A több mint egymilliárdot érő kapcsolati tőke

2016. február 28., vasárnap 08:05

Budapest, 2016. február 28. - A mai üzleti környezetben egyre inkább felértékelődő bizalom fontos alapkövét képezi a vállalkozók közti kapcsolatoknak. Egy megbízható ajánlás az esetek többségében tényleges üzlethez vezethet, ha pedig valaki rendszeresen foglalkozik azzal, hogy partnereit tudatosan ajánlja, összesen akár milliárd forintnyi értékben is hozhat munkát másoknak. És az országban van olyan üzletember, aki ezt már meg is tette.

Hosszú ideje foglalkozik networkinggel Timár Gábor, a Poli Computer PC Kft. vezetője, aki vállalkozóként megtapasztalta, hogy a megbízható üzleti kapcsolatok elengedhetetlen részét képezik a gazdasági életnek. Több mint hét éve lett tagja a világ legnagyobb networking szervezetének, a Business Network Internationalnek (BNI), amelynek köszönhetően felismerte, hogy a megbízható ajánlásoknak mekkora ereje van egy vállalkozás életében.

hirdetés

 

Ma már a BNI országos fejlesztési igazgatójaként is segíti az üzleti közösséget, de ugyanúgy eljár a heti rendszerességgel megszervezett találkozókra, mint tagtársai. A több mint hétéves networking tevékenységének eredményeként pedig egy egyedülálló mérföldkövet ért el nemrégiben: ő az első olyan üzletember, akinek már több mint 1 milliárd forint értékben köszönték meg az általa adott ajánlásokból származó bevételeket.

 

- Nem csak a minőségi kapcsolatok megléte a lényeg, hanem az, hogy odafigyelek a tagtársaimra - mondja Gábor. - Én mindegyik csoporttársammal voltam személyes találkozón, és rengeteg olyannal is, akivel nem találkozom minden héten. Úgy vélem, hogy a személyes találkozókon tudjuk egymásnak megtanítani, hogy miért, hogyan és kinek ajánljuk a másikat.

 

Ez a mérföldkő fontos üzenetet is hordoz egyben, hiszen egy olyan üzleti felfogás hitelességét erősíti, amely sokak számára még mindig idegennek hat.

 

- Ez valóban egy olyan összeg, amely nemcsak BNI-berkekben, hanem akár a magyar üzleti életen belül is jelenthet valamit. Azt gondolom, hogy ezt a tényt arra tudom használni, hogy az emberek odafigyeljenek arra, milyen tanácsokat adok. Ez az érték hitelessé tesz, megerősíti azt, hogy működik mindaz, amit én csinálok - meséli Timár Gábor.

 

A BNI-vezető valóban személyes hitvallásának tekinti az „Aki ad, az nyer!”® üzleti filozófiát, amelyet a szervezet minél több magyar vállalkozóval szeretne megismertetni és elfogadtatni.

 

Forrás: Ferling, bővebben: www.bni-hungary.com

Kapcsolódó cikkek

Budapest-Pécs 2016. augusztus 31. - Szeptember 11-ig várja az érdeklődő, motivált gyerekek jelentkezését a Mathias Corvinus Collegium (MCC) Fiatal Tehetség Programja.

38666-1366028550.jpg

A varsói gettófelkelés kirobbanásának 70. évfordulóján Villanásnyi szabadság címmel kerekasztal-beszélgetést rendeznek április 19-én, pénteken a budapesti Holokauszt Emlékközpontban. A náci Németország által megszállt Lengyelország fővárosában 1943 januárjában kezdődött a felkelés, mintegy ezer-ezerötszáz fő részvételével, hogy hátráltassa a gettó kiürítését.

monitorok400-1475922131.jpg

Budapest, 2016. október 10. - Tizenöt éve már, hogy 'Az Év Honlapja' díj Magyarországon mértékadó szakmai elismerést jelent. Az online térben otthonosan mozgó vállalatok évről évre többen, egyre több kategóriában, egyre gyorsabban változó feltételek között versengenek egymással. ’Az Év Honlapja’ Magyarország legrangosabb webfejlesztői versenye, amelynek célja az online kultúra fejlesztése.