

A GKI Gazdaságkutató Zrt. - reagálva a változó gazdasági környezetre - GKI Digital néven indított kifejezetten digitális kutatási és tanácsadási területekre szakosodott leányvállalatot. A cég feladata az online és az informatikai piacok számára releváns, igényekre szabott, naprakész tanácsadási és kutatási szolgáltatások nyújtása, valamint a digitális iparágak új, a magyar gazdaságon belüli szerepének eddigieknél részletesebb vizsgálata, előrejelzések készítése.

Kapcsolódó cikkek

Sikeresen befejeződtek október 25-én a 2013. évi őszi érettségi írásbeli vizsgák. A tanév rendjében meghatározott 10 nap alatt 197 vizsgahelyszínen mintegy 19 600 fő tett írásbeli vizsgát - tájékoztatott az Oktatási Hivatal. Az érettségi vizsgák következő szakasza, az emelt szintű szóbeli vizsgák időszaka november 6. és 12. között lesz, amikor is 3 931 szóbelire kerül sor 50 vizsgahelyszínen, 410 tantárgyi bizottság előtt.

Budapest, 2016. május 12. - Idén is meghirdeti a környezettudatos vásárlásra ösztönző kampányát az OKTF Nemzeti Hulladékgazdálkodási Igazgatóság (OKTF NHI). A Zöldlista Vásárló Program üzenete 2012-es elindulása óta változatlan: dönts környezettudatosan és vigyél haza kevesebb hulladékot a nagybevásárlások alkalmával. A pünkösdi hétvégén, 2016. május 13-14-én az ország 26 TESCO áruházában kínálnak lehetőséget a vásárlóknak a környezettudatos bevásárlással kapcsolatos tudnivalók megismerésére és elsajátítására. Az OKTF NHI 6 ajánlott vásárlási szemponttal segíti az érdeklődőket abban, hogy gazdaságosabban és nem utolsósorban környezettudatosan vásároljanak. A kampányban aktív szerepet vállal Till Attila, televíziós műsorvezető, aki maga is környezettudatosan éli mindennapjait.

szakkepzesi-tanevnyito1-400-1440797224.jpgPécs, 2015. augusztus 29. - Magyarország további gazdasági fejlődése nem képzelhető el egy eddiginél sokkal magasabb színvonalú szakképzési rendszer nélkül - mondta a nemzetgazdasági miniszter Pécsett pénteken.