’Az Év Honlapja’: rangos elismerés már tizenöt éve

2016. október 10., hétfő 07:05

monitorok400-1475922131.jpg

Budapest, 2016. október 10. - Tizenöt éve már, hogy 'Az Év Honlapja' díj Magyarországon mértékadó szakmai elismerést jelent. Az online térben otthonosan mozgó vállalatok évről évre többen, egyre több kategóriában, egyre gyorsabban változó feltételek között versengenek egymással. ’Az Év Honlapja’ Magyarország legrangosabb webfejlesztői versenye, amelynek célja az online kultúra fejlesztése.

A mai trendek alapján egy honlap annál hatékonyabb, minél egyszerűbb, és informatívabb. Emiatt a szakmában rengeteg a kísérletezés, az egymással párhuzamos vagy éppen egymást keresztező fejlődési irány.

 

A közösségi oldalak és a gyorsuló digitalizáció hatására a felhasználók is felpörögtek, egyre türelmetlenebbek lettek. Ezért 'Az Év Honlapja' pályázaton a honlapok user szempontú értékelése az egyik legfontosabb szemponttá vált. A korábban könnyen kezelt 3-4 másodperces betöltési sebesség mára elviselhetetlenül lomha vánszorgássá vált, az átláthatóság és az egyszerűség pedig elengedhetetlen lett.

hirdetés

 

Míg néhány évvel ezelőtt még a programozók végezték a „site build” kialakítását, ma ez a fajta aktivitás teljesen háttérbe szorult, és helyette a dizájn és a felhasználói élmény együttese került előtérbe. A legjobb honlapok kiválasztása során új, meghatározó szempont lett tehát a felhasználói élmény (user experience) és a marketing célú tartalom, kreativitás is.

 

’Az Év Honlapja’ díj egyik legfontosabb eredménye, hogy a zsűri évről évre kiemeli és reflektorfénybe helyezi azokat a friss fejlesztéseket, amelyek mentén sikeresen lehet az online térben is felépíteni mindazt, amit az üzleti, vagy a non-profit szféra célként tűz ki önmaga elé.

 

Az elmúlt években ipari és kulturális témájú weboldalakkal féltucatnyi elismerést gyűjtött be a pécsi székhelyű FERLING, amelynek ügyvezetője, Ferling Dávid, ma már a szakmai zsűriben ül.

 

- ’Az Év Honlapja’ díjat a webes szakma ítéli oda, megszerzése egyfajta kitüntetés. Olyan elismerés, ami nagyban hozzájárul az adott cég hírnevének, elismertségének javulásához. A díj egyfajta kiváltság, a weboldal fejlesztőjének és tulajdonosának egyaránt. Hatásukra számos megkeresés, megrendelés érkezett be hozzánk - mondta Ferling Dávid, aki ügyvezetőként, és a cég digitális üzletágvezetőjeként is közvetlen közelről látja a szakmai versenyek hozadékát.

 

A pályázatra 2016. október 31-ig lehet nevezni az alábbi elérhetőségen: www.azevhonlapja.hu. Az oldalajánlás funkciónak köszönhetően pedig bárki ajánlhatja a pályázatot a honlap tulajdonosának is.


Forrás: Varga István, alapító

Kapcsolódó cikkek

Budapest, 2016. február 2. - Mínusz 2-3 fokos napi átlag-, és mínusz 10-15 fokos hajnali hőmérsékleteivel január az év leghidegebb hónapja. Ebben a hónapban a magyar családok 54%-a átlagosan 25-30 ezer forintot, 11%-a pedig 30-40 ezer forintot költött fűtésre, 12%-uk esetében viszont ez a kiadás a 45-50 ezer forintot is elérte vagy meghaladta.

Budapest, 2015. október 25. - Aki az Adjukössze+ kampányban adományával segít egy-egy civil projektnek, társadalmi ügynek, az feledhetetlen közös élményt nyerhet a projektek mellé állt hírességekkel. Fejős Éva a veszélyes hulladéklerakók felszámolását célzó Greenpeace-kampányt támogatja. Aki adományoz, annak esélye lehet arra, hogy az írónő a következő regényébe beleszövi személyét.

Budapest, 2014. október 6. - A Magyar Telekom országos tudakozó szolgáltatásai - a Belföldi Tudakozó és a Tudakozó Plusz - már új, európai formátumú, ötjegyű hívószámon érhetők el. Október 1-jével megszűnt a korábbi 198-as hívószám, a 197-es pedig már csak az év végéig üzemel.