A PR-szakma ismét Pécsre költözik

2015. június 30., kedd 07:05

Pécs, 2015. június 30. - Hogyan kezeli a társadalom feszültségeit a PR és a média? Más témák mellett ez a kérdés is kiemelt figyelmet kap július 6-8. között Pécsett, ahol az idén 25 éves Magyar PR Szövetség és a Pécsi Tudományegyetem FEEK kara a második PR Akadémiát szervezi. A nívós szakmai programon 30 elismert hazai kommunikációs és PR-szakember tart előadást, miközben a mediterrán hangulatú város a közvetlen szakmai eszmecserének is széles lehetőségeket teremt.

A PTE Felnőttképzési és Emberi Erőforrás Fejlesztési Kara (FEEK) ad helyet idén is a PR Akadémiának. A tavaly közel 100 fő részvételével zajló rendezvény iránt most is nagy az érdeklődés, köszönhetően az aktuális szakmai trendeket, híreket és problémákat összefogó, izgalmas témaköröknek, az előadó, elismert szakembereknek és a közvetlen kerekasztal-beszélgetéseknek.

 

- A Magyar PR Szövetség idén 25 éves, és úgy gondoltuk, hogy erre alapozva nem a múltat fogjuk elemezgetni, hanem megpróbálunk előretekinteni, hogy milyen lesz a PR a következő 25 évben. A PR Akadémia másik igazán aktuális témája a CSR. Ennek kapcsán az elmélet mellett bemutatunk számos példaértékű gyakorlatot, nemcsak a hazai színtérről, hanem EU-s és amerikai környezetből is. A harmadik napon pedig megnézzük, hogy a társadalom feszültségeit hogyan kezeli a PR és a média - árulja el az MPRSZ elnökségi tagja és a PR Akadémia főszervezője, Sós Péter János. - Magyarországon talán ez az egyetlen olyan szakmai rendezvény, ahol kifejezetten szervezzük, hogy a fiatal generáció tagjai találkozhassanak a PR-szakma neves, tapasztalt vezetőivel, szereplőivel. Ezzel kívánjuk építeni a generációk közötti kapcsolatot.

hirdetés

 

A tavalyi PR Akadémia sikerét jól jelzi, hogy a résztvevőkkel programonként kitöltetett véleménylapok szerint az előadások 70%-át ötössel, azaz a legjobb értékkel illették. A szervezők idén emelték a tétet: az eseményen a hazai kommunikációs és PR-szakma 30 neves képviselője fog prezentálni. Köztük például Lakatos Zsófia, az MPRSZ elnöke, Petrányi-Széll András, a szervezet alelnöke, Pécsi Ferenc, a tartalommarketing és a vállalati közösségi kommunikáció specialistája, Siska Mátyás, az online kríziskommunikáció és hírnévmenedzsment szakértője vagy Sarlós Gábor, az atomenergia magyarországi elfogadottságának kutatója, a Wolverhamptoni Egyetem tanára.

 

A nagyszabású rendezvényt most is mind erkölcsi, mind anyagi oldalról támogatja Pécs városának önkormányzat, és a Lafarge Magyarország Kft. is szponzorálja. A háromnapos szakmai programsorozat mellett idén - a tavalyi résztvevőktől beérkező visszajelzések alapján - a szabadidőre is külön figyelmet fordítottak a szervezők. A napok zárásaként szervezett kirándulások, közös vacsorák várják a résztvevőket, ezzel is erősítve a PR Akadémia csapatépítő jellegét.

 

Forrás: Ferling, bővebben: www.prakademia.hu

Kapcsolódó cikkek

Felfüggesztették ülősztrájkjukat kedden reggel a szegedi hallgatók és oktatók, akik a Csongrád Megyei Kormányhivatal épületében a felsőoktatást érintő kormányzati intézkedések miatt kezdtek demonstrálni hétfőn.

Budapest, 2015. július 5. - A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) több visszásságot is tapasztalt egy szolgáltató vállalkozás direkt marketing tevékenységében az elmúlt időszakban. Az egyik csomagküldő cég fizetési felszólításokat küld olyan megrendelések ellenértékére tartva igényt, amelyeket vitatnak a megkeresett vállalkozások, miközben hivatkozik a GVH korábbi vizsgálatára, amely alapján a versenyhatóság jogszerűnek és tisztességesnek ítélte kereskedelmi gyakorlatát.

Tavaly a magyar lakosság csaknem fele élt olyan háztartásban, ahol a szegénység és társadalmi kirekesztettség valamilyen formája jelen volt - derült ki a  Társadalomkutatási Intézet Zrt. (Tárki) felméréséből, amelyet hétfőn tett közzé honlapján.