Add Friend: diákok dalszövegeit díjaznák

2015. április 22., szerda 06:05

add-friend-7-400-1429673291.jpgBudapest, 2015. április 22. - Áprilisban indult el a Disney Csatorna és a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat Add Friend kampánya. Ennek keretein belül április 20-án a 6-18 éves korosztálynak szóló dalszövegíró pályázat vette kezdetét. A verseny fődíjasa az értékes nyereményen kívül egy különleges élménnyel is gazdagodik: alkotását egy népszerű hazai előadó zenésíti meg.

A Disney Csatorna és a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat a pályázat segítségével szeretné aktivizálni az általános iskolás és középiskolás korosztályt - a feladat az, hogy írjanak dalszöveget az online zaklatás témakörében. Arra kell koncentrálni, hogy a pályázó milyen módokat tud elképzelni a különböző internetes felületeken (közösségi média, fórumok, chat stb.) előforduló zaklatások, bántó szándékú negatív megnyilvánulások, kommentek ellen. Milyen események hatására válhat a gyűlölködő személy jó baráttá? Inspiráció az addfriend.disney.hu/gyulolkodes-elleni-szabalyok oldalon olvasható.

hirdetés

 

A pályázat időtartama: 2015. április 20. - 2015. május 20.

 

A kategóriánkénti legfontosabb formai követelmények:
- 6-9 éves korosztály minimum: 4 sor + 1 refrén
- 10-13 éves korosztály minimum: 8 sor + 1 refrén
- 14-18 éves korosztály minimum: 12 sor + 1 refrén

 

A dalszövegeket az addfriend@merlin.hu e-mail-címre kell küldeni! (Az e-mail tárgyában fel kell tüntetni a korcsoportot.)

 

A fődíj egy PlayStation®4 videojáték-konzol Disney Infinity 2.0 videojátékkal, és ez még nem minden! A legeredetibb és formai szempontból legmegfelelőbb dalszöveget egy népszerű hazai előadó fogja megzenésíteni és előadni.

 

A részletes formai követelmények, illetve a pályázat további részletei az addfriend.disney.hu/verseny weboldalon olvashatóak!

 

Forrás: Safer Internet Hungary / Disney Csatorna, a kampányról bővebben: addfriend.disney.hu

Kapcsolódó cikkek

laptop400-1474746864.jpg

Budapest, 2016. szeptember 26. - Az internet egyre nagyobb hatással van az építőiparra is. Az építőanyag-kereskedők 61, a kőműves és burkoló szakemberek 45 százaléka a saját bőrén érzi, hogy online tájékozódnak a lakossági építtetők, főleg a „CSOK-os” megrendelők. Képeket mutatnak, szakmai kérdéseket tesznek fel, néha tudálékosak és sokan használják ki, hogy online lehet olcsóbbat találni.

lanyoknapja370-1395680372.jpgBudapest, 2014. március 24. - A Nők a Tudományban Egyesület idén is megrendezi a Lányok Napja programot: az interaktív nyílt nap április 24-én, csütörtökön lesz, melyre április 14-ig jelentkezhetnek a középiskolás lányok. A cél, hogy a műszaki és informatikai pályák iránt érdeklődők betekinthessenek egy-egy vállalat, cég, egyetemi laboratórium életébe, és megismerhessenek olyan nőket, akik sikeres karriert futottak be.

a9b0c4666b28554b81e45aaf6fea4824-1360338446.jpg

Megérkezett a válasz a legnépszerűbb közösségi oldalon terjedő vices posztokra-magyar módra!